ekpaideutikoi
Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά τάξη, ανακοίνωσε τη μη κατάτμηση νέων και αναστολή της κατάτμησης τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία

Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής οργανώνουν αύριο Τρίτη 9 Ιουλίου στις 10 το πρωί εκπαιδευτικοί από το Κερατσίνι και το Πέραμα, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για  αποφάσεις που αναστέλλουν την κατάτμηση νέων τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία των περιοχών τους.

Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά τάξη, ανακοίνωσε τη μη κατάτμηση νέων και αναστολή της κατάτμησης τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία (από 3 σε 2 τμήματα και από 2 σε 1 τμήμα) για το σχολικό έτος 2024-2025.

Αυτή η εξέλιξη είναι απαράδεκτη, καθώς καθιερώνονται τμήματα 23 και 24 μαθητών ανά τμήμα, με πληθώρα γνωματεύσεων Παράλληλης Στήριξης και παρακολούθησης σε Τμήματα Ένταξης και ουσιαστικά βάζει στον «προκρούστη» τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, ενισχύει τη λογική του κόστους- οφέλους. Για παράδειγμα στην πρωτοβάθμια Εκπαίδευση των σχολείων του Πειραιά και του Κορυδαλλού “χάνονται” έτσι 20 τμήματα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Κερατσινίου-Περάματος

Εν μέσω του καλοκαιριού, κι ενώ ετοιμάζεται να φέρει στη Βουλή το νομοσχέδιο «σφαγείο» για το «Ανοιχτό σχολείο», το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά τάξη, ανακοίνωσε τη μη κατάτμηση νέων και αναστολή της κατάτμησης τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία (από 3 σε 2 τμήματα και από 2 σε 1 τμήμα) για το σχολικό έτος 2024-2025.

Αυτή η εξέλιξη είναι απαράδεκτη, καθώς καθιερώνονται τμήματα 23 και 24 μαθητών ανά τμήμα, με πληθώρα γνωματεύσεων Παράλληλης Στήριξης και παρακολούθησης σε Τμήματα Ένταξης και ουσιαστικά βάζει στον «προκρούστη» τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, ενισχύει τη λογική του κόστους- οφέλους. Για παράδειγμα στην πρωτοβάθμια Εκπαίδευση των σχολείων του Πειραιά και του Κορυδαλλού “χάνονται” έτσι 20 τμήματα.

Οι 10.000 διορισμοί που εξήγγειλε το Υπουργείο αποτελούν κοροϊδία απέναντι στις πραγματικές ανάγκες και απλά διασκεδάζει τις εντυπώσεις για τους κόφτες που στην ουσία μειώνουν θέσεις εργασίας και δυσχεραίνουν την εκπαιδευτική διαδικασία στοιβάζοντας τους μαθητές σε μεγάλα τμήματα. Ήδη το Υπουργείο δεν κάλυπτε τις ανάγκες στην παράλληλη στήριξη μοιράζοντας του εκπαιδευτικούς προς 2-3 μαθητές, ενώ και με το νέο νομοσχέδιο θα προσπαθήσει να νομοθετήσει και “με τη βούλα” τους κόφτες στην παράλληλη στήριξη, μειώνοντας θέσεις εργασίας.

Αντί το 2024 να συζητάμε πως οι μαθητές και ιδιαίτερα αυτοί με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες θα έχουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης μέσα από την αντίστοιχη αναγκαία εκπαιδευτική παρέμβαση, το Υπουργείο απαντάει ότι αυτή η ανάγκη είναι κόστος που πρέπει να κοπεί.

Αντί να συζητάμε για μαζικές μόνιμες προσλήψεις όλων των αναπληρωτών για να έχουν οι μαθητές όλη την αναγκαία στήριξη σε σταθερή βάση, στο Υπουργείο δημιουργούν κόφτες που μειώνουν τις προσλήψεις.

Πάει περίπατο το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών που μετατρέπονται σε «παιδοφύλακες», αφού με αυτόν τον τρόπο είναι αδύνατη η ισότιμη εκπαίδευση όλων των μαθητών ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.

ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ!

Απαιτούμε:

Να παρθούν πίσω οι αποφάσεις που αναστέλλουν την κατάτμηση νέων τμημάτων.

· Μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών. Εδώ και τώρα 9μηνη άδεια ανατροφής. Εδώ και τώρα 12μηνη σύμβαση από Σεπτέμβριο μέχρι Αύγουστο.

· Τμήματα 15 μαθητών σε Α΄, Β΄ τάξεις και ως 20 στις υπόλοιπες. Μείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και των συναδέλφων στα ολιγοθέσια σχολεία όπως στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Τμήματα μέχρι 15 νήπια και 2η Νηπιαγωγό σε όσα λειτουργούν με περισσότερα.

· Μαζικούς μόνιμους διορισμούς για κάλυψη όλων των κενών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, του ΕΕΠ και ΕΒΠ αλλά και όλων των ανα­γκαίων εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή. Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης σε όλα τα παιδιά με βάση τις γνωματεύσεις, να μπει τέρμα στις ιδιωτικές παράλληλες που έχουν πλημμυρήσει ειδικά και τυπικά σχολεία. Είναι ευθύνη του κράτους και πρέπει να την αναλάβει!

. Τμήματα Ένταξης σε κάθε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο και 2ο σε μεγαλύτερα σχολεία, καμιά αναστολή 2ου τμήματος Ένταξης όπου υπήρχε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kypros ekpa
ΕΚΠΑ: Επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο
Επετειακή εκδήλωση με τίτλο ''50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο'' οργανώνει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΚΠΑ: Επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο
deyterobathmia_ekpaideysi_291018_921.jpeg
Ο χάρτης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023-2024: Τα αριθμητικά δεδομένα
Οι εκπαιδευτικοί που κατά το σχολικό έτος 2023-2024 ήταν εκτός σχολικής τάξης για διάφορους λόγους (αποσπασμένοι, άδειες κλπ) ήταν 5.791
Ο χάρτης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023-2024: Τα αριθμητικά δεδομένα