Thumbnail
Δεν εννοεί τίποτε, απλά είχε υπόψη του την πρόβλεψη του non paper και όχι του Πολυνομοσχεδίου(από mail)

Βασίλης Βούγιας

Πρόεδρος Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α-ΣΤΕΛΛΑ

Mail:  [email protected]

[email protected]

Blog: http://www.seepea-stella.blogspot.gr/

ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ Σ. ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ, ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Παρακαλούμε θερμώς το Υπουργείο Παιδείας να μας εξηγήσει  τι ακριβώς σημαίνει η φράση του Υφυπουργού Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου η περιεχόμενη στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για το Πολυνομοσχέδιο:

« Κατ’ αρχήν, έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί πολλών σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε σχολεία ειδικής αγωγής και άρα δεν δημιουργούνται προβλήματα στα σχολεία αυτά ειδικής αγωγής, για τα οποία έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία....»

Η φράση αυτή ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως και έχει δημιουργηθεί εντυπωσιακή σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Τι ήθελε να πει ο κος Υφυπουργός;

Ακολούθως παραθέτουμε μερικές εκδοχές τις οποίες και αποδελτιώσαμε από σχόλια και αναρτήσεις στο διαδίκτυο:

Εννοεί πως:

-           οι εκπαιδευτικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης των σχετικών κλάδων, οι οποίοι έχουν οργανική θέση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξαιρούνται της Διαθεσιμότητας.(βλέπε http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5636.html?showComment=1374056280273#c5319273213407412444)

-           έχουν μείνει στα σχολεία της ειδικής αγωγής κλάδοι που έχουν εξαιρεθεί από το νομοσχέδιο, άρα δεν θα έχουν τα σχολεία αυτά πρόβλημα.(βλέπε σχόλιο ανάρτησης http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5636.html?showComment=1374056280273#c5319273213407412444)

-          αφορά μόνον τους κλάδους εκείνους που έχουν αντίστοιχους στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π), όπως  ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ, ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ, ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και όχι όλους.(βλέπε http://www.enelea.com/)

-          Δεν εννοεί τίποτε, απλά είχε υπόψη του την πρόβλεψη του non paper και όχι του Πολυνομοσχεδίου(από mail)

…και άλλες πολλές εκδοχές παραπλήσιες ή συνδυαστικές  των παραπάνω.

Παρακαλούμε, λοιπόν, θερμά το Υπουργείο Παιδείας και τον ίδιο τον κο Υφυπουργό να εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε με την επίμαχη φράση του, ώστε να ησυχάσουν ή να συνεχίσουν να ανησυχούν οι ενδιαφερόμενοι.(Η εκπαιδευτική κοινότητα είτε έτσι είτε αλλιώς θα συνεχίσει να ανησυχεί σφόδρα)

Βασίλης Βούγιας

17/7/2013

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nosokomeio
Πανελλήνιος Ιατρικός Συλλόγος: Bonus 1.000 ευρώ σε κάθε ιδιώτη γιατρό που θα εργαστεί στο ΕΣΥ
Ο Σύλλογος βέβαια αφήνει σοβαρές αιχμές κατά της Πολιτείας και του υπουργείου Υγείας και δηλώνει απογοητευμένος «για την επιστράτευση του κοινωνικού...
Πανελλήνιος Ιατρικός Συλλόγος: Bonus 1.000 ευρώ σε κάθε ιδιώτη γιατρό που θα εργαστεί στο ΕΣΥ
δημοτικο
Συνεδρίαση για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου
Συνεδρίαση της επιτροπής καταλληλότητας και επιλογής οικοπέδου για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου Δήμου Μινώα Πεδιάδας
Συνεδρίαση για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου