Thumbnail
Ό,τι έχει ο κάθε Διευθυντής Εκπαίδευσης... στέλνει στα σχολεία!

«Σας λείπει δάσκαλος; Πάρτε καθηγήτρια Γαλλικών»!!!

Στο εξής τα σχολεία θα λειτουργήσουν και με μία τάξη χωρίς δάσκαλο!

Αυτό είναι το συμπέρασμα από την αιφνιδιαστική κίνηση που έκανε η Δ/ντρια Εκπαίδευσης Αν. Αττικής, κα Ξυθάλη, χτες, να στείλει καθηγήτριες Γαλλικών σε 6 σχολεία της Αν. Αττικής, που λείπει δάσκαλος. (2ο ΔΣ Π-Ράφτη, 1ο Αναβύσσου, 2ο Κορωπίου και σε τρία δημοτικά στο Μενίδι)

·                         Σε ανοιχτή επικοινωνία με την περιφέρεια και σε «εφαρμογή» των κατευθύνσεων του Υπ. Παιδείας για να καλύψουν με κάθε τρόπο κενά ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!!!

·                         Χωρίς ούτε καν να ενημερώσει το ΠΥΣΠΕ, απέστειλε με μονοπρόσωπη απόφαση τις συναδέλφους Γαλλικών με διάθεση από τη ΔΕ οι οποίες έμειναν στο γραφείο για διοικητικό έργο, δεδομένου ότι δεν υπάρχει κενό γαλλικών.

Η απόφαση αυτή είναι παντελώς αίολη και ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ από πουθενά!!!

Η Δ/νση και το Υπουργείο οφείλουν να στείλουν την ίδια ειδικότητα με αυτή που λείπει στα σχολεία – το λειτουργικό κενό δασκάλου πρέπει να καλυφθεί με ΔΑΣΚΑΛΟ.

Ενώ δίνουν διαβεβαιώσεις… ότι είναι «προσωρινό» μέτρο μέχρι να έρθει δάσκαλος, επιδιώκουν, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΥΘΕΩΣ και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ από την διοίκηση (Δ/νση και Σχ. Σύμβουλοι) την ευθύνη, να βάλουν τους συλλόγους διδασκόντων «να αποφασίσουν μόνοι τους» ότι ο εκπαιδευτικός ειδικότητας που διατίθεται θα αναλάβει τις ώρες της ευέλικτης ζώνης από άλλες τάξεις ώστε να απελευθερωθούν τις αντίστοιχες ώρες οι δάσκαλοι του σχολείου και να αναλάβουν τα μαθήματα του δασκάλου στο τμήμα που λείπει!!!

Τώρα αποκαλύπτεται ο κοινός σχεδιασμός και η μεθόδευση της «λύσης» χωρίς διορισμούς με την περιφερειακή δ/νση καθώς ο συντονιστής των σχ. συμβούλων κος Αναστόπουλος στην αντιπροσωπεία των γονέων και εκπαιδευτικών που διαμαρτύρονταν για τα κενά, την προηγούμενη Πέμπτη, αρνήθηκε να πάρει θέσει ούτε να καταδικάσει τέτοιες λύσεις και είπε ότι αυτή η διαχείριση είναι από το νόμο υπόθεση του συλλόγου των διδασκόντων!!!

Η απόφαση αυτή της διοίκησης, της περιφέρειας και του Υπουργείου συνιστά ένα νέο ποιοτικό βήμα στην απαξίωση και υπονόμευση του δημόσιου σχολείου. Όπως στην αρχή της χρονιάς επιβλήθηκε να λειτουργήσουν τα σχολεία χωρίς το δάσκαλο ή δασκάλους του ολοήμερου με τα γνωστά επακόλουθα (κόπηκαν εκατοντάδες θέσεις δασκάλων, υπεράριθμοι, μετακινήσεις εκπαιδευτικών, μη λειτουργία ολοήμερων σχολείων),

ΤΩΡΑ επιχειρείται ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΑΞΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!! Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για όποιο κενό προκύπτει στη διάρκεια της χρονιάς να είναι «ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων» του κάθε σχολείου να «καλύψει» το κενό και το Υπουργείο ΔΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ μέχρι το τέλος της χρονιάς!!! Άλλωστε στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης οι σύλλογοι διδασκόντων θα καλούνται να απολογηθούν για το πώς αντιμετώπισαν το κενό – με δεδομένο το ότι το Υπουργείο ΔΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ!

Το πρωτοφανές είναι ότι η διοίκηση μιλάει για εφαρμογή των νόμων όταν η ίδια και το Υπουργείο δεν εξασφαλίζουν, όπως έχουν υποχρέωση από το νόμο, την τοποθέτηση του προβλεπόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ - ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο σύλλογος καλεί τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σε συστράτευση και άμεση απάντηση ώστε να μην επιτρέψουμε την αυθαιρεσία και το νέο έγκλημα που επιχειρείται σε βάρος των μαθητών και του δημόσιου σχολείου.

Δεν «τσιμπάμε» σε εκβιασμούς του τύπου : Επειδή δεν υπάρχει δάσκαλος, για το «καλό» των παιδιών, για να μη χάνουν μαθήματα, να δεχτούμε την ειδικότητα αντί για το δάσκαλο!

Δεν αποδεχόμαστε μπαλώματα και μεσοβέζικες λύσεις. Τα παιδιά μας έχουν δικαίωμα και τους αξίζει να έχουν το δάσκαλο τους και αυτό ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.

ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ

Καλούμε τους γονείς με συλλογικές αποφάσεις και με συντονισμό να εντείνουν τον  αγώνα τους για το δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών τους.

Τους καλούμε σε νέα σύσκεψη  συλλόγων γονέων και Ενώσεων την Παρασκευή  24/1 στις 7μμ στον κινηματογράφο Άρτεμις στο  Μαρκόπουλο

Καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να δηλώσουν ότι:

1. Δεν έχουν κενό στη συγκεκριμένη ειδικότητα και ότι αδυνατούν να τη χρησιμοποιήσουν στην αντιμετώπιση των κενών του σχολείου παρά μόνο στην προσωρινή απασχόληση των μαθητών του τμήματος.

2. Η «άγνωστης πατρότητας» πρόταση είτε προφορική οδηγία που αναφέρθηκε στο σύλλογο διδασκόντων, να ανατεθεί στην εκπαιδευτικό γαλλικών όλες οι ώρες ευέλικτης ζώνης ώστε να απελευθερωθούν για 18 συνολικά ώρες οι δάσκαλοι των άλλων τμημάτων και να αναλάβουν τις ώρες του δάσκαλου που λείπει δημιουργεί νέα τεράστια προβλήματα.

3. Μια τέτοια χρήση της συγκεκριμένης ειδικότητας έρχεται σε αντίθεση με την κατανομή των τάξεων και των μαθημάτων όπως έχει αποφασιστεί με το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων στην αρχή της χρονιάς, η οποία είναι ομόφωνη και συνάδει με το αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο που πρέπει να παρέχει το σχολείο.

4. Αυτό επεκτείνει το πρόβλημα και στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου διαταράσσοντας τη λειτουργία τους. Αλλάζει σε πολλές τάξεις, στη μέση της χρονιάς, τον εκπαιδευτικό του μαθήματος γεγονός απολύτως αντιπαιδαγωγικό. Σε κάποιες τάξεις είναι σε εξέλιξη εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία θα σταματήσουν βίαια. Ακυρώνεται η συνέχεια της διδασκαλίας και η σχέση της διδασκαλίας των μαθημάτων με το περιεχόμενο της διδασκαλίας στις ώρες της ευέλικτης ζώνης.  

5. Ταυτόχρονα προκρίνεται η «γυμνασιοποίηση» του προγράμματος του τμήματος  που δεν έχει δάσκαλο και η κάλυψή του με 4 και 5 δασκάλους στη θέση του ενός!!! γεγονός που είναι αντιπαιδαγωγικό και αντιστρατεύεται την αναγκαία για τα παιδιά του δημοτικού σχέση δάσκαλου – μαθητή.

6. Η μόνιμη ανάθεση και συνολική ανάληψη της ευθύνης της διδασκαλίας της γλώσσας από το δ/ντή δε θεωρείται η καλύτερη και πρέπει να αποφευχθεί καθώς φέρνει το δ/ντή σε ιδιαίτερα δύσκολή θέση με δέσμευση σε καθημερινή βάση το πρώτο δίωρο όταν είναι συχνό φαινόμενο  το ότι ανακύπτουν διάφορα προβλήματα που απαιτούν την άμεση παρέμβασή του. η συμπλήρωση του ωραρίου πρέπει να γίνει με άλλα μαθήματα που μπορεί να διαμορφώσει πιο ελεύθερο το πρόγραμμα.

7. Η διαμόρφωση των προγραμμάτων είναι πάρα πολύ δύσκολη και μπορεί να αποδειχτεί και αδύνατη καθώς εκτός από το ότι ανατρέπει το πρόγραμμα πολλών τμημάτων  προϋποθέτει ίσως, την αλλαγή του προγράμματος και άλλων σχολείων τα οποία μοιράζονται εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων με το σχολείο με το κενό εκπαιδευτικού!

Οι παραπάνω ανατροπές και αλλαγές διαμορφώνουν νέα δεδομένα στη λειτουργία του σχολείου με μόνιμα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ΜΗ κάλυψη του κενού με δάσκαλο, με το οποίο δεν είμαστε σύμφωνοι.

Η μόνη ενδεδειγμένη, παιδαγωγικά ορθή και σύννομη λύση είναι η άμεση κάλυψη του κενού με δάσκαλο τάξης.

Με βάση όλα τα παραπάνω, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να δηλώνουν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για την εφαρμογή αυτής της πρότασης και να καλούν το σχολικό σύμβουλο και το ΠΥΣΠΕ να απαντήσουν στους λόγους του οποίους επικαλείται ο σύλλογος διδασκόντων. Να επισημαίνουν ότι στο βαθμό που κάποιος από τους ανώτερους έχει διαφορετική άποψη να ζητείται να αποστείλει εγγράφως την εντολή εφαρμογής της όποιας ενδεδειγμένης και τεκμηριωμένης λύσης και να αναλάβει την ευθύνη για την καταλληλότητα, την παιδαγωγική ορθότητα και την συμφωνία της λύσης με την ισχύουσα νομοθεσία.

Καλούμε τη διοίκηση να σταματήσει να προτρέχει στο ξήλωμα και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου – Την προειδοποιούμε ότι αναλαμβάνει τεράστιες ευθύνες καθώς αποδέχεται το ρόλο του πολιορκητικού κριού ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση. Έστω και τώρα να φέρει το θέμα της διάθεσης των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ και να ακυρώσει τις μονοπρόσωπες τοποθετήσεις της δ/ντριας εκπαίδευσης.

Ενημερώνουμε τους συλλόγους εκπαιδευτικών να είναι σε ετοιμότητα γιατί ανάλογες διαδικασίες υπάρχει ο κίνδυνος να γενικευτούν και

Καλούμε τη ΔΟΕ επιτέλους να αναδείξει το ζήτημα των κενών και να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.


ΑΠ: 24 /22-1-14 

ΠΡΟΣ : Υπ. Παιδείας, Περιφέρεια εκπ/   Αττικής, Δ/νση ΠΕ Αν. Αττ., Σχολικοί Σύμβουλοι,

Σύλλογοι και Ενώσεις Γονέων και Γονείς, ΔΟΕ, σύλλογοι, τα μέλη                

alfavita.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kilkis
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
«Η σχολή θα εστιάζει στη μηχανοτρονική, έναν κλάδο υψηλής εξειδίκευσης και μεγάλης  ζήτησης στην αγορά εργασίας.»
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα