Thumbnail

Ενημερωτικό των αιρετών του ΠΑΜΕ στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά (ΑΡ.21 Σεπτέμβρης 2012) 

 

                      ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

                                       ΔΗΛΩΣΗ- ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ 7/9/12

 

«Πριν καταθέσω αναλυτικά την πρόταση για το χρονοδιάγραμμα των αιτήσεων και τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, κρίνω αναγκαίο να εκφράσω τη διαφωνία μου για τις μέχρι τώρα ενέργειες-διαδικασίες της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ, που είχαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί σύγχυση, κλίμα ανασφάλειας και αδιαφάνειας στους εκπαιδευτικούς (αναλυτικά για τις ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ στο τέλος της πρότασης-δήλωσης). Η πρόταση που καταθέτω είναι και  απόφαση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.

   Μετά το τέλος της συνεδρίασης του ΠΥΣΔΕ ανακοινώνονται τα κενά για όλες τις μεταθετικές περιοχές Α΄,Β΄,Γ΄ και καλούνται οι εκπαιδευτικοί να κάνουν αίτηση για τοποθέτηση με την εξής σειρά:

 

1)       ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ

          -Αιτήσεις, για όλες τις μεταθετικές περιοχές, μέχρι τη Δευτέρα 10/9 στις 13:00.

          -Συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ για ρύθμιση της υπεραριθμίας  τη Δευτέρα 15:00. 

              Η υπεραριθμία πρέπει να είναι πραγματική σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, διαφορετικά μπορεί να μετατραπεί σε προνόμιο για κάποιους και σε αδικία για άλλους. Ρύθμιση υπεραριθμίας να γίνει μόνο σε όσους εκπαιδευτικούς κάνουν θετική δήλωση και σύμφωνα με τη νομοθεσία ,πρώτα στην ομάδα και μετά σε όμορη ομάδα.

 

2)      ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ Δ.Π

-Μετά τη ρύθμιση της υπεραριθμίας το ΠΥΣΔΕ  ανακοινώνει τα νέα κένά και όλες τις διαθέσιμες ώρες ανά σχολείο ( αυτό θα διευκολύνει και στη συμπλήρωση ωραρίου) και καλεί τους εκπαιδευτικούς που είναι στη Δ.Π. να κάνουν αιτήσεις για τοποθέτηση.

   Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί πρέπει να τοποθετηθούν σε σχολεία, ακόμη και με λιγότερες από 11 ώρες, στην περίπτωση που μετά τις τοποθετήσεις σε κανονικά κενά εξακολουθούν να υπάρχουν  εκπαιδευτικοί στη Δ.Π. Αν χρειαστεί να  δοθεί ακόμη και η δυνατότητα να δηλώνουν κενό με συνδυασμό γειτονικών σχολείων π.χ 8 ώρες στο ένα ,6 στο άλλο ( κυρίως για κλάδους λίγες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα).

 

   ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η :

Σύμφωνα με την ομόφωνη  απόφαση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ μπορεί αμέσως μετά τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (στην ίδια συνεδρίαση) να γίνει απόσπαση εκπαιδευτικών:

        α) αποσπάσεις όσων ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης λόγω βαριάς ή δυσίατης  ασθένειας ( αποσπάσεις της κατηγορίας αυτής μπορούν να γίνουν και εντός της κάθε μεταθετικής περιοχής και από την μια μεταθετική περιοχή στην άλλη)

        β) αποσπάσεις εντός της κάθε μεταθετικής περιοχής όσων ζητάνε σχολείο άλλης βάρδιας ( από πρωινό σε βραδινό ή το αντίστροφο). Οι εκπαιδευτικοί της κατηγορίας αυτής έχουν προφανώς ισχυρότερο οικογενειακό λόγο για να αποσπαστούν  , από αυτούς που ζητάνε απόσπαση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας βάρδιας και μάλιστα του ίδιου Δήμου!

Δεν είναι σωστό να προηγούνται αποσπάσεις χωρίς σοβαρό λόγο, π.χ από σχολείο σε σχολείο του ίδιου Δήμου της ίδιας βάρδιας, από τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που είναι στη Δ.Π.

 

3)      ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ

 Α) ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΘΕΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

  Μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που είναι στη Δ.Π. και στην ίδια συνεδρίαση ικανοποιούνται, εφόσον υπάρχουν κενά, οι υπόλοιπες αποσπάσεις  εντός της κάθε μεταθετικής περιοχής, αλλά και από τη μια ματαθετική περιοχή στην άλλη.        

    - Δεν μπορεί να γίνει απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικού που είναι στη Διάθεση ΠΥΣΔΕ ( έγινε πέρσι στο ΕΕΕΕΚ και το κατάγγειλα).

          Β)  ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΤΑΘΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ

      Αποσπάσεις από την μια μεταθετική περιοχή στην άλλη να γίνουν (εφόσον υπάρχουν κενά), αφού  πρώτα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί που είναι στη Δ.Π στην κάθε μεταθετική περιοχή  και υπολογιστούν οι θέσεις που αναλογούν στους  αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ και νεοδιόριστους.

                

 

4)      ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΥΣΔΕ

   Μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που είναι στη Δ.Π  και τις αποσπάσεις εντός κάθε μεταθετικής περιοχής το ΠΥΣΔΕ ανακοινώνει τα εναπομείναντα κενά και καλεί τους τους  αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ  και τους νεοδιόριστους  να δηλώσουν σχολεία τοποθέτησης.

 

5)      ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Για να υπάρχει  διαφάνεια στη συμπλήρωση ωραρίου θα πρέπει μαζί με τα κενά να ανακοινωθούν όλες οι διαθέσιμες ώρες κάθε σχολείου και να κληθούν οι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν αίτηση. Η αίτηση θα γίνει στην ίδια προθεσμία με τους εκπαιδευτικούς που είναι στη Δ.Π., αλλά η συμπλήρωση ωραρίου να γίνει αμέσως μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που είναι στη Δ.Π. ( στην ίδια συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ) γιατί μπορεί να υπάρξει ανάγκη, κυρίως για κλάδους με μικρό ωρολόγιο πρόγραμμα, να τοποθετηθούν με λίγες ώρες  εκπαιδευτικοί που είναι στη Δ.Π, για να μην εμφανίζονται ως υπεράριθμοι και μετακινηθούν στην περιφέρεια. 

        Η συμπλήρωση ωραρίου είναι κρίσιμη διαδικασία και απαιτείται να υπάρχουν κριτήρια και διαφάνεια.  Γενική αρχή πρέπει να είναι ότι ξεκινάει η συμπλήρωση ωραρίου από τους εκπαιδευτικούς με το μικρότερο ωράριο. Αυτό όμως πρέπει να συνδυαστεί α) με την απόσταση των σχολείων, β) να είναι της ίδιας  βάριας τα σχολεία ( εκτός και ζητήσει διαφορετικά ο εκπαιδευτικός) και γ) να αποφεύγεται η συμπλήρωση σε 3ο σχολείο, εκτός της περίπτωσης που τα σχολεία είναι στο ίδιο συγκρότημα.

 

 ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Α΄/ΜΙΑ

   - Οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών στην Α΄/θμια  με αίτηση τους μπορούν να γίνουν αμέσως μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που είναι στη Διάθεση ΠΥΣΔΕ, για να μην στερηθούν οι εκπαιδευτικοί αυτοί το δικαίωμα να κάνουν δήλωση τοποθέτησης σε σχολείο της Β΄/θμιας. Πρώτα ικανοποιούνται οι αιτήσεις για μετακίνηση στην Α΄/θμια εντός της κάθε μεταθετικής περιοχής και μετά ,αν υπάρχουν θέσεις, ικανοποιούνται οι αιτήσεις για μετακίνηση από τη μια περιοχή στην άλλη.

 

      ΣΗΜ: α) όλες οι παραπάνω μεταβολές θα γίνουν με βάση τα μόρια του κάθε εκπαιδευτικού

             β) Η προθεσμία για αίτηση της μιας κατηγορίας είναι και προθεσμία για ένσταση της προηγούμενης κατηγορίας».

 

ΟΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ

 

Έγκαιρα επισημάναμε ( ΠΥΣΔΕ 30/8) και καταγγείλαμε ( 5/9) τις συνοπτικές διαδικασίες, τις αυθαιρεσίες  της Διοίκησης και της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ.

Και στη παραπάνω συνεδρίαση ασκήσαμε έντονη κριτική στη Διοίκηση και στην πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ για τις συνοπτικές διαδικασίες και το  πρωτοφανές αλαλούμ (σκόπιμο κατά την άποψη μας) που δημιουργήθηκε από τις 3/9 έως τις 5/9.

Χωρίς τα σχολεία να έχουν στείλει τα κενά, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί τα κενά κάλεσαν τους εκπαιδευτικούς της Β΄ Πειραιά να κάνουν δήλωση τοποθέτησης σε νησί, τους αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ  να δηλώσουν περιοχή τοποθέτησης και την ίδια στιγμή γινόντουσαν αιτήσεις για την Α΄/θμια, για συμπλήρωση ωραρίου και ό,τι άλλο ήθελε κανείς.  Είναι χαρακτηριστικό ότι αναρτήθηκαν άρον, άρον στις 4/9 κάποια κενά της Β΄ Πειραιά, χωρίς καν να έχουν εγκριθεί από το ΠΥΣΔΕ.

  Με παρέμβαση της ΕΛΜΕ, μετά από πρόταση μας, αναβλήθηκε η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ 5/9 και δόθηκε παράταση δύο ημερών για να σταλούν τα κενά και μετά να δηλώσουν οι εκπαιδευτικοί σχολείο τοποθέτησης.

   Στην ίδια συνεδρίαση ασκήσαμε κριτική στον Γραμματέα του ΠΥΣΔΕ και στέλεχος της ΠΑΣΚ για υπέρβαση της αρμοδιότητας του. Συχνά δίνει οδηγίες ( εντολές) στους Διευθυντές των σχολείων εξ ονόματος του ΠΥΣΔΕ. Αντί να φέρει τα ζητήματα στο ΠΥΣΔΕ για να αποφασίσει, ερμηνεύει αυτός τη νομοθεσία ( π.χ σε θέματα Β΄ ανάθεσης, το project κ.λπ).

Μόλις ολοκληρωθούν όλες οι τοποθετήσεις θα ενημερώσουμε τους εκπαιδευτικούς πιο αναλυτικά.

 

            Σάββας  Σάββα – Κώστας Άννινος  (τακτικό και αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Πειραιά, εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα