ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
4ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
30-10-2013
ΤΗΣ ΑΙΡΕΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΑΥΛΑΚΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ-ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ
Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ακόμη υπάρχουν λειτουργικά κενά στις σχολικές μονάδες του Ν.Λακωνίας.Παρακάτω σας παραθέτω τα λειτουργικά κενά σε όλο το Ν.Λακωνίας.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΠΕ05: 2 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
ΠΕ06: 2 ΚΕΝΑ ΣΕ ΕΑΕΠ,5 ΚΕΝΑ ΠΛΗΝ ΕΑΕΠ
ΠΕ07: 2 ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
ΠΕ08: 1 ΚΕΝΟ ΣΕ ΕΑΕΠ
ΠΕ16: 5 ΚΕΝΑ ΠΛΗΝ ΕΑΕΠ (ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ)
ΠΕ19-20: 5 ΚΕΝΑ ΣΕ ΕΑΕΠ
ΠΕ32: 1 ΚΕΝΟ ΣΕ ΕΑΕΠ
ΠΕ60: 3 ΚΕΝΑ
ΠΕ70: 3 ΚΕΝΑ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: 22 ΚΕΝΑ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)
Οι ανατροπές στην εκπαίδευση είναι καθημερινές και σε πολλά «μέτωπα».
Θα εφαρμοστεί τη φετινή χρονιά η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης και του χρόνου η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,διότι νόμιμο έκρινε το Συμβούλιο της Επικρατείας το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την υπ΄ αριθμ. 308/2013 γνωμοδότηση του Ε΄ Τμήματος.
Η ανακατομή των περιφερειών, των εδρών και των σχολείων δικαιοδοσίας των σχολικών συμβούλων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου δείχνει ότι γίνεται προετοιμασία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.Μετά την ανακατανομή όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι της Π.Ε. στη Λακωνία θα έχουν περίπου τον ίδιο αριθμό εκπαιδευτικών που θα καθοδηγούν παιδαγωγικά.
Στη χώρα με τη μεγαλύτερη ανεργία στην Ευρώπη, την υψηλότερη ύφεση, τα χαμηλότερα μεροκάματα και τα χιλιάδες λουκέτα επιδοτείται η απόλυση! Η Ε.Ε. δείχνει για άλλη μια φορά, το πραγματικό πρόσωπο της επιδοματικής πολιτικής που ασκεί εδώ και πολλά χρόνια . Η πλήρης αποδιάρθρωση του δημοσίου τομέα και του κοινωνικού κράτους χρηματοδοτείται με κονδύλι που θα δοθεί μέσω ΕΣΠΑ, ύψους 750.000 ευρώ. Στόχος είναι η αξιολόγηση και η απόλυση 11.000 δημοσίων υπαλλήλων για το 2014 από δέκα υπουργεία.
Φέτος δεν έγινε κανένας διορισμός εκπαιδευτικού.
2.500 εκπαιδευτικοί της Τεχνικής Εκπαίδευσης πετάχτηκαν στο δρόμο.
Χιλιάδες αναληρωτές εκπαιδευτικοί που κάλυπταν πραγματικές ανάγκες στην εκπαίδευση, είναι άνεργοι.
Το Ολοήμερο σχολείο μετατρέπεται από εκπαιδευτική δομή σε πιλοτική,διότι δεν υπάρχει υπεύθυνος εκπαιδευτικός και εκτείνεται μέχρι εκεί που του επιτρέπει το διαθέσιμο εκπαιδευτικό δυναμικό.
Κρίθηκαν 22 μόνιμοι εκπαιδευτικοί(δάσκαλοι και νηπιαγωγοί) υπεράριθμοι και στη θέση τους προσλαμβάνονται αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ για τα ολοήμερα σχολεία.Πιο συγκεκριμένα,οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί μετακινήθηκαν και τη θέση τους πήραν ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή καθηγητές ειδικοτήτων. Προσοχή!Σύμφωνα με τον Προγραμματισμό του Εκπαιδευτικού Έργου 2013-14 του Υπουργείου Παιδείας προβλέπεται για τα σχολεία με ΕΑΕΠ να διατείθονται μόνο οι διαθέσιμες ώρες ευέλικτης ζώνης στους καθηγητές ειδικοτήτων και όχι να εξοικονομούν διδακτικές ώρες από το υποχρεωτικό ωράριο των δασκάλων .Δε συμφωνώ και το έχω καταγγείλει ότι η μείωση ενός εκπαιδευτικού στα σχολεία με ΕΑΕΠ έχει σαν αποτέλεσμα να διδάσκουν σε μία τάξη 10 εκπαιδευτικοί και όπου δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί να τοποθετούνται καθηγητές φυσικής αγωγής που περισσεύουν από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όσον αφορά για την εγκύκλιο για την πρόωρη αποχώρηση των νηπίων από το πρόγραμμα.Στις 27/9/2013 το Υπουργείο επαναφέρει την εγκύκλιο και την ενσωματώνει στον κανονισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.Από τη νέα εγκύκλιο έχει αφαιρεθεί η παράγραφος η οποία αναφέρει «.. σε κάθε περίπτωση άδειες για πρόωρη αποχώρηση θα δίνονται με φειδώ και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, ώστε να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας και ο ρόλος του ολοήμερου σχολείου».Έτσι με αυτό τον τρόπο η εξυπηρέτηση των εργαζόμενων γονέων θα επιφέρει καταργήσεις οργανικών θέσεων νηπιαγωγών,υποβάθμιση του ολοήμερου τμήματος του νηπιαγωγείου και κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών, γιατί το Υπουργείο δημιουργεί οριακές συνθήκες ασφάλειας.
Η ενισχυτική διδασκαλία και η πρωινή ζώνη εμφανίζονται σαν «μαξιλάρι» στις σχολικές μονάδες που έχουν περίσσευμα ωρών και κυρίως στα σχολεία με ΕΑΕΠ και όχι ως σταθερή υποστηρικτική δομή για όλες τις σχολικές μονάδες σύμφωνα με έγγραφο του προϊσταμένου επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Π.Ε. Πελοποννήσου κ.Σίδερη:
«Σας γνωρίζουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης του διδακτικού προσωπικού, (ΠΕ070 και ειδικοτήτων), στις σχολικές μονάδες, το τυχόν πλεόνασμα των διδακτικών ωρών θα μπορεί να διατίθεται για ενισχυτική διδασκαλία ή για τη λειτουργία πρωινής ζώνης του ολοήμερου τμήματος, μόνο μετά από έγγραφο αίτημα του οικείου Σχολικού Συμβούλου, προς το Τμήμα Επιστημονικής Καθοδήγησης και την έγγραφη έγκριση του τμήματός μας.
Πριν την υποβολή του αιτήματος, πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση μεταξύ του οικείου Σχολικού Συμβούλου, με το Διευθυντή Εκπαίδευσης και να αναφέρεται ρητά στο έγγραφο αίτημα ότι το πλεόνασμα των ωρών αυτών δεν απαιτείται να διατεθεί σε όμορη σχολική μονάδα.
Εννοείται ότι το αντικείμενο της διάθεσης (ενισχυτική διδασκαλία ή πρωινή ζώνη) θα το αποφασίσει ο οικείος Σχολικός Σύμβουλος, ανάλογα με τις ανάγκες της σχολικής μονάδας. Προτεραιότητα φυσικά πρέπει να δοθεί στη λειτουργία της πρωινής ζώνης σχολικών μονάδων που έχουν μεταφερόμενους μαθητές».
Αύξηση 10% μαθητων ανά τμήμα:
Σύμφωνα με ΦΕΚ2451/01.10.2013 : «Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός των μαθητών στα δημοτικά σχολεία και των νηπίων στα νηπιαγωγεία δύναται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να υπερβαίνει κατά 10% την αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο και νηπίων ανά νηπιαγωγό,
όπως αυτή ορίζεται στις ως άνω κοινές υπουργικές αποφάσεις»,στο Νομό Λακωνίας έχουμε δύο περιπτώσεις:Στο Δημοτικό Σχολείο Γερακίου με 26 μαθητές σε ένα τμήμα και στο Νηπιαγωγείο Μαυροβουνίου που έχουμε 27 μαθητές στο κλασικό τμήμα.
Στις 23/10/2013 το ΠΥΣΠΕ δε συνεδρίασε και ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας τοποθέτησε τους πέντε αναπληρωτές νηπιαγωγούς χωρίς να ιεραρχήσει τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας αντί να προσπαθεί να χωρίσει τα παραπάνω υπεραυξημένα τμήματα , τοποθετεί μόνος του (στις 23/10/2013) αναπληρωτή εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ60 σε Ολοήμερο Τμήμα,που φοιτούν 2 νήπια και 5 προνήπια(εργάζονται και οι δύο γονείς μόνο των 4 παιδιών).
Επιπλέον, με εντολή Περιφερειακού Διευθυντή Π.Ε & Δ.Ε. Πελοποννήσου αποσπάστηκε νηπιαγωγός στη Διεύθυνση ΠΕ Λακωνίας, χωρίς να έχουν καλυφθεί τα τρία κενά σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ60 και ενώ διαθέτουν 2 καθηγητές Φυσικής Αγωγής στη διάθεση της Πρωτοβάθμιας που μπορούν να προσφέρουν διοικητικό έργο στη διεύθυνση !!!!!!!!!!Έτσι,εκπαιδευτικός με σοβαρά προβλήματα υγείας κλάδου ΠΕ60 που υπηρετεί σε ακριτικό σχολείο του Ν.Λακωνίας δεν εξετάστηκε η αίτηση της για βελτίωση θέσης.
Όσον αφορά την Ειδική Αγωγή παρατηρείται πλήρης υποβάθμιση.
Εκ των υστέρων ως αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών διαπίστωσα μετά τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 8/10/2013 ότι έγινε διάθεση δύο εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την Π.Ε. στη Δ.Ε. (στο ΕΕΕΕΚ-εργαστήριο ειδικής επαγγελματκής εκπαίδευσης και κατάρτισης) χωρίς να συνεδριάσει το ΠΥΣΠΕ.
Με αυτό τον τρόπο δεν εξέτασε το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Λακωνίας αν είχε καλύψει τα κενά σε ΠΕ71 στην Π.Ε. ,πριν να προβεί στη διάθεση δύο εκπαιδευτικών.O διευθυντής εκπαίδευσης Π.Ε.Λακωνίας μόνο με δική του πράξη διέθεσε τους δύο εκπαιδευτικούς στο ΕΕΕΕΚ Μυστρά.
Στη συνέχεια έγινε πρόσληψη φιλολόγου, ενώ είχαν καλυφθεί τα κενά στο ΕΕΕΕΚ Μυστρά,με αποτέλεσμα να κριθεί υπεράριθμη η εκπαιδευτικός ΠΕ71 της Π.Ε. που είχε προσληφθεί νωρίτερα.
Έτσι ο πρόεδρος του ΠΥΣΠΕ Λακωνίας πρότεινε στη συνεδρίαση της Τρίτης 8/10/2013 η εν λόγω εκπαιδευτικός ΠΕ71 να μετακινηθεί από το ΕΕΕΕΚ Μυστρά στο τμήμα ένταξης Νεάπολης (2 ώρες από τη Σπάρτη)υποστηρίζοντας ότι είναι το μοναδικό λειτουργικό κενό. Όμως υπήρχε κενό στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης.
Συγκεκριμένα το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης είναι 6/θ σχολείο και λειτουργεί με 4 εκπαιδευτικούς.Το ένα τμήμα με τα τρία αυτιστικά παιδιά δεν έχει καθόλου εκπαιδευτικό ΠΕ71,προσωρινά κάνει μόνο συνεδρίες με έναν κοινωνικό λειτουργό και μια ψυχολόγο.
Όλη η διαδικασία μπλοκάρεται διότι εκπαιδευτικός ΠΕ70 με μετάθεση στην ειδική αγωγή έχει πάρει απόσπαση από το ΚΕΔΔΥ Σπάρτης στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης και επειδή δεν έχει έρθει αντικαταστάτης παραμένει στο ΚΕΔΔΥ.Όμως δεν υπάρχει πρόβλημα μπορεί να τοποθετηθεί και η αναπληρώτρια και η μόνιμη εκπαιδευτικός στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης ,διότι είναι 6/θ σχολείο.
Σύμφωνα με το Ν.3699/2008 περί της ειδικής αγωγής πρέπει πρώτα καλυφθούν τα κενά στα ειδικά σχολεία ,μετά στα τμήματα ένταξης και μετά στην παράλληλη στήριξη.
Αρχικά το τμήμα ένταξης στη Νεάπολη δεν είχε δοθεί ως κενό στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ71 όταν προσλήφθηκαν.
Το Τμήμα ένταξης του 12/θ Δημοτικού Νεάπολης έχει συνολικά 13 παιδιά και μόνο τα 8 παιδιά έχουν διαγνώσεις από τα ΚΕΔΔΥ.
Πριν την μετακίνηση εκπαιδευτικού ΠΕ71 από τη Σπάρτη, το τμήμα ένταξης Νεάπολης λειτουργούσε με έναν μόνιμο εκπαιδευτικό χωρίς κανένα πρόβλημα,διότι τα παιδιά αυτά έχουν τη δυνατότητα να φοιτούν και στα τμήματα της γενικής αγωγής κάτι που δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου.
Άρα ο μόνιμος εκπαιδευτικός στο τμήμα Ένταξης της Νεάπολης μπορούσε να διαμορφώσει το ωρολόγιο πρόγραμμα όπως ακριβώς ήθελε (φοίτηση 12 μαθητών κατά το ανώτερο ανά εκπαιδευτικό), κάτι που δεν μπορούν να κάνουν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης ,γιατί είναι παιδιά με βαριά νοητική υστέρηση ,αυτιστικά και άτομα με κινητικά προβλήματα.
Εν κατακλείδι,προτείνω η υπεράριθμη εκπαιδευτικός να τοποθετηθεί στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης και το σχολείο να λειτουργήσει με 6 εκπαιδευτικούς και όχι με τέσσερις που λειτουργεί σήμερα. Επιπλέον καταγγέλω ότι το συλλογικό όργανο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που τοποθέτησε την αναπληρώτρια εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ71 στα ΕΕΕΕΚ Μυστρά,μετά από λίγες μέρες ζήτησε από την Π.Ε. να κάνει άρση της ολικής διάθεσης της εν λόγω εκπαιδευτικού.
Κάποιος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη όλων των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών!
Ποιος αντιλαμβάνεται ότι οι μαθητές διαρκώς αλλάζουν εκπαιδευτικούς και μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων όλα είναι μετέωρα;
Και οι αναπληρωτές έχουν δικαιώματα!
Καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού!
Άμεσα να καλυφθούν όλα τα κενά στην ειδική αγωγή!
Πρώτιστη ανάγκη η τοποθέτηση δύο εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ71 στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης.
Όσον αφορά για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70 με μετάθεση στην ειδική αγωγή και με πολυετή προϋπηρεσία στα τμήματα ένταξης,αρνήθηκαν τα τακτικά υπηρεσιακά μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. ,πλην των δύο αιρετών μελών,να τους τοποθετήσουν στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά δημοτικά σχολεία,επειδή η αίτηση απόσπασής τους δεν ήταν για δομές ειδικής αγωγής(όμως αυτή την αίτηση υποβάλλουν κάθε χρόνο στο Υπουργείο Παιδείας).Ούτε με τη διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με αριθμ.πρωτ.:129131/Γ6/13.09.2013 τα τακτικά υπηρεσιακά μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. ενέκριναν οι παραπάνω μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής τουλάχιστον να τοποθετηθούν στα ειδικά δημοτικά σχολεία του Ν.Λακωνίας, ως εκπαιδευτικοί με μετάθεση στην ειδική αγωγή και επειδή το επιθυμούσαν.
Πειθαρχικό Δίκαιο δημοσίων υπαλλήλων:
Πρώτον,θέλω να τονίσω ότι ήδη σε δύο εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ60(νηπιαγωγοί) απέστειλε έγγραφο ο διευθυντής Π.Ε. Λακωνίας και τους ζητούσε να λογοδοτήσουν εγγράφως ,γιατί δεν ενημέρωσαν το survey και ότι η πιθανή παράλειψη από μέρους τους αποτελεί το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης καθήκοντος.Από πότε οι νηπιαγωγοί που έχουν αναλάβει υπηρεσία προφορικά από τη διοίκηση και δεν έχουν επιμορφωθεί για να προσφέρουν διοικητικό έργο θα επιπλήττονται από τη διοίκηση ,που έχει την πλήρη ευθύνη της συλλογής στοιχείων;Ήδη έχει ενημερωθεί η ΔΟΕ εγγράφως και αν χρειαστεί θα παρέμβει σε αυταρχικές συμπεριφορές, που καταρχήν θίγουν το ίδιο το προφίλ της Διεύθυνσης ΠΕ Λακωνίας και τρομοκρατούν τους συναδέλφους για επουσιώδη θέματα.
Δεύτερον,σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία διώκονται συνάδελφοι και θα πρέπει οι σύλλογοι να βρίσκονται σε εγρήγορση και να διερευνούν με ποιο τρόπο τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία. Σας ενημερώνω ότι συνάδελφός μας, διευθυντής του 6/θ Δημοτικού Σχολείου Αμυκλών, έχει τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία από τις 18/10/2013 στην προσπάθειά του να διεκδικήσει τα δικαιώματά του!!!!Ο διευθυντής –συνάδελφος που έχει σχηματίσει την ΕΔΕ θα πρέπει να ενημερώσει το σύλλογο εκπαιδευτικών στον οποίο είναι μέλος για τα στοιχεία που συγκέντρωσε και με βάση τα οποία ο διωκόμενος συνάδελφος θα αμείβεται με το 1/3 ή το 1/4του μισθού του (ανάλογα με το παράπτωμα) και δε θα παρουσιάζεται στη σχολική του μονάδα, μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
Επιτυχία της συνδικαλιστικής εκπροσώπησης του αιρετού εκπροσώπου των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας:Κατήγγειλα ότι εκπαιδευτικός ΠΕ70 κρίθηκε υπεράριθμος παρανόμως ,διότι σύμφωνα με το το ΠΔ100/1997 συμπλήρωνε το υποχρεωτικό του ωράριο στη σχολική του μονάδα.Μετά από ένα μήνα ,αφού είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια στη θέση του υπεράριθμου εκπαιδευτικού, επέστρεψε ο μόνιμος εκπαιδευτικός στη οργανική του θέση.
Αντιστεκόμαστε ,ανατρέπουμε αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις,παρά την προσπάθεια της Διοίκησης να μη μας ενημερώνει ή να μας ενημερώνει μία ημέρα πριν ή λίγες ώρες πριν τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ ,ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς που θίγονται για τα δικαιώματά τους και τους παροτρύνουμε να καταθέτουν ενστάσεις.
Εν κατακλείδι,καλούμε τους συναδέλφους να μην υπακούουν σε προφορικές εντολές της Διοίκησης και να συνεργάζονται με τους αιρετούς του ΠΥΣΠΕ, καθώς και με το σύλλογο εκπαιδευτικών στον οποίο είναι μέλη.
Παπαδοπούλου Ελισάβετ Αιρετή εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Κίνησης
Τηλ/φαξ:2732082682
Κιν: 6978697160
Παυλάκης Γρηγόριος
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Κίνησης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη