Σχολείο - μάθημα
Σε σοβαρή καταγγελία προχώρησε η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λασιθίου

Η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λασιθίου σε πρόσφατη ανακοίνωσή της κατήγγειλε τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ΠΕ και ΔΕ Κρήτης «για εμπαιγμό και συναυτουργία στο παιδαγωγικό έγκλημα που επιτελείται».

Όπως τονίζεται, όταν σε κινητοποίηση ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία και δεσμεύθηκε να εξετάσει τις τάξεις που συγχωνεύθηκαν, αντίθετα «έκοβε» τις εισηγήσεις για διχοτομήσεις τμημάτων.

Η ανακοίνωση

«Καταγγέλλουμε τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  ΠΕ & ΔΕ Κρήτης για εμπαιγμό και συναυτουργία στο παιδαγωγικό έγκλημα που επιτελείται. Κατά την παράσταση διαμαρτυρίας των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ της Κρήτης, αφού ενημερώθηκε εκτενώς για τα προβλήματα των σχολικών μονάδων του νομού  μας και αφού δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει κατά περίπτωση τις τάξεις που συγχωνεύτηκαν, στην πράξη «έκοβε» όλες τις εισηγήσεις για διχοτομήσεις τμημάτων.

 Άραγε μέχρι 14 Ιουλίου ήταν νόμιμη η διχοτόμηση τάξεων και την επόμενη μέρα δεν ήταν; Να θυμίσουμε ότι το  άρ. 7 του ν  3848/2010, άρ 29 του ν. 4823/2021, αρ 17 του ν. 1566/1985 , και το ΠΔ 1 /2003 ΦΕΚ 1/Α/3-1-2003 καθήκοντα και αρμοδιότητες υπηρεσιακών συμβουλίων προβλέπει ότι ο ορισμός λειτουργικών κενών ορίζεται από το ΠΥΣΠΕ. Να μας κοινοποιηθεί η  απόφαση με την οποία λήφθηκε η απόφαση να πραγματοποιηθεί οριζόντια ενοποίηση όλων των κενών. Επίσης θα πρέπει να  γνωρίζει  το νόμο Ν. 4823/2021 (ΦΕΚ A 136 – 03.08.2021),  το άρθρο 8, παρ. 9 του ΠΔ 79/2017 και την παρ. 1α του άρθρου 11 του Ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17/Α/15-2-2017) που αναφέρονται στην διχοτόμηση τμημάτων όταν υπάρχει αίθουσα και την  ύπαρξη ολιγομελών τμημάτων σε περίπτωση εκπαιδευτικών αναπηριών. Άραγε δεν αναρωτήθηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης γιατί γίνεται αλά καρτ εφαρμογή της εγκύκλιου  Φ.7/80483/Δ1/15-7-2024 (ΑΔΑ: 6ΚΞΦ46ΝΚΠΔ-8ΣΦ) που εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας; 

Καταγγέλλουμε τόσο τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης, όσο και τον Διευθυντή Εκπαίδευσης Λασιθίου, διότι εφαρμόζουν ωμά και βίαια την παράνομη  εγκύκλιο Κατσαρού. Η παρουσία τους μπορεί να αντικατασταθεί από λογισμικό πρόγραμμα που θα κάνει μόνο του συγχωνεύσεις όταν δεν αντιλαμβάνονται ως εκπαιδευτικοί τις παιδαγωγικές ιδιαιτερότητες κάθε τμήματος. Δυστυχώς η εγκύκλιος Κατσαρού αγνοεί πλήρως τους μαθητές με διαγνώσεις και έχει ως μοναδικό κριτήριο, τον ποσοτικό αριθμό κι όχι τον ποιοτικό. Η θέση του κλάδου είναι να υπάρχουν έως και 15 μαθητές για τα Νηπιαγωγεία και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και έως 20 μαθητές για τις υπόλοιπες.  Απαιτούμε να παρθεί πίσω η απόφαση αυτή και να γίνει δεκτός ο προγραμματισμός λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων.

Καλούμε τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ο Μύσων» Ιεράπετρας « Μαρία Λιουδάκη» και Μεραμβέλλου Οροπεδίου  να πάρουν θέση για τις ενέργειες και να μην κάνουν  αποδεκτές αυτές τις  συγχωνεύσεις.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ikoniki pragmatikotita
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Τι λένε οι ειδικοί για τη συναισθηματική ανάπτυξη, την αυτοεικόνα και την εξάρτηση από τα παιχνίδια
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Γλώσσα - Συζήτηση
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!
Την επόμενη φορά που θα πεις «κάναμε update στο app», δοκίμασε να πεις «έγινε ενημέρωση στην εφαρμογή». Ίσως εκπλαγείς με το πόσο φυσικά ακούγεται!
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!