PIERRAKAKIS
Τροπολογία Πιερρακακη: Αντί για εκπαιδευτικους τώρα μάνατζερ σε εκπαιδευτικό φορεα (ΣΑΕΚ)

Μάνατζερ παντού στην εκπαίδευση -που ολοένα και «ιδιωτικοποιείται» - φαίνεται να είναι το μότο της κυβέρνησης. 

Αυτό καθώς μετά από τα ΑΕΙ, στα οποία έχουν τοποθετηθεί ήδη μάνατζερ (εκτελεστικοί διευθυντές), αλλά και τα ΚΕΕΚ (Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) όπου επίσης με βάση τον πρόσφατο νόμο για την επαγγελματικη εκπαίδευση έχουν  αποκτήσει εξωτερικό μάνατζερ ως  Οργανωτικό Συντονιστή, ήρθε όπως φαίνεται η σειρά των πρώην ΔΙΕΚ (νυν ΣΑΕΚ) να αποκτήσουν και αυτά ...τον μάνατζέρ τους.

Αυτό καθώς  το ΥΠΑΙΘΑ κατέθεσε τροπολογία (στο νομοσχέδιο για την Ακαδημία Αθηνών) και την ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Σπαρτιάτες η κυβέρνηση της ΝΔ, με την οποία μεταξύ άλλων νομοθέτησε για πρώτη φορά, τη δυνατότητα Διευθυντής στα ΣΑΕΚ (εκπαιδευτική δομή) να μην είναι εκπαιδευτικός αλλά μόνιμος δημόσιος υπάλληλος με αυξημένα τυπικά προσόντα (εισαγωγή manager στις δομές εκπαίδευσης), όπως παρατηρεί σε ανάρτησή του ο ταμίας της ΔΟΕ κ.Γιώργος Τρούλης.

Ωστόσο, όπως ενημέρωσαν το alfavita.gr διευθυντές σχολείων, η διάταξη που δίνει τη δυνατότητα Διευθυντής στα ΣΑΕΚ (εκπαιδευτική δομή) να μην είναι μόνο εκπαιδευτικός αλλά και μόνιμος δημόσιος υπάλληλος, με αυξημένα τυπικά προσόντα,  δεν είναι τωρινή. Προβλέπεται από το άρθρο 31 του ν. 4763/2020 (ΦΕΚ Α 254), και η τροπολογία του κ. Πιερρακάκη απλώς την τροποποιεί σε ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών.  

«Όταν νομοθετήθηκε η διάταξη αυτή το 2020,  ως Ένωση Δ/ντών-Δ/ντριών είχαμε διαμαρτυρηθεί πολύ έντονα, ζητώντας την απόσυρσή της, αλλα δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε», ανέφεραν.

Επιπλέον, με την ίδια τροπολογία από τις μετατροπές των οργανικών θέσεων και τις αλλαγές μετατροπής απο ΠΕ σε ΔΕ επέρχεται εξοικονόμηση περίπου 2 εκατ. ευρώ κατ' έτος...

Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και την -από τη θητεία της κ.Κεραμέως στην παιδεία ακόμα- προσπάθεια μετατροπής και των σχολείων σε επιχειρήσεις μέσω της λεγόμενης αυτονομίας της σχολικής μονάδας, με διαφοροποίηση στο ίδιο το περιεχόμενο των σχολείων (που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την εγγραφή μαθητών και την άνοδο των μαθητικών επιδόσεων, προκειμένου να διατηρήσουν τη δημόσια χρηματοδότησή τους), η μετατροπή των σχολείων σε επιμέρους επιχειρησιακές μονάδες που θα προσπαθούν να εξασφαλίσουν το «ψωμί» τους μόνες τους (προφανώς από τους γονείς ή από κάποιους χορηγούς ή με την ενίσχυση του ατομικού τους προϋπολογισμού διαμέσου της εμπορευματοποίησης των δημόσιων υποδομών τους), την επιβολή των αρχών του νέου δημόσιου μάνατζμεντ στο πεδίο του δημόσιου σχολείου (με το νέο νόμο οι διευθυντές μετατρέπονται σταδιακά σε μάνατζερ), την συζήτηση για «ελεύθερη επιλογή» του διδακτικού προσωπικού (που σημαίνει εδραίωση μηχανισμών ρουσφετιού), μαζί με την ενίσχυση του ρόλου της γονεϊκής επιλογής, της δυνατότητας δηλαδή των γονιών να επιλέξουν σχολείο, παρακολουθούμε την αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.

Εξάλλου ο Κυριάκος Πιερρακάκης, δεν το κρύβει και αντιθέτως, το τονίζει: Ο ΟΟΣΑ θα προτείνει τις μεταρρυθμίσεις που θα ακολουθήσουν στην Παιδεία, είπε σήμερα σε συνέντευξη που έδωσε νωρίτερα στο Μega...

Η ανάρτηση του Γιώργου Τρούλη

Πως μια τροπολογία κρύβει δράκους...

Στην χθεσινή συζήτηση στη βουλή όπου το ΥΠΑΙΘΑ κατέθεσε τροπολογία (στο νομοσχέδιο για την Ακαδημία Αθηνών) και την ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Σπαρτιάτες η κυβέρνηση της ΝΔ πέρασε τα εξής:

👉 Κατάργηση 3.278 οργανικών θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

👉 Μεταφορά 1.723 οργανικών ειδικοτήτων από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

👉 Νομοθέτησαν, για πρώτη φορά, τη δυνατότητα Διευθυντής στα ΣΑΕΚ (εκπαιδευτική δομή) να μην είναι εκπαιδευτικός αλλά μόνιμος δημόσιος υπάλληλος με αυξημένα τυπικά προσόντα (εισαγωγή manager στις δομές εκπαίδευσης).

👉 Από τις μετατροπές των οργανικών θέσεων και τις αλλαγές μετατροπής απο ΠΕ σε ΔΕ επέρχεται εξοικονόμηση περίπου 2 εκατ. ευρώ κατ' έτος (για εξοικονόμιση πόρων τελικά γίνανε όλα).

📍 Κι εάν το συνδέσουμε με τις συμπτύξεις τμημάτων που γίνονται σε μεγάλη έκταση πανελλαδικά, με κατεύθυνση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, και την επιμονή στην επιβολή μιας γραφειοκρατικής και διαλυτικής για την εκπαίδευση αξιολόγησης η ποιότητα της παρεχόμενες εκπαίδευσης πάει περίπατο με τη σφραγίδα της Κυβέρνησης...!!!!

Υγ. Να μας πουν πόσες πιστώσεις υπάρχουν για προσλήψεις αναπληρωτών από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.... Πάνω απο 45.000 θα είναι οι ανάγκες σε αναπληρωτές φέτος!!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κομικ
Mαθητές/τριες σχεδίασαν κόμικς για την κλιματική και περιβαλλοντική κρίση
Πρόκειται για μία δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Youth Climate Action Fund που υλοποιήθηκε από την Athens Comics Library με την υποστήριξη του...
Mαθητές/τριες σχεδίασαν κόμικς για την κλιματική και περιβαλλοντική κρίση
eidiki agwgi
Απόφοιτοι Παιδαγωγικών 2025: Οι κορυφαίες εξ αποστάσεως σπουδές Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
Σας παρουσιάζουμε τα 2 πρώτα βήματα στις σπουδές και στην επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή που κάνει το 90% των τελειόφοιτων και αποφοίτων Παιδαγωγικών...
Απόφοιτοι Παιδαγωγικών 2025: Οι κορυφαίες εξ αποστάσεως σπουδές Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα