Thumbnail
Πού θα εργαστεί, λοιπόν, κάποιος απόφοιτος σπουδών στην Επικοινωνία;

Είναι γεγονός πως το κινητό μας τηλέφωνο δεν ξεκολλάει εύκολα από το χέρι μας και αυτό έχει αλλάξει άρδην τα περιβάλλοντα επικοινωνίας και διαφήμισης και έχει δώσει το περιθώριο στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν τα μηνύματά τους πολύ πιο εστιασμένα, γρήγορα και εξατομικευμένα. Τα social media μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας και ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μας. Ωστόσο ως κλάδος σπουδών, η Επικοινωνία διακρίνουμε πως δεν συγκεντρώνει τη ζήτηση και το ανάλογο ενδιαφέρον κάθε καλοκαίρι στις δηλώσεις του μηχανογραφικού δελτίου, παρόλο που τα αντίστοιχα τμήματα μπορούν να συνδεθούν με πολλές και ενδιαφέρουσες επαγγελματικές διαδρομές του παρόντος και του μέλλοντος.

Αξίζει σε αυτό το σημείο να επισημανθεί πως σπουδάζοντας Επικοινωνία και Μ.Μ.Ε. δε γίνεσαι απαραίτητα Δημοσιογράφος. Φυσικά και έχεις την επιλογή να ασχοληθείς με τα media, ωστόσο τα Προγράμματα Σπουδών των Τμημάτων παρέχουν και διαφορετικές κατευθύνσεις, πιο κοντά στην επιχειρηματικότητα.

Το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου παρέχει κύκλους σπουδών στα Μέσα Επικοινωνίας, στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις και στον Πολιτισμό και την Πολιτιστική Διαχείριση. Ειδικότερα στον κύκλο της Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων θα συναντήσουμε μαθήματα όπως Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ, Στρατηγικός Σχεδιασμός & social media και startup επιχειρηματικότητα. Στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε στη Θεσσαλονίκη υπάρχει επίσης η δυνατότητα κατεύθυνσης στα Μέσα Επικοινωνίας με μαθήματα πάνω στο Μάρκετινγκ, τη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις, ενώ και στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, το οποίο δεν προσφέρει κατευθύνσεις, θα εντοπίσουμε ορισμένα αντίστοιχα μαθήματα.

Ακόμα πιο στοχευμένα Προγράμματα Σπουδών πάνω στην Ψηφιακή Επικοινωνία και το Μάρκετινγκ θα συναντήσουμε στα Τμήματα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας και Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στο Αργοστόλι και στην Καστοριά αντίστοιχα. Με προγράμματα πιο εκσυγχρονισμένα, προσφέρουν μαθήματα Επεξεργασίας οπτικοακουστικών μέσων, Μάρκετινγκ, Διαφήμισης, Πληροφορικής, Δημοσίων Σχέσεων και φυσικά Επικοινωνίας, που σκοπεύουν να εξοπλίσουν τους αποφοίτους τους με ό,τι μπορεί να χρειαστούν για να κάνουν το ξεκίνημά τους στην αγορά εργασίας των digital media.

Πού θα εργαστεί, λοιπόν, κάποιος απόφοιτος σπουδών στην Επικοινωνία;

Οι Εταιρείες Marketing, τα Social Media Agencies αλλά και τα αντίστοιχα τμήματα κάθε είδους επιχείρησης αποτελούν τα μονοπάτια σταδιοδρομίας για τους αποφοίτους των παραπάνω τμημάτων. 

Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε ένα διεθνές περιβάλλον, καθώς οι δεξιότητες, που αποκτούν, είναι περιζήτητες σε πολυεθνικές εταιρείες, οργανισμούς και startups που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμια κλίμακα. Η εξοικείωση με τα νέα μέσα επικοινωνίας, οι γνώσεις πάνω στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και η κατανόηση των σύγχρονων τάσεων στα social media καθιστούν τους αποφοίτους ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι σπουδές στην Επικοινωνία μπορούν να αποτελέσουν μια πολύ καλή επιλογή και μία πολύ καλή γέφυρα από τη θεωρητική κατεύθυνση προς τον κόσμο των επιχειρήσεων.Από την άλλη, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για μια καλή σταδιοδρομία στην Επικοινωνία δεν απαιτείται μόνο το πτυχίο αλλά και η καλλιέργεια δεξιοτήτων, όπως η εξωστρέφεια, η ενσυναίσθηση, η δημιουργική σκέψη αλλά και η έξυπνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας και τον τομέα της επικοινωνίας. Ένας απόφοιτος Επικοινωνίας δεν πρέπει να επαναπαύεται, αλλά να ενημερώνεται διαρκώς για νέες τεχνολογίες, εργαλεία και στρατηγικές που διαμορφώνουν το τοπίο του digital marketing και της επικοινωνίας. Η συνεχής επιμόρφωση και η διάθεση για καινοτομία είναι στοιχεία απαραίτητα για να αποκτήσει κανείς το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στον επαγγελματικό χώρο της Επικοινωνίας, όπως και στο σύνολο των επαγγελμάτων. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για να διαλέξεις σπουδές, που σου αρέσουν και ταιριάζουν στις δεξιότητές σου!

Σύνταξη: Χρήστος Καρακωστίδης, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας LABORA

Θεόδωρος Καλαϊτζίδης, Πρόεδρος Ομίλου ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ – AFTER SCHOOL – Μαθηματικός,

www.diakrotima.gr

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paraithsh_0.jpg
Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2025: Ανάλυση κατά κλάδο/ειδικότητα και ΔΔΕ πριν τις ανακλήσεις
Οι αιτήσεις καταγράφηκαν κατά κλάδο/ειδικότητα και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ), ενώ οι ανακλήσεις παραίτησης δεν είχαν πραγματοποιηθεί...
Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2025: Ανάλυση κατά κλάδο/ειδικότητα και ΔΔΕ πριν τις ανακλήσεις
Παύλος Μαρινάκης
Μαρινάκης σε Σαμαρά: «Δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τους συγγενείς των Τεμπών»
Μαρινάκης απαντά στον Σαμαρά: Αλίμονο αν μας πέρναγε από το μυαλό να έρθουμε σε αντιπαράθεση με τους συγγενείς των θυμάτων
Μαρινάκης σε Σαμαρά: «Δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τους συγγενείς των Τεμπών»