Thumbnail
ΕΛΜΕ Κ-Ι: Συμμετοχή στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

e-mail: [email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής:

Όλοι κι όλες στο Συλλαλητήριο που οργανώνει το ΠΑΜΕ,

την Πέμπτη 11 Ιούλη

και ώρα 8 το απόγευμα,

στα γραφεία του Εργατικού Κέντρου.

Το πολυνομοσχέδιο προωθείται στη Βουλή από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ, με σημαία την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της «οικονομίας», δηλαδή των επιχειρηματικών ομίλων:

- Απολύουν στο Δημόσιο και κλείνουν δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες. Στα σχέδιά τους είναι η απόλυση χιλιάδων συναδέλφων, κυρίως από εκπαίδευση και ΟΤΑ, μέσα στο 2013, η συγχώνευση και κατάργηση δεκάδων οργανισμών που μετά την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου μπορεί να γίνεται με απλές υπουργικές αποφάσεις. Η κυβέρνηση αυξάνοντας το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών, συγχωνεύοντας ή κλείνοντας σχολεία - ειδικά σχολεία – τάξεις - τομείς ΕΠΑΛ – κατευθύνσεις και επιλογές μαθημάτων, στοιβάζοντας μαθητές σε τμήματα των 27 ατόμων αλλά και με τα νέα νομοσχέδια για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο που προωθεί (βλέπε μαζική στροφή σε κατάρτιση – μαθητεία – δια βίου εκπαίδευση), πετά στον καιάδα εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά και κατασκευάζει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς. Αυτοί αρχικά θα τεθούν σε «κινητικότητα - διαθεσιμότητα» για να καταλήξουν στο τέλος σε απόλυση - ανεργία.

Στην κατεύθυνση μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και ανταποδοτικής λειτουργίας των σχολείων είναι και το νέο χτύπημα στη δωρεάν μεταφορά των μαθητών.

- Διαλύουν κοινωνικές υπηρεσίες και δομές.

- Βάζουν στη μέγγενη των αναδιαρθρώσεων τον ΕΟΠΥΥ. Ετοιμάζονται νέες περικοπές στις παροχές. Η λειτουργία του ΕΟΠΥΥ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια διαλύει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη της λαϊκής οικογένειας.

- Απελευθερώνουν τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα.

- Ετοιμάζουν νέους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα. Αυτό είναι το μοντέλο που προωθείται απ' άκρη σ' άκρη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πρόσχημα την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων.

- Μειώνουν ξανά τις συντάξεις – επιβάλλουν νέες εισφορές.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θεωρεί ότι πρέπει να δοθεί συνέχεια στην προσπάθεια συντονισμού του δημόσιου τομέα, που ξεκίνησε τοπικά με πρωτοβουλία της Ένωσής μας.

Μαζί με τους συνταξιούχους και τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα να απαιτήσουμε:

·      Καμία διαθεσιμότητα – υποχρεωτική μετακίνηση – απόλυση δημοσίου υπαλλήλου.

·      Κανένα κλείσιμο ή συγχώνευση σχολείου -  δημόσιου οργανισμού ή δομής κοινωνική πρόνοιας.

·      20 μαθητές το πολύ στα τμήματα των Γυμνασίων – Λυκείων και 15 για το Δημοτικό και τις κατευθύνσεις.

·      Αποκλειστικά δημόσιες – δωρεάν ασφαλείς μεταφορές για όλους τους μαθητές.

·      Δουλειά για όλους - Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων (αναπληρωτών – εκτάκτων στην εκπαίδευση) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

·      Μεροκάματα, μισθούς και συντάξεις με βάση τις ανάγκες μας.

·      ΟΧΙ στο γκρέμισμα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

·      Σταθερό ωράριο, 5ήμερο - 7ωρο - 35ωρο, με κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.

·      ΟΧΙ στην κατάργηση της Κυριακής Αργίας.

·      Κάτω οι φόροι.

·      Αποδέσμευση από την ΕΕ. Σχολείο και ανάπτυξη για το λαό και όχι για την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων.

 

Αργοστόλι 8/7/2013

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

 

Ο Πρόεδρος

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Γεωργόπουλος Διονύσης

 

Γαλιατσάτος Νικόλας

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;