ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
« η Αθηνά »
16 Φλεβάρη 2013
Προς: Όλους τους συναδέλφους- μέλη μας,
Συλλόγους διδασκόντων, ΔΟΕ,
Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε
Κ.Περδικάρη
Σχολικούς Συμβούλους Α’ Αθήνας
OI ΠΛΑΣΙΕ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ Κ. ΠΕΡΔΙΚΑΡΗ
ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΘΥΜΕΣ-ΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ,
ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ!
Έχοντας προλειάνει το έδαφος, με ανακοινώσεις της σε σεμινάριο την Πέμπτη 13/2 και αφού απαξίωσε τους συλλόγους και τη δράση του εκπαιδευτικού κινήματος που στέκονται εμπόδια στη συστηματική καταστρατήγηση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων στο χώρο της προσχολικής αγωγής, η κ. Περδικάρη, σύμβουλος της 51ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής την Παρασκευή 14/2/2014 στις 6.30 το απόγευμα, έστειλε e-mail στα νηπιαγωγεία για την «Ενημέρωση Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων για την ΑΕΕ», στο οποίο αναφέρει :
«Σας αποστέλλουμε σχετικό ενημερωτικό υλικό με στόχο τη διευκόλυνση του έργου σας»
Υλικά που «αφορούν την εφαρμογή της ΑΕΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση»
«Σας γνωρίζουμε επίσης ότι για κάθε διευκρίνιση, συνεργασία, περαιτέρω ενημέρωση και υποστήριξη και του συγκεκριμένου έργου σας είμαστε πάντα στη διάθεσή σας. Παρακαλούμε για τις απαραίτητες ενέργειες σας».
Είναι φανερό πως η Σχολική Σύμβουλος των νηπιαγωγών, αγνοώντας την καθολική αντίδραση των συναδέλφων και των εκπαιδευτικών συλλόγων, τις εκατοντάδες υπογραφές ενάντια στην αξιολόγηση- αυτοαξιολόγηση από τη συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγών σε όλες τις περιοχές που καλύπτει η περιφέρειά της- αλλά και σε όλη τη χώρα από όλο τον κλάδο, καθώς και τις ακυρώσεις όλων των σχετικών σεμιναρίων, πέρασε στην απέναντι όχθη: Αναλαμβάνει σήμερα, ως αμετανόητη πλασιέ των σχεδίων του επαγγελματικού μας αφανισμού, το ρόλο του πολιορκητικού κριού της αξιολόγησης στέλνοντας επιμορφωτικές εντολές εντολές για προώθηση της αυτοαξιολόγησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψάχνοντας-πιέζοντας για πρόθυμες σχολικές μονάδες και νηπιαγωγούς.
Καταγγέλλουμε τη σύμβουλο γι αυτή της τη στάση, που είναι άκρως αντισυναδελφική και εχθρική απέναντι στο εκπαιδευτικό κίνημα και την καλούμε να αποσύρει τα ηλεκτρονικά της διαπιστευτήρια απέναντι στην εξουσία που ετοιμάζεται να εξαπολύσει διωγμό απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.
Δηλώνουμε ότι στη βάση των συλλογικών μας αποφάσεων αλλά και των ενυπόγραφων δεσμεύσεων και αντιδράσεων των συναδέλφων νηπιαγωγών, δεν υπάρχει κανένα έρεισμα στα νηπιαγωγεία του Συλλόγου για την προώθηση της αυτοαξιολόγησης, που ανοίγει το δρόμο για τη γενικευμένη αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο νηπιαγωγείων, τις μετακινήσεις, την ομηρία και τις απολύσεις νηπιαγωγών. Όποιος κλείνει τα μάτια στην καθολική αντίσταση και αντίδραση των νηπιαγωγών απέναντι σε αυτά τα σχέδια, είναι το λιγότερο συνένοχος!
Καλούμε όλους τους-τις συναδέλφους νηπιαγωγούς να μην επιτρέψουν στην κ. Περδικάρη να αξιοποιεί τις επισκέψεις στα νηπιαγωγεία για να κάνει τον πλασιέ και να ασκήσει πιέσεις και εκφοβισμούς για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης, αξιοποιώντας τη συνδικαλιστική κάλυψη που με κάθε πρόσφορο μέσο και μέτρο παρέχει ο σύλλογος Αθηνά σε συνεννόηση με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας. Να ενημερώνουν το σύλλογο για κάθε επίσκεψη, όποιος και αν είναι ο λόγος ή το πρόσχημα που η σχολική σύμβουλος επικαλείται. Η συλλογική μας δέσμευση: Κανένα νηπιαγωγείο στο πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης, κανένας-καμιά νηπιαγωγός στις «ομάδες εργασίας»
Υπενθυμίζουμε στις συναδέλφους νηπιαγωγούς το τμήμα της τελευταίας ανακοίνωσης του Συλλόγου «Αθηνά» που αφορά στο προτεινόμενο σχέδιο πρακτικού για τους συλλόγους διδασκόντων. Αντίστοιχο σχέδιο ως προς το περιεχόμενο και τη βασική του διατύπωση προτείνεται και από το συντονιστικό των νηπιαγωγών:
…Προτείνουμε, σε περίπτωση που κληθεί η σχολική μονάδα ή κατά την κρίση του συλλόγου διδασκόντων για τη θωράκισή του από τις πιέσεις, το παρακάτω σχέδιο πρακτικού:
« Συνεδρίασε ο σύλλογος διδασκόντων, ύστερα από κάλεσμα του Δ-ντή/Προϊσταμ για το ζήτημα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014, σύμφωνα με την υπ, αρ 190089/Γ1, 10-12-13, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
Ο-Η Διευθυντής-ντρια/Προϊστάμενος-η ανέγνωσε την παραπάνω εγκύκλιο και ακολούθησε συζήτηση με βάση το νόμο 3848/10, το Π.Δ. 152/2013, την εγκύκλιο 190089/Γ1, τις θέσεις και αποφάσεις του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ «η Αθηνά» και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.
Μετά τη συζήτηση διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρξε εθελούσια προσφορά εκπαιδευτικών του σχολείου-νηπιαγωγείου για τη συγκρότηση και τη στελέχωση των ομάδων εργασίας που απαιτούνται και γι αυτό δεν δρομολογείται η αυτοαξιολόγηση »…
Καλούμε τις-τους συναδέλφους νηπιαγωγούς σε μαζική συμμετοχή στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, την Τετάρτη 19 Φλεβάρη για την οργάνωση της μάχης και της παραπέρα δράσης, δηλώνοντας πως ο σύλλογος προτίθεται να προχωρήσει και σε περαιτέρω ενημερωτικές συναντήσεις και επισκέψεις στα νηπιαγωγεία του συλλόγου για την αμφίδρομη ενημέρωση και την προώθηση της συλλογικής δράσης.
Καλούμε όλες και όλους τους συναδέλφους στην
Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου
Τετάρτη 19 Φλεβάρη 7μμ,
στο 3-4 Δ.Σ Γαλατσίου (Πρωτοπαπαδάκη και Ελ. Βενιζέλου)
για την αποτίμηση της μάχης για την αξιολόγηση που βρίσκεται σε εξέλιξη
για την ανταλλαγή εμπειριών και την έκφραση της γνώμης όλων των συναδέλφων
για την δρομολόγηση της αγωνιστικής αντίληψης με πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά, μπροστά στην αξιολόγηση και τις οριστικές απολύσεις εκπαιδευτικών που έρχονται το μήνα Mάρτη
για τον προσανατολισμό του κινήματος και την ανάπτυξη ενός μαχητικού πανεκπαιδευτικού, κοινωνικού και εργατικού μετώπου αντίστασης, σύγκρουσης και ανατροπής σύμφωνα με τις συλλογικές μας θέσεις
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ !
Ο σύλλογός μας καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο τη χουντικής έμπνευσης εντολή της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, που ζητά από όλα τα αστυνομικά τμήματα να προβούν σε πλήρη καταγραφή των σχολικών μονάδων, να μεθοδεύσουν και να επιβάλλουν προσωπικές επαφές –συναντήσεις εντός του σχολικού χώρου, συλλογή των αριθμών κλήσης από τα κινητά τηλέφωνα των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των σχολείων, με σκοπό δήθεν την καταγραφή των προβλημάτων και των αναγκών κατά τη λειτουργία των σχολείων, καθώς και τη σύνταξη εμπεριστατωμένων αναφορών με τη συμπλήρωση συγκεκριμένου αρχείου εν είδει φακέλου για κάθε σχολείο.
Με πρόσχημα όλα τα παραπάνω εγκαθιδρύουν κλίμα τρομοκρατίας και αστυνόμευσης στις σχολικές μονάδες, όπως και ευρύτερα στην κοινωνική ζωή, επιδιώκουν να μετατρέψουν τους διευθυντές των σχολικών μονάδων σε αστυνομικούς υπαλλήλους και να καταργήσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, ζητώντας τους να καταδίδουν «δήθεν» και υποθετικά αδικήματα. Κατ’ αρχάς ας ξεκαθαρίσουμε: Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί και αρνούνται το ρόλο του αστυνόμου που προσπαθούν να του επιβάλλουν. Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να διατηρούν στα σχολεία τους το παιδαγωγικό κλίμα και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα σε περιβάλλον ασφάλειας, εμπιστοσύνης και συνεννόησης και όχι σε κλίμα τρομοκρατίας και φόβου! Ο χώρος του σχολείου είναι χώρος προστασίας και φροντίδας των ανήλικων μαθητών μας.
Άλλες όμως είναι επιδιώξεις τους: Στον ευαίσθητο, «ανήσυχο» και αγωνιστικό χώρο της εκπαίδευσης στοχεύουν τέτοιες εντολές, για να τρομοκρατήσουν και να εκφοβίσουν, να καταστείλουν το κίνημα της νεολαίας και των μαθητών που αντιστέκεται στο μνημονιακό εφιάλτη, στο ξεπούλημα της δημόσιας παιδείας, στο φασισμό κάθε μορφής. Τους εκπαιδευτικούς που δεν έπαψαν να πρωτοστατούν στους κοινωνικούς αγώνες και φωνάζουν μέχρι σήμερα «ψωμί-παιδεία-ελευθερία», τους γονείς των παιδιών μας που συντονίζονται με τα ριζοσπαστικά και αγωνιστικά ξεσπάσματα της εκπαίδευσης. Είναι μέθοδος για να διαχυθεί ο φόβος, να στοχοποιηθούν νεολαίοι και εκπαιδευτικοί, γονείς («τι ψηφίζει ο μπαμπάς σου;» ρωτούσαν μαθητή στο Κερατσίνι), να επικρατήσει γενικευμένη καταστολή και σιγή νεκροταφείου στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Επιδιώκουν, μετά την κατάργηση του ασύλου, η εκπαίδευση που είχε κρατήσει την παιδαγωγική της ελευθερία, τον δικό της ρόλο και την παιδαγωγική ευθύνη μέσα στο χώρο των σχολείων, να αλωθεί εξ ολοκλήρου από την εισβολή του «νόμου», της «τάξης» και της καταστολής.
Ο Σύλλογος απαιτεί να αποσυρθεί ΤΩΡΑ το συγκεκριμένο έγγραφο της ΓΑΔΑ, που στρέφεται ευθέως κατά της δημοκρατίας στην εκπαίδευση αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία και εγκαθιδρύει κλίμα αστυνομοκρατίας, φόβου και χαφιεδισμού.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους διευθυντές των σχολικών μονάδων, που αναφέρουν και αναφέρονται στην εκπαιδευτική κοινότητα και τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες (και όχι στη ΓΑΔΑ και τους διοικητές των αστυνομικών τμημάτων, τις εντολές των οποίων δεν υποχρεούνται να εκτελούν) να μην δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία, τους αριθμούς κλήσης, στοιχεία για το σχολείο, τους μαθητές και τους γονείς στα αστυνομικά τμήματα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη