Gelsomino
Βιωματική μάθηση στην Κω: Μαθητές υπολόγισαν την επιτάχυνση της βαρύτητας και τη σταθερά του ελατηρίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του π, μαθητές και καθηγητές στην Κω πραγματοποίησαν πειράματα φυσικής σε εμβληματικά σημεία της πόλης, αναδεικνύοντας τη σημασία της βιωματικής μάθησης.

gelsomino_eisodos

Στο ιστορικό Albergo Gelsomino, υπολόγισαν την επιτάχυνση της βαρύτητας με χρήση κινητών τηλεφώνων και της εφαρμογής phyphox, ενώ σε πείραμα με εκκρεμές επιβεβαίωσαν θεωρητικά αποτελέσματα. Παράλληλα, στη Λεωφόρο Φοινίκων, μέτρησαν τη σταθερά ελατηρίου μέσω γραφικής ανάλυσης, εφαρμόζοντας τεχνικές μαθηματικής επεξεργασίας δεδομένων.

Η πρωτοβουλία ανέδειξε τη σύνδεση της φυσικής με το αστικό περιβάλλον και την αξία της βιωματικής εκπαίδευσης εκτός σχολικών αιθουσών.

k_stathera

Δείτε εδώ αναλυτικά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους" στην εκπαίδευση
Συγχωνεύονται τμήματα στη Δ' Δημοτικού για να αποφευχθούν οι προσλήψεις – Καταγγελία για επιπτώσεις στην επαίδευση
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους"
panagiotopoulos
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν έναν φοιτητή/τρια στην υπέρβαση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών;
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;