Thumbnail
αυτοαξιολόγηση και διαθεσιμότητα

Τελικά έχετε δίκιο. Διεπράξαμε ύβρη. Η Νοσηλευτική είναι λειτούργημα και δεν επιτρέπεται, την ώρα που ασθενείς υποφέρουν, ο κάθε νοσηλευτής να σπουδάζει από τέσσερα έως δεκατέσσερα χρόνια! Για το λόγο αυτό οι Νοσηλευτές ΠΕ του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να μετονομαστούν από Νοσηλευτές Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης σε Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να μεταταχθούν στα νοσοκομεία ως βοηθοί των βοηθών νοσηλευτών. Ακόμη προτείνω με κριτήριο των αριθμό των πτυχίων να υποβιβάζονται ακόμη περισσότερο. Νοσηλευτής με μεταπτυχιακό και διδακτορικό θα μπορούσε να μεταταχθεί ως βοηθός βοηθού βοηθού Νοσηλευτή με την αντίστοιχη βεβαίως μείωση του μισθού του.

Και δεν είναι αυτό μόνο. Είχαμε και την απαίτηση και να σπουδάζουμε τόσα χρόνια επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό και να δουλεύουμε ως εκπαιδευτικοί, χωρίς να νοιαζόμαστε που στα νοσοκομεία υπήρχε έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού. Εμείς φταίμε, γιατί αντί να τρέξουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, εμείς τρέχαμε στα σχολεία και το παίζαμε καθηγητές. Ντροπή μας!

Τρίτο αμάρτημα: Όταν το σχολείο δεν διέθετε εργαστήρια, εξοπλισμό, αναλώσιμα, είχαμε την απαίτηση να τα βρει. Πώς; Να σπάσει το κεφάλι του; Να σπαταλήσει δημόσιο χρήμα; Όχι εμείς έπρεπε να σπάσουμε το κεφάλι μας και να βάλουμε από το μισθό που τόσο άδικα παίρναμε όλα αυτά τα χρόνια.Έστω ένα δώρο Πάσχα. Υπήρξαμε και σπάταλοι και τσιγκούνηδες.

Το τέταρτο αμάρτημα: Τόσες αθώες νεανικές ψυχές που τσακώνονταν, για να εγγραφούν στον Τομέα Υγείας και να γίνουν νοσοκόμες... Και νοσοκόμες και άνεργες, αφού τα νοσοκομεία κλείνανε το ένα μετά το άλλο, ρήμαζαν, αφού εμείς οι άθλιες δεν πατάγαμε το πόδι μας εκεί. Ναι εμείς φταίμε και για τα νοσοκομεία που έκλεισαν. Να και το πέμπτο  αμάρτημα. Βγαίνει το ένα μετά το άλλο.

Αμάρτημα νούμερο έξι: Έπρεπε να προτείνουμε τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικοί, τρομάρα μας, η Νοσηλευτική να διδάσκεται και να παρέχεται μόνο στα μοναστήρια από αδελφές νοσοκόμες, όπως κατά την πρώτη χριστιανική περίοδο και να καταδικάσουμε στο πυρ το εξώτερο τη Florence Nightngale.

Έβδομο και φαρμακερό: Αφήναμε κλάδους χωρίς μαθητές. Αντί να εξηγήσουμε στα παιδιά πόσο φαύλοι είμαστε και να τα στρέψουμε από μόνοι μας σε άλλο Τομέα ή έστω άλλη ειδικότητα εκτός της Νοσηλευτικής, τα δεχόμασταν χωρίς κουβέντα. Πλεονέκτες και υποκριτές.

Μετά από αυτή την αυτοαξιολόγηση, που έπρεπε τόσα χρόνια να έχω κάνει, μέτρησα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Έτσι κατάλαβα ότι η διαθεσιμότητα είναι η ελάχιστη τιμωρία, ενώ η απόλυση έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις να είναι δις ή τρις, όπως λέμε δις ισόβια, τρις ισόβια...Ανάλογα με τον αριθμό των πτυχίων κυρίως. Κι αφού η απόλυση είναι πια υπόθετο, συγνώμη υπόθεση χρόνου όλες και όλοι ας αυτοαξιολογηθούμε, για να σώσουμε τουλάχιστον την ψυχή μας και να αναστηλώσουμε το ηθικό μας. Καλό θα ήταν επίσης κανείς γύρω μας να μην κάνει την πάπια, γιατί δεν ξέρεις... είμαστε και λίγο μπερδεμένοι!

Σκαράκη Ζέτα

Νοσηλεύτρια ΠΕ1406

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»