Thumbnail
Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες θα πρέπει να έχουν διαδραστικό χαρακτήρα και να εστιάζουν στη βιωματική προσέγγιση της μάθησης.

Δημιουργία και υλοποίηση πολιτιστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με ωφελούμενους μαθητές σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων θα πρέπει πρωτίστως να συμβάλλει στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, του ιστορικού και καλλιτεχνικού πλούτου της χώρας. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες θα πρέπει να έχουν διαδραστικό χαρακτήρα και να εστιάζουν στη βιωματική προσέγγιση της μάθησης. Επίσης, προβλέπεται η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και μέσων.

 
Επιχειρησιακό πρόγραμμα
ΕΠ "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση"
 
Περιοχή εφαρμογής
Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης
Περιφέρεια Αττικής
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
Περιφέρεια Ηπείρου
Περιφέρεια Θεσσαλίας
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Περιφέρεια Κρήτης
Περιφέρεια Πελοποννήσου
 
Τομείς ενδιαφέροντος
Εκπαίδευση – Κατάρτιση
Κατηγορία δικαιούχων
Υπουργεία – ΝΠΔΔ
 
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Α' και Β' βαθμού)
 
Νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ)
 
Σε ποιους απευθύνεται
Φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα του Πολιτισμού:
 
Δημόσιες υπηρεσίες και Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού
ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού περιλαμβανομένων και των Νομικών Προσώπων και των κοινωφελών επιχειρήσεων αυτών
Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ), μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση, ότι έχουν συσταθεί ή έχει κυρωθεί η σύστασή τους με νόμο ή κατά εξουσιοδότηση νόμου και τα οποία εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ή από το Υπουργείο Πολιτισμού, είτε αποκλειστικά είτε από κοινού με άλλα Υπουργεία (π.χ. Υπουργείο Οικονομικών).
 
Όροι και προϋποθέσεις
Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα: (i) Αίτηση Χρηματοδότησης, υπόδειγμα της οποίας επισυνάπτεται ... 
 
Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
 
(i) Αίτηση Χρηματοδότησης, υπόδειγμα της οποίας επισυνάπτεται στην παρούσα πρόσκληση, και βρίσκεται δημοσιευμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.edulll.gr.
 
(ii) Τεχνικό Δελτίο Προτεινόμενης Πράξης (ΤΔΠΠ), υπόδειγμα του οποίου επισυνάπτεται στην παρούσα πρόσκληση και βρίσκεται δημοσιευμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.edulll.gr. Προτάσεις που υποβάλλονται χωρίς τη χρήση του τυποποιημένου εντύπου ΤΔΠΠ απορρίπτονται. 
 
(iii) Βεβαίωση διαχειριστικής επάρκειας δικαιούχου καθώς και του κάθε συμπράττοντα φορέα εφόσον υπάρχει σύμπραξη στο πλαίσιο της πρότασης.
 
(iv) Βεβαίωση του δικαιούχου περί μη χρηματοδότησης της προβλεπόμενης δαπάνης της πράξης από άλλα κοινοτικά ή εθνικά χρηματοδοτικά μέσα, στο πλαίσιο της τρέχουσας ή προηγούμενης προγραμματικής περιόδου.
 
(v) Απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Δικαιούχου για την υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης.
 
(vi) Απόφαση ορισμού Υπεύθυνου Πράξης.
 
(vii) ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ με αναλυτική περιγραφή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου για όλες τις δράσεις της υποβαλλόμενης πράξης, τεκμηρίωση της πλήρωσης των κριτηρίων ένταξης πράξεων:
 
Πληρότητα και σαφήνεια της πρότασης
 
Σκοπιμότητα της πράξης
Τήρηση εθνικών και κοινοτικών κανόνων
Ωριμότητα της πράξης
Ποιοτικά κριτήρια.
όπως εξειδικεύονται στην παρούσα πρόσκληση.
 
(viii) ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΡΑΞΗΣ (συνημμένο αρχείο), στο οποίο θα αποτυπώνεται αναλυτικά ο προϋπολογισμός της πράξης ανά δράση και Υποέργο.
 
(ix) Νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και λειτουργίας του Δικαιούχου και του / των συμπραττόντων φορέων εφόσον υπάρχει σύμπραξη (π.χ. Συστατικοί Νόμοι, Προεδρικά Διατάγματα, Υπουργικές Αποφάσεις, Καταστατικά φορέων κ.λπ.) με τα οποία τεκμηριώνεται η θεσμική αρμοδιότητα εκτέλεσης της πράξης , δηλαδή η αρμοδιότητα του φορέα να παρέχει τις υπηρεσίες που θα προκύψουν από την πράξη. Δεν αποτελεί τεκμηρίωση αρμοδιότητας η δυνατότητα του Φορέα να εκτελεί συγχρηματοδοτούμενα έργα.
 
 (x) Έγγραφη δήλωση του Δικαιούχου και των συμπραττόντων φορέων εφόσον υπάρχει σύμπραξη, ότι δεν θίγονται τυχόν δικαιώματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας τρίτων που σχετίζονται με την προτεινόμενη πράξη και ότι έχει ή πρόκειται και μπορεί να εξασφαλίσει όλες τις απαραίτητες άδειες προκειμένου να πραγματοποιήσει την προτεινόμενη πράξη.
 
Προϋπολογισμός
€ 4.000.000
 
Περίοδος υποβολής
από 6/8/2013 έως 16/9/2013
 

Σχετικά αρχεία

Πληροφορίες - Στοιχεία επικοινωνίας
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Ηλεκτρονική διεύθυνση
Διεύθυνση
Κωνσταντινουπόλεως 45-49, 118 55 Αθήνα
Τηλ
210 3278000
Φαξ
210 3278073

Αθανάσιος Φρακτόπουλος

210 3278011
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kilkis
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
«Η σχολή θα εστιάζει στη μηχανοτρονική, έναν κλάδο υψηλής εξειδίκευσης και μεγάλης  ζήτησης στην αγορά εργασίας.»
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα