Με εγκύκλιο που απέστειλε στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας ορίζεται παράταση μέχρι την Τρίτη 29 Οκτωβρίου στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού στο πλαίσιο της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης.
Σύμφωνα με το πρώτο χρονοδιάγραμμα ο Συλλογικός Προγραμματισμός έπρεπε να “ανέβει” στην πλατφόρμα του ΙΕΠ μέχρι τη Δευτέρα 21/10.
Δείτε την Εγκύκλιο εδώ
Τι ορίζεται στην Εγκύκλιο
Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού στο πλαίσιο της εφαρμογής του «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» για το σχολικό έτος 2024-2025
Σας ενημερώνουμε ότι μετά από σχετικά αιτήματα για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου 2024.
Επομένως, το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, διαμορφώνεται ως ακολούθως:
Για το τρέχον σχολικό έτος, κατά τον σχεδιασμό των προγραμματισμένων δράσεων, προτείνεται να δοθεί έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), όπως:
- Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων – δεξιοτήτων ζωής (π.χ. αυτεπίγνωση, ενσυναίσθηση, λήψη απόφασης, επίλυση προβλήματος, διαχείριση συναισθημάτων)
- Ανάπτυξη κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων (π.χ. αναγνώριση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους, διαχείριση συναισθημάτων)
- Επιλογή και εφαρμογή προσεγγίσεων για την παρέμβαση σε περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού (π.χ. σχολική διαμεσολάβηση, πρακτικές επανορθωτικής/αποκαταστατικής δικαιοσύνης, ενίσχυση του θύματος)
- Συνεργασίες – δικτύωση (π.χ. μεταξύ των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, επικοινωνία σχολείου-οικογένειας)
- Σχολική ηγεσία – πολιτική του σχολείου για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (π.χ. διαμόρφωση, εφαρμογή και διάχυση του Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου, διαχείριση κρίσεων)
- Ενδοσχολική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα παραπάνω θέματα.
Οι παραπάνω προτάσεις διαπερνούν όλες τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου και ως εκ τούτου μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο οποιουδήποτε άξονα επιλέξει η σχολική μονάδα για σχεδιασμό και υλοποίηση Δράσης.
Η υποβολή γίνεται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης της σχολικής μονάδας και η πρόσβαση είναι δυνατή με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
Για ερωτήματα τεχνικής φύσης σχετικά με την πλατφόρμα μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60.
Για ερωτήματα παιδαγωγικού ή διοικητικού περιεχομένου παρακαλούμε να απευθύνεστε στους αρμόδιους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίστοιχα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη