Διαβάστε τι ισχύει για τις μεταθέσεις και αν και πότε θα εκδοθεί η εγκύκλιος των μεταθέσεων για το 2014. Η εγκύκλιος έπρεπε να δημοσιευθεί ήδη από το Νοέμβριο. Διαβάστε την ενημέρωση του αιρετού Νεκτάριου Κορδή με όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στις μεταθέσεις.
επιμέλεια: alfavita.gr
Ενημερωτικό των αιρετών στο ΚΥΣΔΕ
Νεκτάριου Κορδή & Βίκυς Αναγνώστη
εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Θέμα: Εγκύκλιος μεταθέσεων –Το γιοφύρι της Άρτας σε νέα εκδοχή!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Τους τελευταίους 4 μήνες γινόμαστε μάρτυρες μιας απίστευτης διαδικασίας σχετικά με την έκδοση της εγκυκλίου των εθελοντικών μεταθέσεων που θα έπρεπε κανονικά να εκδοθεί από το Νοέμβρη! Αντίθετα είδαμε την έκδοση του ΠΔ 28/ΦΕΚ 48 28-2-2014 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις με ημερομηνία υπογραφής την 10η Δεκέμβρη 2013! Σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις πάνω στο θέμα αυτό σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
1. Μέχρι σήμερα δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα βγει η εγκύκλιος των μεταθέσεων για το 2014.
2. Το Υπουργείο μετά από 4 μήνες καθυστέρηση δεν έχει αποφασίσει αν θα εκδώσει την εγκύκλιο με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο ή με κάτι διαφορετικό!
3. Φαίνεται όμως, πώς κάποιοι ετοιμάζονται να κάνουν «παιχνίδι» και με τις μεταθέσεις! Πιο συγκεκριμένα: Λίγες μεταθέσεις σε σχολικές μονάδες και όχι σε ΠΥΣΔΕ με κενά που θα προκύψουν από το myschool παρακάμπτοντας ουσιαστικά τα υπηρεσιακά συμβούλια! Είναι προφανές ότι μια τέτοια διαδικασία, πέρα από την παρανομία της θα δημιουργήσει ένα μεγάλο μπάχαλο! Το myschool έχει σοβαρές αδυναμίες και θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Για παράδειγμα: πώς θα εμφανισθεί στο σύστημα το κενό εκπαιδευτικού που μετατίθεται για να δηλωθεί από κάποιον άλλο συνάδελφο; Θα πάμε σε διαδοχικές φάσεις μέσω ΚΥΣΔΕ; Ο ρόλος των ΠΥΣΔΕ και ΑΠΥΣΔΕ θα είναι καθαρά διακοσμητικός;
4. Δεν αποκλείεται μάλιστα τα κριτήρια των υποχρεωτικών μετατάξεων, σε κάποιο βαθμό, να αποτελέσουν και κριτήρια μεταθέσεων! Υπενθυμίζω ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις, δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα αδιαφάνειας (δημοσιοποίηση μορίων) και μετά τις τελευταίες εξελίξεις του Φλεβάρη και σκηνικό συλλογικού ρουσφετιού!
5. Οι πιθανές μεταθέσεις απευθείας σε σχολικές μονάδες αποτελούν ουσιαστικά το πρώτο βήμα για την αλλαγή και του καθεστώτος οργανικότητας των εκπαιδευτικών. Και στο σημείο αυτό φαίνεται να ετοιμάζονται αλλαγές με την οργανικότητα να ορίζεται πλέον σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολείων. Η «μοίρα» της σχολικής μονάδας θα συνδέεται απόλυτα με το «μέλλον» και του εκπαιδευτικού…
6. Το ΠΔ 50/96 τίθεται πλέον σε αμφισβήτηση σχετικά με τις διαδικασίες των μεταθέσεων. Για τις όποιες αλλαγές ωστόσο, απαιτείται ειδική νομοθετική ρύθμιση! Το ζήτημα είναι αν οι αλλαγές αυτές θα έρθουν στη Βουλή ή θα υπάρξει ένα νέο ΠΔ! Το δεύτερο φαντάζει πιο πιθανό…
7. Το ΠΔ 28 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις φαίνεται να «παγώνει» επί του παρόντος. Ο Υπουργός δηλώνει παράλληλα, ότι θέλει να ελαχιστοποιήσει τις αποσπάσεις.
8. Θεωρώ πώς το Υπουργείο, μετά τον εμπαιγμό των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα (200 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ εκπαιδευτικών) ετοιμάζει την επόμενη επίθεση! Αυτή περιλαμβάνει νέες αλλαγές στο ωράριο, 30αρια τμήματα, συγχωνεύσεις –καταργήσεις σχολικών μονάδων το καλοκαίρι, απευθείας απολύσεις εκπαιδευτικών -χωρίς κινητικότητα αυτή τη φορά- μέσα από τη συνταγή του «ξαφνικού θανάτου» κάποιων κλάδων ή και ειδικοτήτων. Δεν έχει σημασία αν θα είναι ο Α ή ο Β κλάδος, αλλά ότι ένα κομμάτι συναδέλφων και συναδελφισσών θα οδηγηθεί σε απευθείας ΑΠΟΛΥΣΗ!
9. Είναι προφανές ότι οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΟΛΜΕ-ΔΟΕ θα πρέπει να παρέμβουν άμεσα-πριν να βγει η εγκύκλιος-πάνω σε μια θέση: ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ!
10. Τέλος την ώρα που το Υπουργείο διοργανώνει τα σεμινάρια των αξιολογητών – στελεχών της εκπαίδευσης, επιμένει στην υλοποίηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13 και στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α΄ Λυκείου, με πανελλαδικού τύπου εξετάσεις και στους δύο τύπους Λυκείων (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ) γεγονός που θα αυξήσει τη μαθητική διαρροή, μειώνοντας τελικά τον αριθμό των μαθητών στο Λύκειο και ωθώντας τους στην πρόωρη μεταγυμνασιακή στενή κατάρτιση και μαθητεία! Η εξέλιξη αυτή όμως θα μειώσει αφενός τις θέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών στο Λύκειο και αφετέρου θα οδηγήσει στη στοχοποίηση των ιδίων ως υπεύθυνων! Μια μεγάλη αποτυχία των μαθητών για παράδειγμα φανταζόμαστε όλοι σε ποιους θα φορτωθεί; Στις προχειρότητες και παλινωδίες του Υπουργείου; Στις χιλιάδες ώρες διδασκαλίας που χάθηκαν λόγω εκπαιδευτικών κενών; Στο γεγονός ότι η Τράπεζα θεμάτων θα λειτουργήσει λίγες μέρες πριν τις εξετάσεις; Μα όχι φυσικά… Τα «αντιπαραγωγικά» σχολεία και οι «ελλιπείς» εκπαιδευτικοί θα φταίνε για όλα!!!
Αθήνα 23/3/2014
Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
τηλ.: 6977513534,
Βίκυ Αναγνώστη,
αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
τηλ.: 6979778287,
εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη