ekpaideytikoi
Διαλύουν τον προγραμματισμό των σχολείων - πυροδοτούν ατελείωτες μετακινήσεις εκπαιδευτικών

Σε πρωτοφανές κύμα συμπτύξεων, σε όλη την εκπαίδευση που ξεπερνά πανελλαδικά τα 1.000 τμήματα προχωρά το υπουργείο Παιδείας μέσω των διευθύνσεων εκπαίδευσης με "σημαιοφόρο" τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής. Με διοικητικές παρεμβάσεις απαιτεί να αλλαχθούν τα δεδομένα του my school και «ως δια μαγείας» εξαφανίζονται τμήματα και μαθητές/τριες.

Για άλλη μια φορά το υπουργείο Παιδείας με τις εγκυκλίους επιχειρεί να «νομοθετήσει» δίνοντας εντολές που μηχανεύονται τρόπους και μεθοδεύσεις για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου κι όταν η νομοθεσία μπαίνει εμπόδιο στα σχέδιά τους,  τότε ή την παρερμηνεύουν ή την αγνοούν με το «έτσι θέλω».

Το σημαντικότερο βέβαια είναι η νέα αντιπαιδαγωγική και αντιεκπαιδευτική συνθήκη που επιχειρεί να ναρκοθετήσει τη λειτουργία των σχολείων. Υποβαθμίζουν τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές/τριες και κυρίως αποστερούν από τους μαθητές/τριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες την ισότιμη ένταξή και κοινωνικοποίηση τους στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στην γνώση.  Επιπλέον, καταπατάται το δικαίωμα των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, προσθέτοντας κι άλλες δυσκολίες στην ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον και στις οικογένειές τους για την  μετακίνησή τους. Διαλύουν τον προγραμματισμό των σχολείων, που ήδη είχαν λάβει υπόψιν τους τις αποφάσεις που ανακαλούνται, ενώ πυροδοτούν ατελείωτες μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα κριθούν υπεράριθμοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο. Είναι οι ίδιοι που μας μιλούν για «συμπερίληψη», για «εξατομικευμένη διδασκαλία», για την έξαρση του bullying, που ισχυρίζονται ότι «με την αξιολόγηση τα σχολεία θα γίνουν καλύτερα».

Για το σοβαρό αυτό ζήτημα δημοσιεύουμε την ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών ΠΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Δε θα περάσει το τσουνάμι αντιεκπαιδευτικών, αντιπαιδαγωγικών  καταργήσεων και συγχωνεύσεων τμημάτων

15 μαθητ(ρι)ες στο τμήμα ΤΩΡΑ!

Η κυβέρνηση σκορπά εκατομμύρια σε επιδοτήσεις στο κεφάλαιο, στα κανάλια, στην αγορά Νατοϊκού εξοπλισμού ενώ προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα κλείνοντας τμήματα σχολείων, παραβιάζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και περικόπτοντας τις προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Με ταξικό κυνισμό το ΥΠΑΙΘΑ προχωρά σε πρωτοφανές κύμα συμπτύξεων, σε όλη την εκπαίδευση που ξεπερνά πανελλαδικά τα 1.000 τμήματα. Με διοικητικές παρεμβάσεις απαιτεί να αλλαχθούν τα δεδομένα του my school και «ως δια μαγείας» εξαφανίζονται τμήματα και μαθητές/τριες.


Συγκεκριμένα:

15/7/24 Στο βωμό του κλαδέματος τμημάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού, το ΥΠΑΙΘΑ δια του Γ.Γ. Κατσαρού εκδίδει παραπλανητική εγκύκλιο με τίτλο «Συγκρότηση τμημάτων και Ενισχυτική Διδασκαλία. Όροι και προϋποθέσεις.» 

Λαθροχειρία Νο 1  Η εγκύκλιος του Γ.Γ. ανακαλύπτει ότι δεν πρέπει να γίνεται διχοτόμηση σε περίπτωση 2 διαγνώσεων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τμήμα 25 μαθητών αν υπάρχει στο σχολείο ΤΕ. Όμως, πουθενά ο νόμος 3699 που επικαλείται η εγκύκλιος, δεν περιέχει ως προϋπόθεση μείωσης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα,  να μην υπάρχει τμήμα ένταξης! Αυτό είναι ενδεχομένως νέα ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ της εγκυκλίου! Η προϋπόθεση αυτή για το νόμο 3699, αφορά μόνο τις περιπτώσεις μείωσης αριθμού μαθητών ανά τμήμα λόγω ύπαρξης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (δυσγραφία κτλ) και όχι λόγω ύπαρξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.

Λαθροχειρία Νο 2  «Σημειώνεται ότι σε τμήματα στα οποία προβλέπεται υποστήριξη μαθητή/τριας με Παράλληλη Στήριξη, δεν εφαρμόζονται οι προβλέψεις για μείωση του αριθμού των μαθητών τους». Η ανωτέρω διατύπωση όμως δεν συνοδεύεται με αναδρομή σε σχετική νομοθεσία! Είναι αυθαίρετη και παραπλανητική!


Της εγκυκλίου  Κατσαρού  μύρια κακά έπονται

23/7/24 Ο περιφερειακός Δ/ντης Αττικής Νικολόπουλος με απόφαση του ανακαλεί την ανακατανομή μαθητών /διχοτομήσεων /τριχοτομήσεων τάξεων και τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών με αναπηρία  ή /και  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το σχ. έτος 2024- 25. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σε πολλές ακόμα περιφέρειες και διευθύνσεις σε όλη τη χώρα.

Μέσα σε μια μέρα ανακοινώνεται στα σχολεία μέσω των Δ/νσεων εκπαίδευσης ότι δεκάδες εγκεκριμένα τμήματα  δε  θα λειτουργήσουν. 

Με αυτή την κατεύθυνση θέλουν να ακυρώσουν και πολλά ακόμα τμήματα που είχαν τις προϋποθέσεις και είχαν προγραμματιστεί να διχοτομηθούν  ή επρόκειτο να κατατεθούν από τα σχολεία και τη Δ/νση αιτήματα, το Σεπτέμβρη με την ολοκλήρωση των μετεγγραφών και τις δεδομένες κάθε χρόνο στις περιοχές μας νέες προσελεύσεις μαθητών.

...Κι όλα αυτά από το τηλέφωνο

7/8/24  Με προφορική τηλεφωνική – μέσω διοικητικών υπαλλήλων – εντολή οι  Δ/νσεις  καλούν   τους  Δ/ντες-ντριες  και τις προϊστάμενές -ους  των σχ. μονάδων  να  προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις «πειράζοντας» το my school!  Δίνουν τηλεφωνικά εντολές στους διευθυντές να «διορθώσουν» τα τμήματα που είχαν δημιουργήσει τον Ιούνιο, μειώνοντας τον αριθμό τους.

Καλούνται να εξαφανίσουν μαθητές από το δυναμικό του σχολείου και να λειτουργήσουν τμήματα κατά παράβαση της νομοθεσίας (αρ. διαγνώσεων, αίθουσες προκάτ κλπ), να παρανομήσουν και μάλιστα, ακολουθώντας προφορικές οδηγίες. Σημειώνουμε ότι οι συμπτύξεις δεν περιορίζονται π.χ. στα νέα τμήματα της Α΄ Δημοτικού, αλλά επεκτείνονται σε όλες τις τάξεις, μέχρι και τη Στ΄ Δημοτικού, καταργώντας πλήθος τμημάτων που λειτουργούσαν επί σειρά ετών σε σχολεία όλης της επικράτειας!

12/8/24 Ενώ η Αττική κυριολεκτικά πνιγόταν από τους καπνούς των πυρκαγιών, ο Περιφερειακός Διευθυντής Νικολόπουλος απέστειλε τελεσίγραφο προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, απαιτώντας να του απαντήσουν για ποιο λόγο δεν έχουν προβεί σε διορθώσεις των τμημάτων των σχολείων τους στο myschool και να προβούν άμεσα σε διορθώσεις , «εντός των επόμενων δύο ωρών»!

Αυτή η εξέλιξη είναι απαράδεκτη και εξοργιστική!

Για άλλη μια φορά (όπως και στην αξιολόγηση)  ο Γ.Γ. με τις εγκυκλίους επιχειρεί να «νομοθετήσει» δίνοντας εντολές που μηχανεύονται τρόπους και μεθοδεύσεις για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου κι όταν η νομοθεσία μπαίνει εμπόδιο στα σχέδιά τους,  τότε ή την παρερμηνεύουν ή την αγνοούν με το «έτσι θέλω».

Το σημαντικότερο βέβαια είναι η νέα αντιπαιδαγωγική και αντιεκπαιδευτική συνθήκη που επιχειρεί να ναρκοθετήσει τη λειτουργία των σχολείων. Υποβαθμίζουν τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές/τριες και κυρίως αποστερούν από τους μαθητές/τριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες την ισότιμη ένταξή και κοινωνικοποίηση τους στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στην γνώση.  Επιπλέον, καταπατάται το δικαίωμα των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, προσθέτοντας κι άλλες δυσκολίες στην ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον και στις οικογένειές τους για την  μετακίνησή τους. Διαλύουν τον προγραμματισμό των σχολείων, που ήδη είχαν λάβει υπόψιν τους τις αποφάσεις που ανακαλούνται, ενώ πυροδοτούν ατελείωτες μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα κριθούν υπεράριθμοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο. Είναι οι ίδιοι που μας μιλούν για «συμπερίληψη», για «εξατομικευμένη διδασκαλία», για την έξαρση του bullying, που ισχυρίζονται ότι «με την αξιολόγηση τα σχολεία θα γίνουν καλύτερα».

Δε θα επιτρέψουμε να καταπατηθούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών μας ούτε ο παιδαγωγικός μας ρόλος!

Οργανώνουμε ΤΩΡΑ τον αγώνα για 15 παιδιά στο τμήμα

Απαιτούμε:

Ø Ανάκληση των αποφάσεων συγχώνευσης τμημάτων και των αποφάσεων που αναστέλλουν την κατάτμηση τμημάτων.

Ø Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα των σχολείων για κατατμήσεις (διχοτομήσεις - τριχοτομήσεις με παιδαγωγικά κριτήρια).

Ø Μόνιμους μαζικούς διορισμούς στη εκπαίδευση. Διορισμό/μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών/τριών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία,  για την άμεση κάλυψη των δεκάδων χιλιάδων κενών.

Ø Τμήματα 15 μαθητών νηπιαγωγείου και Α΄, Β΄ τάξεις και ως 20 στις υπόλοιπες.

Ø  Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης για όλους τους μαθητές/τριες.

Ø Τμήματα Ένταξης σε κάθε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο και 2ο σε μεγαλύτερα σχολεία, καμιά αναστολή 2ου τμήματος Ένταξης όπου υπήρχε.

Καλούμε :

     Τους συλλόγους διδασκόντων να καταγγέλλουν τις προφορικές οδηγίες στα σωματεία τους

     Τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην υποκύψουν στις πιέσεις και τις προφορικές εντολές, η διαδικασία που τους εμπλέκουν είναι παράνομη.

     Όλους τους Συλλόγους ΠΕ και ΕΛΜΕ σε συντονισμένη κοινή δράση με τους Συλλόγους, τις Ενώσεις και τις Ομοσπονδίες Γονέων.

     Τη ΔΟΕ να προσβάλει την εγκύκλιο Κατσαρού με τις έκνομες ερμηνείες και να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες – από κοινού με ΟΛΜΕ & ΑΣΓΜΕ –  για να μην περάσει η μεθόδευση του ΥΠΑΙΘΑ που περιστέλλει τα δικαιώματα των παιδιών

Ακυρώνουμε τις συμπτύξεις

Υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες