daskala
Αναστάτωση και αντιδράσεις στους εκπαιδευτικούς για τη συμπεριφορά γνωστής Συμβούλου Εκπαίδευσης

Εδώ και τέσσερεις μήνες η σχολική κοινότητα του 1ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης ταλαιπωρείται από συμβάν αποκλίνουσας συμπεριφοράς που συνέβη σε σχολική εκδρομή. Ο Σύλλογος Διδασκόντων επιλήφθηκε του ζητήματος και σε συνεδριάσεις του έλαβε όλα τα παιδαγωγικά μέτρα και πλέον αυτών άσκησε και άλλες ενέργειες που προβλέπει η νομοθεσία γι’ αυτές τις περιπτώσεις (απόδοση ποινών, γνώμη Συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης, συμβολή κοινωνικών λειτουργών - ψυχολόγων, προγραμματισμός δράσεων τη νέα σχολική χρονιά ώστε η υπόθεση να προβληματίσει το σύνολο των μαθητών και να λειτουργήσει αποτρεπτικά για παρόμοιες πράξεις). Ο Σύλλογος ενήργησε άμεσα λαμβάνοντας υπ’ όψιν το παιδαγωγικό κλίμα που πρέπει να διασφαλίζεται στο σχολείο ιδιαίτερα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Όμως η Δ.Δ.Ε. Έβρου παρήγγειλε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για το συμβάν, ενώ η εμπλοκή των γονέων του θιγόμενου μαθητή, που δεν ικανοποιήθηκαν με τα ληφθέντα παιδαγωγικά μέτρα από τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου αλλά προσπάθησαν με ποικίλους τρόπους να προκαλέσουν νέα συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τη λήψη αυστηρότερων ποινών, παρ’ ότι δεν προβλεπόταν από την υπάρχουσα νομοθεσία, περιέπλεξε την κατάσταση και δημιούργησε επιπλέον οξυμένα προβλήματα στη σχολική κοινότητα. Εν τέλει οι εκπαιδευτικοί ΠΕ02 του Σχολείου, έχοντας αναφαίρετο δικαίωμα, ζήτησαν από το αρμόδιο τμήμα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. την εξαίρεση της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ02 Ν. Έβρου από κάθε μελλοντική και ενδεχόμενη αξιολογική διαδικασία τους, αίτημα που είχε θετική έκβαση με απόφαση της Π.Δ.Ε. Α.Μ.Θ.

Ωστόσο,

Οι πιέσεις, οι απειλές, οι απαξιωτικές εκφράσεις για τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου στα Μ.Κ.Δ. και η στοχοποίηση του Συλλόγου Διδασκόντων διατάραξαν όλη τη σχολική διαδικασία και μάλιστα σε περίοδο εξετάσεων και συνεχίζονται ακόμη και τώρα, μέσα στο καλοκαίρι και ενώ οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε άδεια.

Τα συμπεράσματα είναι προφανή:

Αυτό είναι το «νέο» σχολείο των «άριστων στελεχών», που νομίζουν ότι για κάθε ζήτημα τους «παίρνει» με τις πλάτες των αντιεκπαιδευτικών νόμων και της πολιτικής της κυβέρνησης να πιέζουν, να στοχοποιούν, να απειλούν τους εκπαιδευτικούς που καθημερινά δίνουν τον αγώνα τους μέσα στις σχολικές αίθουσες να στηρίξουν τους μαθητές και την μορφωτική διαδικασία!

Αυτή είναι η αντιπαιδαγωγική αντίληψη που επιχειρείται να επιβληθεί, ότι δηλαδή τα φαινόμενα του σχολικού εκφοβισμού και της αποκλίνουσας συμπεριφοράς αντιμετωπίζονται με πλατφόρμες, τιμωρίες, καταστολή, διοικητικά μέτρα, δικαστήρια!

Αυτή είναι η κατάσταση που μπορεί να διαμορφώσει η αξιολόγηση μέσα στα σχολεία. Αποδεικνύεται πόσο σημαντικό είναι οι εκπαιδευτικοί να δώσουν με μαζικότητα και μεγαλύτερη ένταση τον αγώνα ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση τη νέα σχολική χρονιά!

Οι εκπαιδευτικοί είναι πρωτίστως παιδαγωγοί με λόγο και πειθώ και δεν λειτουργούν ως εισαγγελείς. Τα κοινωνικά προβλήματα δεν επιλύονται με καταστολή αλλά πρέπει να αναζητηθούν οι αιτίες και εκεί να πέσει το βάρος, με την πρόληψη, την προβολή υγιών προτύπων, με την ενδυνάμωση της συλλογικότητας και της αγωνιστικής στάσης ζωής. Οι αυστηρότερες ποινές στους μαθητές, οι ΕΔΕ και η λογική ότι όλοι φταίνε εκτός από την κυρίαρχη πολιτική που καλλιεργεί το έδαφος για προβληματικές συμπεριφορές, με την αποθέωση του ατομισμού, με την εμπορευματοποίηση και τον εκχυδαϊσμό κάθε έννοιας και αξίας, όχι μόνο δεν λύνουν τα προβλήματα αλλά τα επιτείνουν.

Η ανακοίνωση της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου

Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ                                                                                          


ΘΕΜΑ:  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1ου ΓΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

Εδώ και τέσσερεις μήνες η σχολική κοινότητα του 1ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης ταλαιπωρείται από συμβάν αποκλίνουσας συμπεριφοράς που συνέβη σε σχολική εκδρομή. Ο Σύλλογος Διδασκόντων επιλήφθηκε του ζητήματος και σε συνεδριάσεις του έλαβε όλα τα παιδαγωγικά μέτρα και πλέον αυτών άσκησε και άλλες ενέργειες που προβλέπει η νομοθεσία γι’ αυτές τις περιπτώσεις (απόδοση ποινών, γνώμη Συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης, συμβολή κοινωνικών λειτουργών - ψυχολόγων, προγραμματισμός δράσεων τη νέα σχολική χρονιά ώστε η υπόθεση να προβληματίσει το σύνολο των μαθητών και να λειτουργήσει αποτρεπτικά για παρόμοιες πράξεις). Ο Σύλλογος ενήργησε άμεσα λαμβάνοντας υπ’ όψιν το παιδαγωγικό κλίμα που πρέπει να διασφαλίζεται στο σχολείο ιδιαίτερα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Όμως η Δ.Δ.Ε. Έβρου παρήγγειλε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για το συμβάν, ενώ η εμπλοκή των γονέων του θιγόμενου μαθητή, που δεν ικανοποιήθηκαν με τα ληφθέντα παιδαγωγικά μέτρα από τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου αλλά προσπάθησαν με ποικίλους τρόπους να προκαλέσουν νέα συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τη λήψη αυστηρότερων ποινών, παρ’ ότι δεν προβλεπόταν από την υπάρχουσα νομοθεσία, περιέπλεξε την κατάσταση και δημιούργησε επιπλέον οξυμένα προβλήματα στη σχολική κοινότητα. Εν τέλει οι εκπαιδευτικοί ΠΕ02 του Σχολείου, έχοντας αναφαίρετο δικαίωμα, ζήτησαν από το αρμόδιο τμήμα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. την εξαίρεση της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ02 Ν. Έβρου από κάθε μελλοντική και ενδεχόμενη αξιολογική διαδικασία τους, αίτημα που είχε θετική έκβαση με απόφαση της Π.Δ.Ε. Α.Μ.Θ.

Ωστόσο,

Οι πιέσεις, οι απειλές, οι απαξιωτικές εκφράσεις για τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου στα Μ.Κ.Δ. και η στοχοποίηση του Συλλόγου Διδασκόντων διατάραξαν όλη τη σχολική διαδικασία και μάλιστα σε περίοδο εξετάσεων και συνεχίζονται ακόμη και τώρα, μέσα στο καλοκαίρι και ενώ οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε άδεια.

Τα συμπεράσματα είναι προφανή:

Αυτό είναι το «νέο» σχολείο των «άριστων στελεχών», που νομίζουν ότι για κάθε ζήτημα τους «παίρνει» με τις πλάτες των αντιεκπαιδευτικών νόμων και της πολιτικής της κυβέρνησης να πιέζουν, να στοχοποιούν, να απειλούν τους εκπαιδευτικούς που καθημερινά δίνουν τον αγώνα τους μέσα στις σχολικές αίθουσες να στηρίξουν τους μαθητές και την μορφωτική διαδικασία!

Αυτή είναι η αντιπαιδαγωγική αντίληψη που επιχειρείται να μας επιβληθεί, ότι δηλαδή τα φαινόμενα του σχολικού εκφοβισμού και της αποκλίνουσας συμπεριφοράς αντιμετωπίζονται με πλατφόρμες, τιμωρίες, καταστολή, διοικητικά μέτρα, δικαστήρια!

Αυτή είναι η κατάσταση που μπορεί να διαμορφώσει η αξιολόγηση μέσα στα σχολεία. Αποδεικνύεται πόσο σημαντικό είναι οι εκπαιδευτικοί να δώσουν με μαζικότητα και μεγαλύτερη ένταση τον αγώνα ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση τη νέα σχολική χρονιά!

Οι εκπαιδευτικοί είμαστε πρωτίστως παιδαγωγοί με λόγο και πειθώ και δεν λειτουργούμε ως εισαγγελείς. Τα κοινωνικά προβλήματα δεν επιλύονται με καταστολή αλλά πρέπει να αναζητηθούν οι αιτίες και εκεί να πέσει το βάρος, με την πρόληψη, την προβολή υγιών προτύπων, με την ενδυνάμωση της συλλογικότητας και της αγωνιστικής στάσης ζωής. Οι αυστηρότερες ποινές στους μαθητές, οι ΕΔΕ και η λογική ότι όλοι φταίνε εκτός από την κυρίαρχη πολιτική που καλλιεργεί το έδαφος για προβληματικές συμπεριφορές, με την αποθέωση του ατομισμού, με την εμπορευματοποίηση και τον εκχυδαϊσμό κάθε έννοιας και αξίας, όχι μόνο δεν λύνουν τα προβλήματα αλλά τα επιτείνουν.

Ως Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ:

 

·           Δηλώνουμε την αμέριστη στήριξή μας στους συναδέλφους του 1ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης και αντιστεκόμαστε σε κάθε απόπειρα τρομοκράτησής τους απ’ όπου κι αν προέρχεται.

·           Ζητούμε από την Π.Δ.Ε. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και τη Δ.Δ.Ε. Έβρου την παύση κάθε πειθαρχικής διαδικασίας εναντίον τους για τις ληφθείσες αποφάσεις τους και την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων τους. Να λήξει άμεσα η διενεργούμενη ΕΔΕ και να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.

·           Καλούμε την Π.Δ.Ε. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και τη Δ.Δ.Ε. Έβρου να αναλάβουν πρωτοβουλίες ώστε να ληφθούν όλα τα μέτρα για να αποκατασταθεί η ηρεμία και το παιδαγωγικό κλίμα στο σχολείο και να ξεκινήσει ομαλά η σχολική χρονιά.

 

ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

 

Εκ του Δ.Σ. της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ

ΣΦΡΑΓΙΔΑ Β ΕΛΜΕ

           Ο Πρόεδρος                                       Ο Γ. Γραμματέας

 

Κουσινίδης Χαρίλαος                                 Βούλκος Χρήστος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»