ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
e-mail: [email protected]
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ερευνητικές εργασίες:
Να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα για να ανοίγει ο νους του μαθητή
και να διαμορφώνεται κριτήριο αλήθειας για τη φύση και την κοινωνία
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ, με αφορμή την αντικατάσταση μαθημάτων στο Γυμνάσιο από τις ερευνητικές εργασίες (ή project), θεωρεί ότι επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις για τη χρήση του ως εργαλείου υλοποίησης των αναδιαρθρώσεων. Η πρακτική υλοποίηση της διαθεματικότητας, της διαφοροποίησης του σχολικού προγράμματος, της οργανικής σύνδεσης του project, ως αυτόνομου μαθήματος, με την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση, αυτό ακριβώς εκφράζει. Το συνδικαλιστικό κίνημα, ωστόσο, πρέπει να πάρει υπόψη και την πρακτική πείρα που έχει συσσωρευτεί από την εφαρμογή του. Το γεγονός αξιόλογων προσπαθειών συναδέλφων στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία του αλλά και την ανταπόκριση των μαθητών. Το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει, επίσης, να τοποθετηθεί στην διαρκώς ογκούμενη προσπάθεια κυβέρνησης – ΕΕ – κεφαλαίου να χρησιμοποιήσουν το project για να αναπτύξουν «καινοτόμες δράσεις», να χειραγωγήσουν ιδεολογικο-πολιτικά τη νέα γενιά και να επιταχύνουν τη διείσδυση των επιχειρηματιών στην εκπαίδευση. Επιπλέον, πρέπει να παρθεί υπόψη η κατεύθυνση για όξυνση του «διαίρει και βασίλευε» σχετικά με τις αναθέσεις και τη συμπλήρωση ωραρίου.
Για τους λόγους αυτούς, καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να αποτραπεί η προσπάθεια της κυβέρνησης, σε όλα τα επίπεδα.
Επαναβεβαιώνουμε τις θέσεις:
1. Μέτωπο στο «διαίρει και βασίλευε».
2. Μέτωπο στην αστική ιδεολογική - πολιτική χειραγώγηση. Οι εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα για να ανοίγει ο νους του μαθητή και να διαμορφώνεται κριτήριο αλήθειας για τη φύση και την κοινωνία.
3. Να παρεμποδίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων κάθε δράση αξιολόγησης - αυτοαξιολόγησης.
4. Καμία υποχρεωτική δημοσιοποίηση εργασίας στο διαδίκτυο, κανένας στιγματισμός μαθητή ή μαθήτριας, καμία σύνδεση των εργασιών με την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο, τη χρηματοδότηση των σχολείων και την αμοιβή των εκπαιδευτικών.
5. Ανυπακοή στο να καθορίζει η τσέπη του μαθητή και οι πόροι του σχολείου την επίδοση. Να μην περάσει η ατομική βαθμολόγηση στο πλαίσιο ομαδικών εργασιών.
Είναι προφανές ότι η διεκδίκηση όλων των προηγούμενων αποτελούν κοινή υπόθεση καθηγητών – γονιών – μαθητών – εργαζομένων. Υπόθεση όλου του λαού, πριν απ’ όλα, πρέπει να γίνει η πάλη για τη δημιουργία ενός ενιαίου δωδεκάχρονου βασικού υποχρεωτικού σχολείου.
Αργοστόλι 12 Αυγούστου 2013
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος | Ο Γενικός Γραμματέας |
Γεωργόπουλος Διονύσης |
Γαλιατσάτος Νικόλας |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη