Thumbnail
ΕΛΜΕ Κ-Ι: Μη λειτουργία στην Ιθάκη εξεταστικού κέντρου για τις πανελλαδικές των μαθητών του ΕΠΑΛ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Μη λειτουργία στην Ιθάκη εξεταστικού κέντρου
για τις πανελλαδικές των μαθητών του ΕΠΑΛ:
 
• Διάκριση και πρόσθετος ταξικός φραγμός στη μόρφωση
• «Καμπανάκι κινδύνου» ενόψει των νέων καταργήσεων σχολείων
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ, μετά το πέρας των πανελλαδικών εξετάσεων και εκτιμώντας την κατάσταση που διαμορφώθηκε στα σχολεία του Νομού εκτιμά τα εξής:
1. Το γεγονός ότι αποτράπηκε η κατάργηση εξεταστικών κέντρων για τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ του Νομού και ότι επαναλειτούργησε φέτος το εξεταστικό κέντρο των «φυσικώς αδυνάτων» στο Αργοστόλι, έχει να κάνει με την παρέμβαση της ΕΛΜΕ-ΚΙ, του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος και του συντονισμού μας με τους γονείς. Τίποτε δεν είναι δεδομένο για την επόμενη σχολική χρονιά και απαιτείται επαγρύπνηση και δράση από τώρα.
2. Το γεγονός ότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει λειτουργήσει εξεταστικό κέντρο για τους μαθητές του ΕΠΑΛ Ιθάκης (στην Ιθάκη) και η μεταφορά των μαθητών για τη διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων στην Κεφαλονιά είναι ιδιαίτερα αρνητική. Οι ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση για τα παιδιά αυτά οξύνονται. Ειδικότερα, φέτος, ενώ συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις είχαν δηλώσει 12 μαθητές του ΕΠΑΛ Ιθάκης (10 στην ομάδα Α – για ΤΕΙ και 2 στην ομάδα Β για ΑΕΙ – ΤΕΙ), τελικά σε αυτές πήραν μέρος μόνο 4 μαθητές συνολικά (2 από την ομάδα Α και οι 2 από την ομάδα Β). Δηλαδή στις πανελλαδικές μπόρεσε να πάρει μέρος μόνο το 20% των μαθητών της ομάδας Α. Επιπρόσθετα οι μαθητές αυτοί, όπως συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα ΕΠΑΛ και σε αντίθεση με τους μαθητές των Γενικών Λυκείων, δεν έχουν το δικαίωμα των επαναληπτικών εξετάσεων. Υφίστανται δηλαδή διακρίσεις σε βάρος τους. Οι μαθητές που συμμετείχαν αντιμετώπισαν προβλήματα και με τη διαμονή και στη μεταφορά τους. Κι όλ’ αυτά παρότι το ΕΠΑΛ Ιθάκης διαθέτει σύστημα λήψης vbi. 
3. Οι εξελίξεις αυτές είναι ενδεικτικές για το τι θα συμβεί εάν προχωρήσουν καταργήσεις – συγχωνεύσεις, ειδικά στα περιφερειακά σχολεία. Ένας μεγάλος αριθμός μαθητών θα βρεθεί εντελώς εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ διατυπώνει το αίτημα λειτουργίας εξεταστικού κέντρου στο ΕΠΑΛ Ιθάκης για τη διενέργεια των εξετάσεων της επόμενης σχολικής χρονιάς.
 
Αργοστόλι 24 Ιουνίου 2013
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
 
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
 
Γεωργόπουλος Διονύσης
Γαλιατσάτος Νικόλας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Κριτική για τις μονιμοποιήσεις
Σχετικά με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών, που εξαγγέλθηκαν το τελευταίο διάστημα τελευταίο διάστημα, θα ήθελα να κάνουμε κάποιες επισημάνσεις
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Κριτική για τις μονιμοποιήσεις
ilikiomeni
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές τοποθέτησαν τους συμμετέχοντες σε μία από τις τέσσερις ομάδες ανάλογα με τις βαθμολογίες μοναξιάς τους στις δύο χρονικές στιγμές
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Νέα Προκήρυξη του ΑΣΕΠ ανοίγει νέους Πίνακες κατάταξης σε 58 ειδικότητες
Από τους Πίνακες αυτούς το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα σχολεία όλης της χώρας. 
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Νέα Προκήρυξη του ΑΣΕΠ ανοίγει νέους Πίνακες κατάταξης σε 58 ειδικότητες