Όλοι γνωρίζουμε την εξέχουσα σημασία που οφείλει να έχει η παιδεία και η εκπαίδευση γενικά, αλλά και ειδικότερα στη συγκεκριμένη για τη χώρα μας συγκυρία. Και ενώ είναι ευρύτερα αποδεκτή τόσο από την κοινωνία όσο και από τους φορείς η έμφαση που πρέπει να δωθεί σε αυτό τον τομέα εντούτοις γινόμαστε συχνά μάρτυρες προσπαθειών υπονόμευσης από τους ίδιους τους φορείς!
Ως σπουδαστές στα δημόσια ΙΕΚ θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την τραγελαφική κατάσταση που επικρατεί. Έχουμε ξεκινήσει το εξάμηνο μας από τις 27/2 και έξι ημέρες αργότερα το υπουργείο ανακοινώνει νέα προγράμματα σπουδών το οποία όμως διαβεβαιώνει ότι θα ισχύσουν από το επόμενο διδακτικό έτος. Έχοντας αυτό ως δεδομένο, συνεχίσαμε τα μαθήματα ως είχαν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, ώσπου αιφνιδίως και μετά από 5 εβδομάδες μαθημάτων το υπουργείο ανακοινώνει την 1η Απριλίου ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών ισχύει και εφαρμόζεται «από λήψεως της παρούσης», ακυρώνοντας μαθήματα που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και εισάγωντας στη θέση τους νέα που πρέπει να καλυφτούν έως το τέλος του εξαμήνου,δηλαδή εντός των 7 εβδομάδων που απομένουν! Και όλα αυτά ακόμα ενώ προερχόμαστε από ένα ήδη εξοντωτικό χειμερινό εξάμηνο καθώς υποχρεωθήκαμε σε αναπληρώσεις μαθημάτων λόγω καθυστερημένης έναρξης 5 εβδομάδων. Εκμεταλλευτήκαμε όλες τις δυνατότητες του προγράμματος, κάναμε μαθήματα Σάββατα, Κυριακές και αργίες για να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ώρες. Εξαντλήσαμε τις αντοχές μας, τόσο εμείς και οι καθηγητές μας, όσο και οι γύρω από εμάς καθώς πολλοί είμαστε εργαζόμενοι και έχουμε οικογένεια.
Αδυνατούμε να αντιμετωπίσουμε την δική σας «νοοτροπία» και «λογική», που αποφασίζει την μεταβολή στη μέση του εξαμήνου και αυτό να μας το παρουσιάζετε ως «αναμόρφωση» του θεσμού των δημοσίων ΙΕΚ. Επιπλέον, αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον συλλογισμό πίσω από την υιοθέτηση του συγκεκριμένου προγράμματος σπουδών.
Καταγγέλλουμε την αδιαλλαξία του υπουργείου παιδείας που θεωρεί ότι μπορεί εν μέσω του τρέχοντος εξαμήνου να αλλάξει και να ακυρώσει το ωρολόγιο πρόγραμμα . Καταγγέλλουμε την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού θεσμού του ΙΕΚ που στόχο έχει «να εξασφαλίσει στους εκπαιδευομένους τα κατάλληλα προσόντα» ( πως θα τα αποκτήσουμε αυτά όταν με τις νέες αναθέσεις μαθημάτων π.χ από το τμήμα Στ. Μηχ/νου Λογιστηρίου αφαιρούνται αμιγώς λογιστικά μαθήματα και αντικαθίστανται από άλλα κατ’ ουσίαν οικονομικά ),ενώ ταυτόχρονα δεν τους παρέχει ένα σταθερό οδηγό σπουδών, εκπαιδευτικό υλικό, τεχνολογικό εξοπλισμό και πρώτες ύλες. Καταγγέλλουμε επίσης ότι με αυτή την βάναυση πολιτική του , το υπουργείο ωθεί πολλούς σπουδαστές να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους. Άρα ..πώς ακριβώς επιτελείται ο στόχος της δια βίου μάθησης;;;
Σπουδαστές Δημόσιου ΙΕΚ Χανίων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη