Thumbnail
Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδος

ΨΗΦΙΣΜΑ

 ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΕΠΑ.Λ.  ΔΥΤ. ΦΡΑΓΚΙΣΤΑΣ

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΓΙΑ ΑΕΕ («ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ»)

Στη Δυτ. Φραγκίστα, σήμερα Τρίτη 18/03/2014, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε στο ομώνυμο ΕΠΑ.Λ. Δυτ. Φραγκίστας, θα θέλαμε με το παρόν ψήφισμα, να εκφράσουμε κάθε επιφύλαξη απέναντι στη λεγόμενη αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, ΑΕΕ, «Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου», ειδικότερα δε στην ορεινή, απομακρυσμένη και με πολλαπλές ιδιαιτερότητες περιοχή που βρίσκεται το σχολείο μας,  και μάλιστα κατά τη διάρκεια της  τρέχουσας εξαιρετικά απαιτητικής σχολικής χρονιάς.

Η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η κάλυψη λειτουργικών κενών με πολλές διαθέσεις  προσωπικού για συμπλήρωση ωραρίου, οι διαρκείς μετακινήσεις εκπαιδευτικών για να ανταποκριθούν στις διδακτικές τους υποχρεώσεις από σχολείο σε σχολείο, μέσω υψηλής επικινδυνότητας οδικού δικτύου στο ορεινό ανάγλυφο  της Ευρυτανικής επαρχίας, ακραίων καιρικών συνθηκών και παρατεταμένης βαρυχειμωνιάς, αποτελούν μερικά μόνο από τα δεδομένα της τοπικής εκπαιδευτικής καθημερινότητας. Από την άλλη, η οικονομική δυσπραγία, ακόμα και για ανάγκες θέρμανσης, σχολικού καθαρισμού και μαθητικής μετακίνησης, είναι μερικά μόνο ακόμη από τα φετινά σχολικά βιώματα στον ορεινό Δήμο Αγράφων όπου λειτουργεί η σχολική μας μονάδα.

Εν όψει εφαρμογής μεταξύ άλλων και της ΑΕΕ (έπειτα π.χ. από την μόλις πρόσφατη ενεργοποίηση, για πρώτη φορά, και του πληροφοριακού συστήματος «myschool»), στην παρούσα φάση και στις σχολικές μονάδες μιας περιοχής όπως η συγκεκριμένη, με τα ανωτέρω και πλείστα άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα δεδομένα που τελείως αντιπροσωπευτικά αναφέρθηκαν για την περίοδο που διανύουμε, τους συναδέλφους του σχολείου απασχόλησε έντονα και πάντως στην προοπτική της παροχής της ποιοτικότερης δυνατής δημόσιας εκπ/σης, ειδικότερα δε, στις  συγκεκριμένες  γεωγραφικές, κοινωνικοοικονομικές, πολιτιστικές, διοικητικές κ.ο.κ. συντεταγμένες, η αντικειμενική δυνατότητα υλοποίησης και η λειτουργικότητα του προγράμματος ΑΕΕ σε ρεαλιστική βάση και μάλιστα για σχολείο του ορεινού Δήμου Αγράφων, τουλάχιστον για το φετινό σχολικό έτος με τις ισχύουσες λειτουργικές προϋποθέσεις.

Στο σημείο αυτό σημειώνουμε ότι φυσικά και δεν ήταν δυνατόν να μας αφήσει χωρίς τους ανάλογους προβληματισμούς και η αντίθετη στάση και το αρνητικό κάλεσμα των συνδικαλιστικών οργάνων του κλάδου μας στα οποία είμαστε νόμιμα μέλη και των οποίων τον εύλογο προβληματισμό για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου ασφαλώς και συμμεριζόμαστε, μη εξαιρουμένης και της ανησυχίας που εκφράζεται εκ μέρους τους για επερχόμενες συνέπειες πιθανού κλεισίματος σχολικών μονάδων ή και απολύσεων με όλες τις συνακόλουθες συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες! Το γεγονός εξάλλου ότι η παιδεία συνταγματικά είναι δημόσιο αγαθό, δικαιώνει το συνδικαλιστικό λόγο για την παιδεία, ως κοινό και αναφαίρετο δικαίωμα όλων ανεξαίρετα και ανεξάρτητα από αξιολογικές πρακτικές με όποιες συνακόλουθες συνέπειες, που σε καμιά περίπτωση δεν νομιμοποιείται ηθικά να εφαρμόζονται σαν τυπικές και άκαμπτες διαδικασίες, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολικού περιβάλλοντος ή ακόμη και του κάθε μαθητή προσωπικά.

            Σε καμία περίπτωση, βέβαια, ως δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι, δεν έχουμε πρόθεση και δεν θα παρακούσουμε υπηρεσιακές εντολές, διατηρώντας ωστόσο, κάθε επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας. Λειτουργώντας, παράλληλα, με τη δέουσα εκπαιδευτική ευσυνειδησία, όπως και με την ιδιότητα των μελών των συνδικαλιστικών μας οργάνων ( ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ ), κρίνουμε σκόπιμο να διατυπώσουμε την κάθε επιφύλαξή μας για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής αυτής της διαδικασίας, τουλάχιστον τη δεδομένη χρονική στιγμή και στη συγκεκριμένη περιοχή, και καλούμε τους αρμοδίους να επανεξετάσουν με την ανάλογη ευαισθησία το ζήτημα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα