Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» σε όλη την πανεπιστημιακή κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες από τη στιγμή που ανακοινώθηκε δια στόματος Υπουργού Παιδείας ο χάρτης των υπό κατάργηση σχολών.
Κινητοποιήσεις, ανακοινώσεις και ψηφίσματα από πανεπιστημιακούς και φοιτητές των τμημάτων που προβλέπεται να κλείσουν, διαψεύδουν τις διακηρύξεις του υπουργείου περί εξορθολογισμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Όλοι αντιλαμβάνονται ότι η κίνηση αυτή είναι ο Δούρειος Ίππος για την πλήρη υποβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας και την προώθηση της ιδιωτικης εκπαίδευσης.
Τι λένε όμως αυτοί που «συγχωνεύονται»; Μήπως αυτούς θα έπρεπε να ακούσει το υπουργείο;
Το AlfaVita.gr συγκεντρώνοντας τις φωνές τους, καταγράφει την πανελλαδικής εμβέλειας αντίδραση με ρεπορτάζ και συνεχή ενημέρωση.
«Αναίτια σημαντικό κόστος μετεγκατάστασης και απαξίωση υφιστάμενης υλικοτεχνικής υποδομής» λέει το Τμήμα Ηλεκτρονικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Διαβάστε ΕΔΩ
«Ανύπαρκτο το οικονομικό όφελος για την πολιτεία» - « Δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στην αγορά εργασίας» δηλώνει το Τμήμα Οινολογίας & Τεχνολογίας Ποτών του ΤΕΙ Αθήνας. Διαβάστε ΕΔΩ
« Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και σε άριστη συνεργασία με την τοπική κοινωνία» βρίσκεται το τμήμα Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων. Διαβάστε ΕΔΩ
«Οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αποδυνάμωση της Φιλοσοφικής Σχολής, αλλοιώνει την επιστημονική φυσιογνωμία της και βάλλει κατά του κύρους της» σύμφωνα με την απόφαση Γ.Σ. του Συλλόγου Διδακτικού Προσωπικού της Φιλοσοφικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Διαβάστε ΕΔΩ.
Για «αδικαιολόγητη συγχώνευση τμημάτων με το σχέδιο Αθηνά» λέει η ΓΣ του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Διαβάστε ΕΔΩ.
«Λέμε όχι στο σχέδιο ΑΘΗΝΑ» από το Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Κοζάνης. Διαβάστε ΕΔΩ
Για «δημιουργία υπερτμημάτων, με μεγάλο αριθμό φοιτητών, έτσι ώστε να αδυνατούν να εκπαιδεύσουν τους φοιτητές τους και να οδηγούνται σε σοβαρή δυσλειτουργία» κάνει λόγο το Εκπαιδευτικό προσωπικό του Ο.Σ.Ε.Π. - ΤΕΙ. Διαβάστε ΕΔΩ.
«Οποιαδήποτε μεταβολή στην ονομασία και φυσιογνωμία του Τμήματος ισοδυναμεί με κατάργησή του και υποσκάπτει τη βιωσιμότητα του Παραρτήματος του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα» λέει το Τμήμα Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο. Διαβάστε ΕΔΩ.
«Ανιστόρητη η πρόταση προσάρτησης τμήματος στη Φιλοσοφική Σχολή» αναφέρει Κοσμητεία Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων. Διαβάστε ΕΔΩ.
«Η πρόταση του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», για το ομόσπονδο ΑΤΤΙΚΟ ΤΕΙ δεν πρόκειται να έχει κανένα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα» λέει το τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά. Διαβάστε ΕΔΩ
«Δεν έλαβαν καθόλου υπόψη γνωστικά αντικείμενα, στόχους και προσανατολισμούς των σπουδών, ούτε καν το Πρόγραμμα διδασκόμενων μαθημάτων οι συντάκτες του Σχεδίου Αθηνά» λέει το Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων. Διαβάστε ΕΔΩ
«Να επανεξετάσει την επιλογή του αυτή και να προλάβει τη διάπραξη ενός σοβαρού λάθους σχετικά με την εκπαίδευση μηχανικών που έχει πραγματική ανάγκη η ελληνική οικονομία» λέει το τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Διαβάστε ΕΔΩ
«Δεν Πάμε Πουθενά» λένε οι φοιτητές και καθηγητές του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας στο ΤΕΙ Ιονίων νήσων και χαρακτηρίζουν «Παράλογη την παύση ενός τμήματος με μεγάλη ζήτηση, άριστη υλικοτεχνική υποδομή και ιδιόκτητα κτίρια». Διαβάστε ΕΔΩ
«Μολών λαβέ» λένε σε βίντεό τους οι σπουδαστές του ΤΕΙ Πύργου. Διαβάστε ΕΔΩ
«Προσχηματική» χαρακτηρίζει τη διαβούλευση το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας για το σχέδιο Αθηνά. Διαβάστε ΕΔΩ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη