ΠΑΛΛΗΝΗ 30/1/2014
Α.Π.: 9
Προς τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων
Σχέδιο "Πρακτικού Συλλόγου Διδασκόντων" για το θέμα της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Το Δ.Σ. του Συλλόγου ενόψει των συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολικών μονάδων για το θέμα της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας (συγκρότηση και στελέχωση των ομάδων εργασίας) και μέσα στα πλαίσια της κοινής στάσης όλων των σχολικών μονάδων, σας κοινοποιεί σχέδιο πρακτικού συνεδρίασης. Σε κάθε περίπτωση το υπόδειγμα είναι ενδεικτικό και επαφίεται στο Σύλλογο Διδασκόντων αν θα το υιοθετήσει , τροποποιήσει ή θα το συμπληρώσει.
Υ.Γ. : Παρακαλούμε τους συναδέλφους Δ/ντες να γνωστοποιήσουν στο Σύλλογο Διδασκόντων της Σχολικής τους μονάδας το συνημμένο πριν από τη σχετική συνεδρίασή του.
Συνημμένα : Υπόδειγμα Πρακτικού
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ................
ΘΕΜΑ: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες»
Σήμερα ……………..…./……. /2014, και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του ……. Δημοτικού Σχολείου / Νηπιαγωγείου …………………………….., σε έκτακτη συνεδρίαση με θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες», σύμφωνα με την με αριθ. Πρωτ.: 190089/Γ1, 10. 12. 2013, εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Παρόντα ήταν όλα τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου.
Μετά από την εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου σχετικά με τον καθορισμό των ομάδων εργασίας που προβλέπονται από την συγκεκριμένη εγκύκλιο για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και μετά από τη διαλογική συζήτηση και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που ακολούθησαν *, ο Διευθυντής του σχολείου διαπιστώνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα δρομολόγησης της αυτοαξιολόγησης επειδή δεν εκδηλώθηκε εθελούσια προσφορά εκπαιδευτικών του σχολείου για τη συγκρότηση και την στελέχωση των ομάδων εργασίας που απαιτούνται για τη διεξαγωγή της .
Για το λόγο αυτό συντάχθηκε το πρακτικό αυτό, διαβάστηκε και υπογράφεται όπως ακολουθεί.
* Στο σημείο αυτό μπορούν να αναφερθούν οι λόγοι για την αντίθεση των συναδέλφων στην αυτοαξιολόγηση (η απόφαση της ΔΟΕ και οι ανακοινώσεις του Συλλόγου αναφέρουν αρκετούς λόγους για τους οποίους ο κλάδος μας είναι αντίθετος στην αυτοαξιολόγηση- αξιολόγηση).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη