ΝΙΚΗ
Μια μικρή «κατάδυση» στις θέσεις της «Νίκης» για σχολεία: Σχολικές στολές, κάδρα ηρώων, έπαρση σημαίας, μάθημα πατριδογνωσίας και… Συνήγορος του μαθητή.

Δεν τους νοιάζει πως κλείνουν χιλιάδες τμήματα στα σχολεία.

Δεν τους απασχολεί η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης. 

Δεν ενδιαφέρονται για τους μισθούς πείνας των εκπαιδευτικών, για τους όρους εκπαίδευσης με τα "φουσκωμένα" τμήματα των μαθητών.

Δεν ασχολούνται με τη διείσδυση του ιδιωτικού στο δημόσιο σχολείο. Δεν απασχολούνται με τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ούτε βέβαια με τους αγώνες της εκπαιδευτικής κοινότητας για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των σχολείων.

Σε αυτά τα σχολεία όμως θέλει το κόμμα του Δημήτρη Νατσιού την ίδρυση του… Συνηγόρου του Μαθητή.

Όπως μας πληροφορεί η ιστοσελίδα του κόμματος: «Ως ΝΙΚΗ ιδρύουμε άμεσα το Συνήγορο του Μαθητή. Τέλος, στο πάρτι για τους ιδεολήπτες ινστρούχτορες και τον πνευματικό εκφοβισμό που ασκούν ανενόχλητοι μέσα στις σχολικές τάξεις. Για κάθε περιστατικό εντός σχολικού περιβάλλοντος που θίγει το έννομο συμφέρον μαθητή και γονέα, με άσεμνα θεάματα, εθνομηδενιστική προπαγάνδα ή αντιχριστιανικά κηρύγματα, θα παρέχονται δωρεάν πρακτικές ή και νομικές συμβουλές από ειδικούς της ΝΙΚΗΣ».

Σε πρώτη ανάγνωση… ακούγεται ιδιαίτερα προωθημένο, προσπερνώντας πάντοτε τις θέσεις για επαναφορά της στολής στα σχολεία αλλά και τη δημιουργία υποχρεωτικής Σχολής Γονέων.

Η «κατάδυση» στις θέσεις της «Νίκης» βγάζει «στον αφρό» και το τι κηρύττει για τη σχολική καθημερινότητα.

komma_niki_sinigoros_mathiti

Σε πρώτη ανάγνωση… ακούγεται ιδιαίτερα προωθημένο, προσπερνώντας πάντοτε τις θέσεις για επαναφορά της στολής στα σχολεία αλλά και τη δημιουργία υποχρεωτικής Σχολής Γονέων.

Η «κατάδυση» στις θέσεις της «Νίκης» βγάζει «στον αφρό» και το τι κηρύττει για τη σχολική καθημερινότητα.

«Το κράτος επιδιώκει να παίρνει τα παιδιά από την οικογένεια και να τα δηλητηριάζει με τις μαγαρισιές που δηλητηριάζουν σήμερα όλη την κοινωνία μας. Αυτό σημαίνει διευρυμένο ωράριο και ολοήμερο σχολείο» έχει πει σε ομιλία του ο εκπαιδευτικός, Δ. Νατσιός.

Κατά καιρούς έχει ασκήσει έντονη κριτική στα σχολικά βιβλία. Όχι στο γεγονός ότι φτάσαμε να σχολικά βιβλία να τα γράφουν φροντιστηριακοί οργανισμοί. Όχι. Τι τον ενδιαφέρει; Ότι «σε βιβλίο της 6ης δημοτικού έχει κείμενο για την οικογένεια και στο τέλος ο μαθητής που περιγράφει το κείμενο λέει “εγώ δεν ξέρω τι οικογένεια θα κάνω όταν μεγαλώσω”. 

Σταχυολογούμε, μεταξύ άλλων…

  • «Διδακτική προτεραιότητα στη χαρά της ενωμένης οικογένειας κατά το αιώνιο πρότυπο «μπαμπάς-μαμά-παιδιά», στη συζυγία ως τρόπο τελειοποίησης του χαρακτήρα, στην εγκράτεια, στην αξία του αγέννητου παιδιού, στην κρυστάλλινη αλήθεια της βιολογίας των δύο διαφορετικών φύλων»
  • «Ἐκ τοῦ ὁρᾶν τό ἐρᾶν». Η κόσμηση των αιθουσών με κάδρα ηρώων και αγωνιστών, η εκκίνηση κάθε εβδομάδας με έπαρση Σημαίας και τον Εθνικό μας Ύμνο, η τιμή στους Τρείς Ιεράρχες, η σοβαρότητα και αξιοπρέπεια που αρμόζει στις Μαθητικές Παρελάσεις…»
  • Επαναφορά των σχολικών στολών – δεν κάνουν λάθος τα ιδιωτικά σχολεία σε όλον τον κόσμο (όπου στέλνει τα παιδιά της και η πολιτική και επιχειρηματική ελίτ) να διαθέτουν στολές που δίνουν υπόσταση, κύρος και χαρακτήρα στα παιδιά.
  • «Ειδικά σχεδιασμένα κινητά για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, με ελαχιστοποιημένη ακτινοβολία, ελαχιστοποιημένο κόστος, και κλειστό περιεχόμενο που θα εξυπηρετεί βασικές λειτουργίες επικοινωνίας με γονείς – συμμαθητές».
  •  «Μάθημα Πατριδογνωσίας, που δε μένει σε γενικότητες τόπων, χρόνων και συνθηκών, αλλά εστιάζει σε εμπειρίες –την Παράδοση και τους χορούς μας- αλλά και βίους των προγόνων μας».
  • «Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ομολογιακό. Οφείλει να διδάσκεται με σαφή Ορθόδοξη Χριστοκεντρική παιδαγωγία -Ευαγγέλιο της Κυριακής, βίους αγίων, γνώση λειτουργικών μυστηρίων- από ανθρώπους που ενστερνίζονται τις αξίες αυτές».
  • «Δημιουργία υποχρεωτικής Σχολής Γονέων με την παροχή έγκριτων πρακτικών συμβουλών που θα μπορούν να ανταποκρίνονται στις γνωστικές απορίες σεξουαλικής αγωγής κάθε παιδιού σύμφωνα με το δικό του επίπεδο»
  • «Εισαγωγή μαθήματος Οικοκυρικών Ικανοτήτων. Ένας μαθητής θα μπορεί να έχει διδαχθεί πρακτικές ικανότητες που μειώνουν τη λογική ότι όταν κάτι πάλιωσε ή χάλασε, η εύκολη λύση είναι να το πετάμε και παίρνουμε καινούριο. Από το πώς ράβεται ένα κουμπί και πώς διπλώνονται τα ρούχα, μέχρι το πώς βάφεται ένας τοίχος, πώς φτιάχνουμε μία ξυλοκατασκευή, πώς κάνουμε κόμπους, πώς αλλάζουμε μία λάμπα και πώς επιδιορθώνουμε μία βρύση»
  • «Μαθήματα με προβολές ιστοριών ανθρώπων που χάλασαν τη ζωή τους με τις αυταπάτες της εύκολης προβολής, της «νύχτας», της εύκολης κατανάλωσης και του εύκολου χρήματος»
  • Επίσης στηρίζουμε τόσο τη δωρεάν μεταπτυχιακή παιδεία, όσο και την κατάργηση του πανεπιστημιακού ψευτοασύλου..

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα