ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Από το υπουργείο Παιδείας καταργήθηκε ολόκληρος ο τομέας υγείας –πρόνοιας στην τεχνική- επαγγελματική εκπαίδευση. Γνωρίζουμε πως καταργούνται οργανικές θέσεις από σχολικές μονάδες λόγω μείωσης του μαθητικού τους δυναμικού. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν χιλιάδες μαθητές που ζητούν το συγκεκριμένο τομέα , επομένως σε ποιο νομικό πλαίσιο ο υπουργός στηρίζει την κατάργησή του; Ίσως γι’ αυτό ο υπουργός να κατασυκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς; Μήπως δεν έχει άλλο νομικό επιχείρημα για να τεκμηριώσει την πράξη του;
Ας πάμε τώρα στους μαθητές του συγκεκριμένου τομέα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού οι μαθητές που θα πάνε στη Γ λυκείου θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και μάλιστα θα αποκτήσουν και επαγγελματικά δικαιώματα. Ποιοι καθηγητές όμως θα διδάξουν; Μα πώς θα διδάξουν εφόσον έχει καταργηθεί ο τομέας; Πόσο νόμιμη θα είναι η εκπαιδευτική διαδικασία στη Γ τάξη; Επιπλέον οι μαθητές της Α προς τη Β τάξης που έχουν επιλέξει το συγκεκριμένο τομέα αναγκάζονται να στραφούν αλλού. Επομένως για ποια δυνατότητα ίσων ευκαιριών των μαθητών μιλάμε; Προς τι λοιπόν η διαφορετική μεταχείριση των μαθητών της τεχνολογικής εκπαίδευσης;
Άλλη ανισότητα στην εκπαίδευση. Γιατί επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τομέας και όχι άλλος; Ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής; Δεν υπονοούμε φυσικά ότι έπρεπε οπωσδήποτε να καταργηθεί κάποιος.
Όπως γνωρίζουμε με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ στο Τ.Ε.Ι μετακινήθηκαν σχολές και τμήματα έπειτα από συγχωνεύσεις. Έτσι δόθηκε η δυνατότητα στους φοιτητές των συγχωνευμένων τμημάτων που ήδη φοιτούν να τελειώσουν τις σπουδές τους στο Τ.Ε.Ι όπου εισάχθηκαν και έπειτα να σταματήσει η λειτουργία του τμήματος. Στην περίπτωση της δευτεροβάθμιας δεν υφίσταται αυτή η δυνατότητα, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μένουν στον αέρα δίχως δυνατότητα μετακίνησης λόγω της καθολικής κατάργησης του τομέα.
Με τις συγκεκριμένες ενέργειες, από πλευράς υπουργείου παραβιάζονται συνταγματικά δικαιώματα περί δυνατότητας ίσων ευκαιριών των πολιτών στην εκπαίδευση και στην εργασία.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ;
Αν υπάρχουν τα παραπάνω, κ. Υπουργέ, μειώστε ,συγχωνεύστε, καταργήστε αυτούς που είναι υπόλογοι και όχι αυτούς που είναι συνεπείς στον όρκο που έδωσαν όταν διορίστηκαν. Έτσι πρέπει να γίνεται σε ένα κράτος δικαίου.
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ)
ΤΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΔΑΣΚΑΛΑ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη