Ανακοίνωση εξέδωσε το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών ΠΕ σχετικά με το μεγάλο αριθμό μαθητών που το υπουργείο επιδιώκει να βάλει στις σχολικές αίθουσες.
«Με αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, επιχειρούν να μην πραγματοποιηθούν διχοτομήσεις τμημάτων ενώ έχουν 27 και 28 μαθητές, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπάρχουν και μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Δηλαδή επιχειρούν να αναγκάσουν τα σχολεία να λειτουργήσουν με τμήματα των 25, με μετακινήσεις μαθητών σε άλλη σχολική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα στη συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων υπάρχουν μαθητές με διαγνώσεις», υποστηρίζεται.
Προφανείς είναι οι συνθήκες που θα ακολουθήσουν κατά τη νέα σχολική χρονιά όταν οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να διδάξουν σε τμήματα με 25 μαθητές.
Η ανακοίνωση
«Την ίδια στιγμή που, η κυβέρνηση της ΝΔ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, προσπαθούν να πουλήσουν επικοινωνιακά τους 10.000 διορισμούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ελάχιστο ποσοστό σε σχέση με τις ανάγκες των προσλήψεων που οι ίδιοι παραδέχονται, ταυτόχρονα δίνουν εντολές για μετακινήσεις μαθητών από σχολείο σε σχολείο για να δημιουργήσουν τμήματα των 25 μαθητών.
Με αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, επιχειρούν να μην πραγματοποιηθούν διχοτομήσεις τμημάτων ενώ έχουν 27 και 28 μαθητές, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπάρχουν και μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Δηλαδή επιχειρούν να αναγκάσουν τα σχολεία να λειτουργήσουν με τμήματα των 25, με μετακινήσεις μαθητών σε άλλη σχολική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα στη συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων υπάρχουν μαθητές με διαγνώσεις.
Γίνεται αντιληπτό τι θα επακολουθήσει τη νέα σχολική χρονιά όταν εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διδάξουν σε τμήματα των 25 μαθητών, με μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και χωρίς παράλληλη στήριξη ή με παράλληλη στήριξη που "μοιράζεται" σε 3-4 μαθητές. Την ίδια στιγμή που, στην πλειοψηφία των σχολείων, τα τμήματα ένταξης δε στελεχώνονται με προσωπικό και στην ουσία δε λειτουργούν. Η κατάσταση γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνη παιδαγωγικά από τη στιγμή που επιχειρούν να το εφαρμόσουν σε όλες τις τάξεις ακόμα και στην Ε και ΣΤ δημοτικού. Μαθητές που μέχρι χθες πήγαιναν σε ένα σχολείο με τους συμμαθητές τους θα τους αναγκάσουν να αλλάξουν εκπαιδευτικό περιβάλλον για λόγους αδιανόητους παιδαγωγικά. Μόνο με οικονομικούς όρους μπορεί να εξηγηθεί και με πολιτική επιδίωξη για μείωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Θέσεις συναδέλφων/ισσών εξαφανίζονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη και δημιουργούν εκπαιδευτικό μπάχαλο, λίγο πριν την έναρξη των σχολείων.
Η πολιτική κοροϊδία της κυβέρνησης της ΝΔ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. Από τη μια μιλάνε για αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης κι από την άλλη στην πράξη υποβαθμίζουν και υπονομεύουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Ο κλάδος οφείλει να αντιδράσει απέναντι σ’ αυτή την τραγελαφική κατάσταση. Συνεχίζουμε τη μάχη μέχρι τελικής δικαίωσης για τα δικαιώματα των μαθητών/τριών και των συναδέλφων/ισσών μας. Για μια δημόσια και ποιοτική εκπαίδευση για όλους.
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, οι ΣΕΠΕ, οι αιρετοί μας καθώς και οι Ενώσεις Γονέων και Κηδεμόνων να βρίσκονται σε εγρήγορση ώστε να δημιουργήσουμε ένα κοινωνικοπολιτικό ανάχωμα απέναντι στις επιδιώξεις του ΥΠΑΙΘΑ και τις επιχειρούμενες πολιτικές της κυβέρνησης.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη