Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού

Αίγινα ,  4/2/2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ  

ΝΗΣΙΩΝ   ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΩΝ

ΑΙΓΙΝΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ

μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.
Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.

Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·
διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.
Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

Κωνσταντίνος Καβάφης «Τείχη»

    Την  Παρασκευή 7/2/2014 εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η υπόθεση της διαθεσιμότητας των συναδέλφων από τα  Ε.Π.Α.Λ που έγινε το περασμένο καλοκαίρι από τη συγκυβέρνηση στα πλαίσια των απαιτήσεων Μνημονίου και Τρόικας για απολύσεις στο Δημόσιο. Παράλληλα κοντεύει να τελειώσει το χρονικό περιθώριο των οκτώ μηνών στο οποίο λήγει το όριο της διαθεσιμότητας και περισσότεροι από τετρακόσιοι καθηγητές, που δεν έχουν μεταταχθεί σε άλλη θέση του δημοσίου μέχρι τώρα,  κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με την απόλυση. Το καθεστώς της διαθεσιμότητας – απόλυσης καθόλου δεν κλείνει με τις μέχρι τώρα διαθεσιμότητες από τα Ε.Π.Α.Λ, όσο κι αν ο Υπουργός Παιδείας ισχυρίζεται  το αντίθετο. Αντίθετα ,με το νέο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση(Π.Δ 152/2013) , γίνεται μόνιμο , όπως δείχνουν τόσο η ποσόστωση για το πέρασμα από βαθμό σε βαθμό  όσο και η ευκολία αλλά και η αυθαιρεσία με την οποία κάποιος μπορεί να κριθεί ανεπαρκής.

    Οι διαθεσιμότητες και οι απολύσεις εγκαινιάζουν ένα καινούργιο κεφάλαιο επίθεσης στο δημόσιο σχολείο με στόχο τη διάλυσή του. Στόχος δεν είναι μόνον οι εκπαιδευτικοί αλλά και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και η ίδια η μόρφωση ως κοινωνικό δικαίωμα και αγαθό. Ήδη η κατάργηση ολόκληρων τομέων από τα Ε.Π.Α.Λ , σήμανε το τέλος της δημόσιας εκπαίδευσης για χιλιάδες μαθητές που παρακολουθούσαν μαθήματα σ’ αυτούς τους τομείς. Όσοι στο μέλλον θέλουν επιλέξουν σπουδές από τους καταργημένους τομείς είναι πλέον αναγκασμένοι ν’ απευθυνθούν στα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. Το κέρδος και η εμπορευματοποίηση αναδεικνύονται κυρίαρχα από κάθε πλευρά της μνημονιακής πολιτικής, σε βάρος των δικαιωμάτων και της ζωής των πολλών.

   Μέσα σ’ αυτό το κλίμα συνεχίζεται με αμείωτη ένταση ο μνημονιακός κανιβαλισμός της συγκυβέρνησης σε βάρος όχι μόνον εναντίον της εκπαίδευσης αλλά εναντίον όλου του λαού. Νέοι ληστρικοί φόροι και χαράτσια , τρομακτικό ποσοστό ανεργίας , περίπου 28% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού (1,5 εκατ. άτομα), κατασχέσεις πρώτης κατοικίας , μισθών και τραπεζικών καταθέσεων, πραγματικότητες που έμπρακτα αποδεικνύουν ότι το μόνο πλεόνασμα που υπάρχει για τον απλό κόσμο είναι αυτό της ανεργίας , της φτώχεια και εξαθλίωσης και κανένα άλλο.  Παρά τις προπαγανδιστικές και απολύτως παραπλανητικές φλυαρίες της συγκυβέρνησης για έξοδο από το καθεστώς των μνημονίων και της λιτότητας , αυτό που προγραμματίζεται είναι ένα καινούργιο μνημόνιο για μετά τις ευρωεκλογές που θα συνοδεύεται από νέο δάνειο νεοαποικιακής υποτέλειας στο γερμανικό imperium. Δάνειο που θα φέρει καινούργιες υποχρεώσεις «διαρθρωτικών αλλαγών» , δηλ, νέες διαθεσιμότητες και απολύσεις, νέες συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολείων και νοσοκομείων, μεγαλύτερη εξάπλωση της μαύρης εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.   

 Κανένας εκπαιδευτικός να μην απολυθεί. Να επιστρέψουν όλοι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους                     

               "Παιδεία – Υγεία – Στέγη - Ρεύμα και Νερό για όλο το λαό’’    

  Εκδικάζεται την Τρίτη 11/02/2014 στο Πρτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Υποργείου Παιδείας η υπόθεση της συναδέλφου από  Λύκειο Αίγινας  Ιιγένειας Γεωργάλα.  Ο Σύλλογός μας παραμένει πάντα στο πλευρό της θεωρωντας τη διωξή της άδικη και ανυπόστατη.

 Όπως  είχαμε τονίσει σε παλιότερη ανακοίνωση του Συλλόγου :

 Με απόφαση που  υπογράφεται από τον Υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο , τέθηκε σε αργία και παραπέμπεται στο πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο η συνάδελφος Ιφιγένεια Γεωργάλα, φιλόλογος στο Γενικό  Λύκειο Αίγινας  και αποσπασμένη  στο τοπικό Ιστορικό Αρχείο του νησιού μέχρι την 1 Σεπτεμβρίου 2013 . Η παραπομπή έγινε με το σκεπτικό ότι ζήτησε κανονική άδεια σε περίοδο που είχε προγραμματιστεί η μεταφορά του τοπικού ιστορικού Αρχείου από το Καποδιστριακό Κυβερνείο στο  Δημοτικό Σχολείο Βαθέος , επιλογή που στην ουσία σήμανε και το κλείσιμο του ιστορικού Αρχείου για το νησί. Κομμάτι πολιτών αντέδρασε στον τρόπο που έγινε η μεταφορά όσο και στην επιλογή του Υπουργείου για  κλείσιμο του ιστορικού Αρχείου..

   Αποτελεί  παροξυσμό αυταρχισμού και αντιδημοκρατικότητας το να παραπέμπεται στο πειθαρχικό και να τίθεται σε  αργία η συνάδελφος  μόνο και μόνο γιατί ζήτησε την κανονική της άδεια  με την κατηγορία της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος  και της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς υπαλλήλου εντός υπηρεσίας, όταν μάλιστα την ημέρα της μεταφοράς του αρχείου, αλλά και τις προηγούμενες μέρες ήταν κανονικά στην εργασία της και συνέβαλε στη μεταφορά του Αρχείου, με δουλειά αρκετών ωρών και μετά τη λήξη του εργασιακού της ωραρίου. Αποτελεί απόδειξη ακραίας αυταρχικότητας  να της  διατυπώνεται η κατηγορία της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας,  επειδή δεν βρήκε κλειδαρά ν’ ανοίξει τα  γραφεία του Αρχείου, την ώρα που η διευθύντρια ήταν άρρωστη και είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο...

   Η περίπτωση της συναδέλφου Ιφιγένειας Γεωργάλα είναι ενδεικτική του τρόπου και του σκοπού με τον οποίο λειτουργούν οι πειθαρχικές διαδικασίες σήμερα: ως μηχανισμοί παραγωγής απολύσεων στο δημόσιο με βάση τις απαιτήσεις του μνημονίου και τρόικας. Με βάση αυτή την επιλογή  οι εργαζόμενοι του  δημόσιο βρίσκονται κάτω από την απειλή της πειθαρχικής δίωξης και της αργίας ακόμα και με τις πιο ανυπόστατες και αυθαίρετες καταγγελίες. Η εξαιρετικά αόριστη κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς υπαλλήλου εντός και εκτός υπηρεσίας» που αναβαθμίστηκε με τον μνημονιακό νόμο 4057/12,  λύνει τα χέρια της εξουσίας για κάθε είδους δίωξη και αυθαιρεσία. Δίωξη πολιτική ή συνδικαλιστική , τρομοκράτηση αντιστάσεων ως και προσωπική αντεκδίκηση. Το κράτος έκτακτης ανάγκης του Μνημονίου  μαζί  με την εργασιακή και κοινωνική εξόντωση εκπαιδευτικών, προωθεί την πλήρη απαξίωση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών. Με την αναθεώρηση του πειθαρχικού Δικαίου που έφερε ο νόμος  4057/12 το τεκμήριο της αθωότητας ουσιαστικά μετατράπηκε σε τεκμήριο ενοχής  και το καθεστώς της αργίας ενεργοποιείται για τους πιο απίθανους λόγους.

ΑΠΟ ΤΟ  Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ                

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.