Ανεπανόρθωτα πλήττεται η εκπαίδευση στη Ζάκυνθο, καθώς τα κενά στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν δραματικά, ακόμα και μετά από τέσσερις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών. Η ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών είναι πια προφανής και προκαλεί την οργή εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών.
Η αδυναμία στελέχωσης των σχολείων δεν οφείλεται μόνο στην αδιαφορία του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και στις απαράδεκτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί για τους εκπαιδευτικούς. Η άρνηση πολλών αναπληρωτών να αναλάβουν υπηρεσία στη Ζάκυνθο είναι αποτέλεσμα της έλλειψης στήριξης, των υψηλών ενοικίων και των δυσκολιών διαβίωσης, για τις οποίες η πολιτική ηγεσία κλείνει τα μάτια.
Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που το θέμα έφτασε στη Βουλή με δύο κοινοβουλευτικές ερωτήσεις προς τον Υπουργό Παιδείας, αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος. Παρόλα αυτά, η κυβέρνηση επιμένει στην πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης», αφήνοντας τα σχολεία στο έλεος των ελλείψεων.
Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου διαμηνύει πως δεν θα επιτρέψει την αποσιώπηση αυτής της κατάστασης και θα συνεχίσει να καταγγέλλει τα ψεύδη και τις ανεύθυνες πρακτικές του Υπουργείου και της Διοίκησης. Η εκπαιδευτική υποβάθμιση στη Ζάκυνθο δεν μπορεί να γίνει ανεκτή.
Αναλυτικά η κατάθεση ερωτήσεων της ΕΛΜΕ Ζακύνθου
ΘΕΜΑ: «Κατάθεση 2 ερωτήσεων στη Βουλή για το θέμα των κενών στη ΔΔΕ Ζακύνθου – Απαράγραπτες οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ»
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών μέχρι και τις 21/02 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος | Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση | Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ 04.02 (Χημείας) | 1 | 23 |
ΠΕ 08 (Εικαστικών) | 2 | 31 |
ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) | 2 | 32 |
ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) | 2 | 48 |
ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) | 2 | 50 |
ΕΕΠ | 1 | 30 |
ΕΒΠ | 2 |
|
Σχολικοί νοσηλευτές | 2 |
|
Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) | 1 ΠΕ08 | 18 |
Σύνολο | 15 | 232 |
Περίοδος | Χαμένες διδακτικές ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 | 1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 | 1330 |
Εβδομάδα 30/9-04/10 | 1353 |
Εβδομάδα 07/9-11/10 | 1353 |
Εβδομάδα 14/10-18/10 | 752 |
Εβδομάδα 21/10-25/10 | 752 |
Εβδομάδα 28/10-01/11 | 752 |
Εβδομάδα 04/11-08/11 | 559 |
Εβδομάδα 11/11-15/11 | 559 |
Εβδομάδα 18/11-22/11 | 559 |
Εβδομάδα 25/11-29/11 | 559 |
Εβδομάδα 02/12-06/12 | 337 |
Εβδομάδα 09/12-13/12 | 337 |
Εβδομάδες 15-20/12 και 08-10/01/25 | 309 |
Εβδομάδα 13/01-17/01 | 309 |
Εβδομάδα 20/01-24/01 | 355 |
Εβδομάδα 27/01-31/01 | 312 |
Εβδομάδα 03/02-07/02 | 312 |
Εβδομάδα 10/02-14/02 | 232 |
Εβδομάδα 17/02-21/02 | 232 |
Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους | 12593 |
Μολονότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί 4 φάσεις αναπληρωτών, τα κενά στη ΔΔΕ Ζακύνθου εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα. Χαρακτηριστικό είναι ότι μολονότι το ΥΠΑΙΘΑ στην τέταρτη φάση δεν έκανε προσλήψεις σε όλα τα κενά, αρκετοί από τους συναδέλφους αρνήθηκαν την πρόσληψη, προφανώς λόγω αδυναμίας να εργαστούν στη Ζάκυνθο.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι κατατέθηκαν μόλις πριν από λίγες ημέρες δύο (2) κοινοβουλευτικές ερωτήσεις προς τον Υπουργό Παιδείας ειδικά για το ζήτημα των κενών στη Ζάκυνθο.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση