Thumbnail
Η αφαίρεση της μιας και μοναδικής ώρας της τεχνολογίας μπορεί θεωρητικά να πλήττει μόνο τους 1.318 εκπαιδευτικούς

<<ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ>>

ένα μάθημα που τρομάζει τα αφεντικά της εκπαίδευσης

       Σε όλα τα σοβαρά κράτη του κόσμου το μάθημα της τεχνολογίας, όπως και αν ονομάζεται, είναι αυτό που από νωρίς αναλαμβάνει να γεφυρώσει τον ανθρώπινο νου με τις εξελίξεις του σήμερα και του αύριο. Είναι το μάθημα που θα αποκολλήσει τη σκέψη από το παρελθόν και θα την προωθήσει στο  μέλλον.

       Αυτή η προώθηση όμως είναι αυτό που τρομάζει τους κρατούντες αφού θέλουν τους ιθαγενείς υπηκόους τους κολλημένους στο χθες για να μπορούν εύκολα να τους ελέγχουν με χάντρες και καθρεφτάκια.

       Τα μαθήματα της φυσικής και της τεχνολογίας είναι ίσως τα μόνα μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επιχειρούν να προωθήσουν τον άνθρωπο στο μέλλον και όμως το μεν πρώτο το έχουν να διδάσκει νόμους προηγούμενων αιώνων που σήμερα ελέγχεται η ορθότητα αρκετών από αυτούς το δε δεύτερο αφού πρώτα το υποβάθμισαν αναθέτοντας την διδασκαλία του και σε επαγγελματικές ειδικότητες, και όχι αποκλειστικά σε τεχνικές, στη συνέχεια το κατάργησαν ξεκινώντας πρώτα από το λύκειο και στη συνέχεια και από το γυμνάσιο.

       Για τους έλληνες πολιτικούς τα απαιτούμενα εφόδια του έλληνα μαθητή για να ξεκινήσει τη ζωή του είναι τα θρησκευτικά, τα αρχαία και εν γένει ότι προσφέρει ένα ωραιοποιημένο γενικό λύκειο στο οποίο προωθούν με οποιοδήποτε τρόπο τους μαθητές αποτρέποντας τους από την τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση υποβαθμίζοντας παράλληλα αυτήν.

       Αποκορύφωμα της εναντίωσης τους στην τεχνική εκπαίδευση,  είναι η κατάργηση της μίας και μοναδικής ώρας του μαθήματος της τεχνολογίας από το πρόγραμμα των γυμνασίων και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας των γενικών μαθημάτων σε 35 ώρες την εβδομάδα.

       Η αφαίρεση της μιας και μοναδικής ώρας της τεχνολογίας μπορεί θεωρητικά να πλήττει μόνο τους 1318 εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το μάθημα και θα βρεθούν χωρίς οργανική θέση με ότι αυτό σημαίνει για την επαγγελματική τους πορεία στην δημόσια εκπαίδευση, αλλά αυτό ίσως είναι δευτερεύον αφού ουσιαστικά κλείνει η οδός επικοινωνίας του γυμνασίου με την τεχνική εκπαίδευση προκαλώντας περεταίρω μείωση των μαθητών των τεχνικών λυκείων που σήμερα είναι μόλις το 22% του μαθητικού δυναμικού έναντι του 57% της Γερμανίας και του 46%-68% των εξελιγμένων χωρών της Ευρώπης.

Αθήνα 4 Αυγούστου 2013

ΚΥΡΙΑΚΟΣ Σ. ΑΡΕΤΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ17.05

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pritaneon
106η Σύνοδος Πρυτάνεων: Τα 7 κρίσιμα ζητήματα που "τέθηκαν στο τραπέζι"
Ποια τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια που συζητήθηκαν στην 106η Σύνοδο Πρυτάνεων
106η Σύνοδος Πρυτάνεων: Τα 7 κρίσιμα ζητήματα που "τέθηκαν στο τραπέζι"