mitsotakis zaxaraki
«Είναι ίσως πάνω από 2500 οι κλήσεις για πειθαρχικά και ακόμα η κυβέρνηση δεν “έχει βάλει χέρι” στην πλειοψηφία των παλιότερων μόνιμων της Αττικής»

"Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς είναι μια νέα διαδικασία που δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Υπάρχει κατηγορία εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν".

Αυτά βρήκε να δηλώσει ο Μητσοτάκης κατά την επίσκεψη του στο Υπουργείο Παιδείας.
Παραδοχή λοιπόν ότι παρόλο την κυβερνητική τρομοκρατία, την αναντίστοιχη-το λιγότερο!- απάντηση από μεριάς του συνδικαλιστικού κινήματος, την ανοιχτή υπονόμευση έκφρασης αλληλεγγύης στην εκπαιδευτικό Χρύσα Χατζόγλου από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες (ακόμα δεν έχει καλεστεί απεργιακή κινητοποίηση για την δυνητική αργία) η μαζική απαίτηση  και κινητοποίηση  για να παρθούν πίσω οι διώξεις αλλά και η επιμονή ενός σημαντικού κομματιού εκπαιδευτικών (“κατηγορία” κατά Μητσοτάκη) να αρνούνται ( και με την απειλή πειθαρχικών!) να αξιολογηθούν, ε,  δεν είναι κάτι που εύκολα μπορεί να “χωνέψει” η κυβέρνηση.

Δεν είναι ένα “μικρό μέγεθος"

Γι αυτό και χρειάστηκε προσωπικά ο πρωθυπουργός να το επισημάνει και να απειλήσει ότι “”αν κάποιος αρνείται επί της αρχής  να αξιολογηθεί δεν έχει θέση στη δημόσια εκπαίδευση”
Που ως κυβέρνηση κάνει βέβαια ότι περνάει από το χέρι της για να υπονομεύσει το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της!
Μόνο και μόνο από την ίδια την πρωθυπουργική ρήση δεν θα έπρεπε να υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία τι είδους προτεραιότητα και βαρύτητα μέσα σε όλα τα άλλα, δίνει η κυβέρνηση στο να περάσει την αξιολόγηση. Που αποτελεί πολυεργαλείο για την εφαρμογή του συνόλου της πολιτικής της στην εκπαίδευση!

Ο Μητσοτάκης άθελά του δείχνει ποιο πρέπει να είναι το πρώτο και κυρίαρχο αγωνιστικό διακύβευμα για τον κλάδο!
Την ίδια στιγμή που το σύνθημα της κατάργησης της αξιολόγησης είτε απουσιάζει παντελώς είτε 'χάνεται' μεταξύ των άλλων ορθών και αναγκαίων κατά τα άλλα αιτημάτων και πολυ...αιτημάτων επί παντός, που προτείνουν όχι μόνο οι καθεστωτικές συνδικαλιστικές ηγεσίες αλλά και δυνάμεις δυστυχώς  που θέλουν να αναφέρονται στην “αριστερά της εκπαίδευσης”
Σαλπίζοντας ο πρωθυπουργός την ένταση της επίθεσης κάνει κάτι παραπάνω από αναγκαία την συγκρότηση κινήματος μέσα και έξω από την εκπαίδευση ενάντια στην προσπάθεια να επιβληθούν απολύσεις για συνδικαλιστικούς λόγους .

Κάνει επιτακτική την ανάγκη καλέσματος Γενικών Συνελεύσεων που σε πρώτη φάση πρέπει να καταλήξουν σε πανεκπαιδευτική απεργιακή κινητοποίηση για να παρθεί πίσω η κυβερνητική απόφαση για τη δυνητική αργία της ΧΧ στο γενικότερο πλαίσιο της απαίτησης να καταργηθεί το νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης.

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι αν “περάσει” η δυνητική αργία της ΧΧ και η απόλυση του αναπληρωτή Δημήτρη Χαρτζουλάκη ανοίγει ο δρόμος για μία κόλαση καταστολής και τρομοκρατίας που δεν θα αμφισβητεί μόνο την ελευθερία της δράσης αλλά και την απλή ελευθερία της σκέψης στους εκπαιδευτικούς χώρους!
Όσο και αν η... νέα Υπουργός δεν βλέπει κάτι τέτοιο να κάνουν λέει οι κατά τόπους Διευθύνσεις ακόμα και αν μοιράζουν σωρηδόν τις μηνύσεις και τις κλήσεις για πειθαρχικές διαδικασίες.!
Α , πα, πα, πα ! Πως μας πέρασε από το μυαλό! Εξ άλλου είναι μία από...εμάς!

Ο συνδυασμός όμως της πειθαρχικής και της ποινικής διαδικασίας όπως επιχειρείται με τους δύο αγωνιστές εκπαιδευτικούς αλλά και όπως υλοποιήθηκε στην περίπτωση του εκπαιδευτικού στο Μεσολόγγι δείχνει ακόμη τον γενικότερο κυβερνητικό σχεδιασμό και το πως επιδιώκει να “δέσει” τις κατηγορίες. Δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, ταλάντευση η καθυστέρηση της απάντησης από τη μεριά του κινήματος των εκπαιδευτικών και όχι μόνο!

Διόλου δεν είναι τυχαίο που ο πρωθυπουργός μετά την αξιολόγηση μίλησε για τον επαγγελματικό προσανατολισμό από την Τρίτη Γυμνασίου δηλαδή ταξικό “ξεκαθάρισμα” από τα.... μικράτα των μαθητών.

Και αποδεικνύει γιατί “πόνεσε” και ενόχλησε Διεύθυνση και Υπουργείο η κινητοποίηση συμπαράστασης των μαθητών στην περίπτωση της ΧΧ και του ΔΧ όταν αντιλήφθηκαν γιατί αντιδρούσαν στην αξιολόγηση οι καθηγητές τους !

Σε κάθε περίπτωση αυτή η “κατηγορία εκπαιδευτικών” (είναι ίσως πάνω από 2500 οι κλήσεις για πειθαρχικά και ακόμα η κυβέρνηση δεν “έχει βάλει χέρι” στην πλειοψηφία των παλιότερων μόνιμων της Αττικής) που πλέον αναγνωρίζεται και... επίσημα από τον Πρωθυπουργό ότι εμποδίζει “τα προσδοκώμενα αποτελέσματα” της αξιολόγησης , αυτή λοιπόν η “μαγιά” πρέπει να “κινήσει γη και ουρανό”!
Να βγει μπροστά για να ανακληθεί η δυνητική αργία της ΧΧ, η πιθανή απόλυση του ΔΧ  και κάθε πειθαρχική δίωξη!
Πιέζοντας σωματεία και ομοσπονδίες με κάθε γνωστό τρόπο!
Το ότι έμειναν μόνο μερικές εβδομάδες για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς δεν αποτελεί δικαιολογία για κανέναν!


Δημήτρης Μάνος μέλος των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών στο σύλλογο Προμηθέας στην Καλαμαριά (και σε... αναμονή της πειθαρχικής κλήσης περί άρνησης αξιολόγησης).
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fai
Διαλειμματική νηστεία: Πιο εύκολη και πιο αποτελεσματική από τις κλασικές δίαιτες;
Φαίνεται πως το να μειώσουμε το φαγητό μόνο λίγες μέρες την εβδομάδα και όχι καθημερινά μπορεί να είναι πιο αποδοτικό για την απώλεια βάρους.
Διαλειμματική νηστεία: Πιο εύκολη και πιο αποτελεσματική από τις κλασικές δίαιτες;
lexeis
Η λέξη άχλος : Από την αρχαία ποίηση στη σύγχρονη έκφραση
Υπάρχουν λέξεις που, μόνο που τις ακούς, μεταφέρουν ένα αίσθημα θολούρας, όπως ακριβώς και το ίδιο τους το νόημα. Μια τέτοια λέξη είναι ο «άχλος» ή,...
Η λέξη άχλος : Από την αρχαία ποίηση στη σύγχρονη έκφραση
ρύζι2410
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε και γιατί
Πολλοί από εμάς συνηθίζουμε να ζεσταίνουμε ξανά το φαγητό που έχει περισσέψει, για να εξοικονομήσουμε χρόνο και κόπο. Όμως, δεν είναι όλα τα τρόφιμα...
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε και γιατί