Εκπαιδευτικοί – ΕΕΠ-ΕΒΠ με 67% αναπηρία: Να υπολογίζεται ως  χρόνος απόσπασης ο χρόνος υπηρέτησης της οργανικής
Κείμενο από τον αιρετό Δυτικής Ελλάδας Σεραφείμ ( Μάκη ) Λάππα για να επεκταθεί το δικαίωμα να υπολογίζεται ως  χρόνος απόσπασης υπηρέτησης της οργανικής και στους  εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ με 67% αναπηρία

Θα πρέπει να επεκταθεί το δικαίωμα να υπολογίζεται ως Χρόνος απόσπασης υπηρέτησης της οργανικής και στους Εκπαιδευτικούς και στα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ με 67% Αναπηρία.

Η κοινωνία μας διαρκώς εξελίσσεται και προσπαθεί να γίνει πιο συμπεριληπτική και δίκαιη για όλους τους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτής της εξέλιξης, η υποστήριξη των ατόμων με αναπηρίες αποτελεί βασική προτεραιότητα. Ένας τομέας που χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση είναι η παροχή διευκολύνσεων στους εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ με αναπηρία. Σήμερα, υπάρχει ανάγκη να επεκταθεί η πολιτική όχι μόνο σε όσους ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996* ή του άρθρου 8 του π.δ. 56/2001, αντίστοιχα, καθώς και όσοι έχουν, οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους, ποσοστό αναπηρίας 75% και άνω ανεξαρτήτως παθήσεως ή έχουν τέκνα με αναπηρία 67% και άνω, ανεξαρτήτως παθήσεως, για τους οποίους ο χρόνος απόσπασης θα λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης στην οργανική τους θέση σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο, αλλά θα πρέπει στους εκπαιδευτικούς και στο ΕΕΠ – ΕΒΠ με ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω να δίνεται αυτή η δυνατότητα.

Γιατί Πρέπει να Επεκταθεί το Δικαίωμα και σε Εκπαιδευτικούς και στο ΕΕΠ – ΕΒΠ με 67% Αναπηρία

1. Δικαιοσύνη και Ισότητα: Η αναπηρία, ανεξαρτήτως ποσοστού, δημιουργεί πρόσθετες δυσκολίες στην καθημερινή ζωή και την εργασία. Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία 67% αντιμετωπίζουν επίσης σημαντικές προκλήσεις που επηρεάζουν την ικανότητά τους να εργάζονται αποδοτικά και άνετα.

2. Συμβολή στην Εκπαιδευτική Κοινότητα: Εκπαιδευτικοί και το ΕΕΠ –ΕΒΠ με αναπηρίες μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες εμπειρίες και προοπτικές στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η υποστήριξή τους μέσω της διευκόλυνσης της απευθείας απόσπασης που θα μετράει σαν χρόνος υπηρέτησης της οργανικής ενισχύει τη συμπερίληψη και προάγει τη διαφορετικότητα στην εκπαίδευση.

Συμπέρασμα

Η επέκταση του δικαιώματος στους εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ - ΕΒΠ με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω δεν είναι μόνο ζήτημα δικαιοσύνης, αλλά και πρακτικής σημασίας για την υποστήριξη της υγείας, της επαγγελματικής απόδοσης και της συνολικής ποιότητας της εκπαίδευσης. Η πολιτική αυτή θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος για όλους τους εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ, ανεξαρτήτως του ποσοστού αναπηρίας τους.

Με Εκτίμηση

Σεραφείμ ( Μάκης ) Λάππας

Αιρετός Δυτικής Ελλάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes