Προτάσεις για την στελέχωση και τη δημιουργία οργανικών μονάδων στις ΣΑΕΚ
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών Υ.Π.Ε.Π.Θ. (Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π.) σχετικά με τις ΣΑΕΚ

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών Υ.Π.Ε.Π.Θ. (Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π.) εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με προτάσεις για την στελέχωση και τη δημιουργία οργανικών μονάδων στις ΣΑΕΚ.

Όπως τονίζεται, «δεδομένου ότι η κάλυψη των ανωτέρω κενών οργανικών θέσεων είναι ζωτικής σημασίας για την λειτουργία των Σ.Α.Ε.Κ., η πρόβλεψη για στελέχωσή τους μέσω αποσπάσεων, μεταθέσεων και μετατάξεων δεν επαρκεί για την άμεση και καθολική κάλυψή τους. Στη βάση αυτή, προτείνουμε νομοθετική ρύθμιση για την διεξαγωγή διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π., ως την πλέον σίγουρη και αξιόπιστη λύση, για την στελέχωσή τους. Εξυπακούεται, ότι παράλληλα, οι κενές θέσεις πρέπει να προσφέρονται για κάλυψη στο πλαίσιο διεξαγωγής των ετήσιων κύκλων κινητικότητας, γεγονός που σας καλούμε να κάνετε πράξη άμεσα, οργανώνοντας έγκαιρα την σχετική διοικητική διαδικασία, ώστε οι θέσεις αυτές να συμπεριληφθούν στον επόμενο κύκλο κινητικότητας».

Αναγκαία κρίνεται η δημιουργία ενός σύγχρονου Οργανισμού για τις ΣΑΕΚ με τη σύσταση οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος, ώστε να διασφαλίζεται, μεταξύ άλλων, η αποτελεσματικότητα της διοίκησης.

Η ανακοίνωση

«Ο Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π., πέραν των διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εκπροσωπεί και τους διοικητικούς υπαλλήλους που εργάζονται στις Σ.Α.Ε.Κ. των δέκα από τις δεκατρείς Περιφέρειες της χώρας. Με την παρούσα επιστολή, σας καταθέτουμε προτάσεις και ευελπιστούμε σε μία γόνιμη συνεργασία με ανταλλαγή απόψεων προς όφελος της Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Στελέχωση των Σ.Α.Ε.Κ. με μόνιμο διοικητικό προσωπικό

Η πρόσφατη δημιουργία 382 νέων κενών οργανικών θέσεων διοικητικών υπαλλήλων στις Σ.Α.Ε.Κ. όλης της χώρας, αποτέλεσε τομή για την στελέχωση, την εύρυθμη λειτουργία και την αναβάθμισή τους. Όμως οι θέσεις αυτές παραμένουν κενές, μέχρι και σήμερα, με την πλειοψηφία των ΣΑΕΚ να στερούνται ακόμη και ενός μόνιμου διοικητικού υπαλλήλου.

Δεδομένου ότι η κάλυψη των ανωτέρω κενών οργανικών θέσεων είναι ζωτικής σημασίας για την λειτουργία των Σ.Α.Ε.Κ., η πρόβλεψη για στελέχωσή τους μέσω αποσπάσεων, μεταθέσεων και μετατάξεων δεν επαρκεί για την άμεση και καθολική κάλυψή τους. Στη βάση αυτή, προτείνουμε νομοθετική ρύθμιση για την διεξαγωγή διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π., ως την πλέον σίγουρη και αξιόπιστη λύση, για την στελέχωσή τους. Εξυπακούεται, ότι παράλληλα, οι κενές θέσεις πρέπει να προσφέρονται για κάλυψη στο πλαίσιο διεξαγωγής των ετήσιων κύκλων κινητικότητας, γεγονός που σας καλούμε να κάνετε πράξη άμεσα, οργανώνοντας έγκαιρα την σχετική διοικητική διαδικασία, ώστε οι θέσεις αυτές να συμπεριληφθούν στον επόμενο κύκλο κινητικότητας.

Δημιουργία διοικητικών οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος στις Σ.Α.Ε.Κ.

Επαναλαμβάνουμε την ανάγκη δημιουργίας ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού Οργανισμού για τις Σ.Α.Ε.Κ. με τη σύσταση οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια, η αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της διοίκησης.

Ως εκ τούτου, υπενθυμίζουμε τις θέσεις μας, τονίζοντας την ανάγκη τροποποίησης του άρθρου 32 του ν.4763/2020 («Διοικητική οργάνωση των Ι.Ε.Κ.») για σύσταση Τμημάτων αντί των υφιστάμενων Γραφείων, βάσει της δυναμικότητας κάθε Σ.Α.Ε.Κ., όπως είχαμε ήδη προτείνει στην προηγούμενη Πολιτική ηγεσία, πριν τη ψήφιση του νόμου. Ειδικότερα:

Για τις Σ.Α.Ε.Κ. μεσαίας και μεγάλης δυναμικότητας:

  1. Τμήμα Διοίκησης, Γραμματείας και Οικονομικών Θεμάτων (αντί Γραφείου όπως προβλέπεται στην παρ.1, αρ.32 του ν.4763/2020).
  2. Τμήμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.) &  Πρακτικής Άσκησης (αντί Γραφείου όπως προβλέπεται στην παρ.2, αρ.32 του ν.4763/2020).

Για τις υπόλοιπες Σ.Α.Ε.Κ.:

1. Τμήμα Διοίκησης, Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας με δύο Γραφεία:

    1.1 Γραφείο Διοίκησης, Γραμματείας και Οικονομικών Θεμάτων.

    1.2 Γραφείο Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.) &  Πρακτικής Άσκησης.

Επιπλέον, στην περίπτωση ένταξης Σ.Α.Ε.Κ. σε Κ.Ε.Ε.Κ., δεδομένης της αναστολής των δραστηριοτήτων που αφορούν στην Επαγγελματική Ανάπτυξη και Σταδιοδρομία της οικείας Σ.Α.Ε.Κ. (παρ.3, αρ.40Ι του ν.4763/2020), και της αυτοδίκαιης μεταφοράς τους στο Κ.Ε.Ε.Κ.,  προτείνουμε:

Για τα Κ.Ε.Ε.Κ.:

1. Τμήμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (αντί Γραφείου όπως προβλέπεται στο αρ.40Ι του ν.4763/2020).

Τα ανωτέρω προτεινόμενα Τμήματα, θα στελεχώνονται με το μόνιμο προσωπικό και τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς της Σ.Α.Ε.Κ., ενώ σε κάθε Τμήμα θα προΐσταται μόνιμος διοικητικός υπάλληλος.

Με την πρότασή μας αυτή, αφενός εκσυγχρονίζεται και οργανώνεται περαιτέρω η λειτουργία των Σ.Α.Ε.Κ. και αφετέρου δημιουργούνται κίνητρα για την κάλυψη των διοικητικών θέσεων από έμπειρους, προσοντούχους διοικητικούς υπαλλήλους αλλά και για την παραμονή των ήδη υπηρετούντων.

Αιρετοί εκπρόσωποι μονίμων διοικητικών υπαλλήλων στις Σ.Α.Ε.Κ.

Αποτελεί πάγιο αίτημα του Συλλόγου μας, η τροποποίηση του άρθρου 47 του ν.4569/2018, ώστε οι διοικητικοί υπάλληλοι των Σ.Α.Ε.Κ., οι οποίοι καλύπτονται συνδικαλιστικά από τα Πρωτοβάθμια Σωματεία των υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης, Δ/νσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης), να εκλέγουν αιρετούς εκπροσώπους για το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (Κ.Υ.Σ.Δ.Ι.Π.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., κοινούς με εκείνους των υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο των παραπάνω, αιτούμαστε συνάντηση μαζί σας προκειμένου να σας εκθέσουμε αναλυτικά τις προτάσεις μας.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης