Στην Ελλάδα της φτώχειας, της ανεργίας, των λιγοστών παροχών υγείας, της ήδη υποβαθμισμένης παιδείας έρχεται να προστεθεί σαν δαμόκλειος σπάθη πάνω από τα κεφάλια των σχολικών μονάδων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών η αξιολόγηση που οι επικεφαλείς του Υπουργείου Παιδείας θέλουν να επιβάλουν.
Αυτή τη στιγμή προωθείται η πρώτη φάση της αξιολόγησης που είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Οι ίδιοι άνθρωποι που διοικούσαν τόσα χρόνια την εκπαίδευση και που είναι υπεύθυνοι για τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα τα σχολεία, έρχονται να ρίξουν στους εκπαιδευτικούς την τελική ευθύνη όσον αφορά :
• Τις ελλείψεις και τα προβλήματα που υπάρχουν στις κτιριακές υποδομές και τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας
• Την έλλειψη ουσιαστικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών από τότε που πήραν το πτυχίο τους
• Τις ελλιπείς ή μηδαμινές γνώσεις που αποκτούν οι μαθητές μέσα από την πολύχρονη, καθημερινή φοίτηση τους σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που είναι και ο βασικός λόγος που αναγκαζόμαστε σαν γονείς να πληρώνουμε δυσβάστακτα πόσα στην παραπαιδεία.
Η θέση μας είναι ότι η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων το μόνο που θα κατορθώσει είναι να φέρει στο φως τις τεράστιες ελλείψεις τους και να τα χωρίσει σε κατηγορίες. Τα σχολεία που θα παίρνουν «κακό βαθμό» μετά από την αξιολόγηση τους θα υποχρηματοδοτούνται και θα δυσκολεύονται να λειτουργήσουν. Έτσι εκπαιδευτικοί και γονείς θα επιδίδονται σε μια διαρκή κούρσα εξεύρεσης πόρων (χορηγίες - οικονομική στήριξη από τους ιδίους τους γονείς) για να εξασφαλίσουν τη δυνατότητα λειτουργίας τους.
Σε μια εποχή όπου η ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας ανοίγουν καινούριους δρόμους και προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες η εκπαίδευση επιστρέφει δεκαετίες πίσω, όπου η γνώση ήταν προνόμιο των λίγων και ισχυρών.
• Δεν συναινούμε σε μια τέτοιου είδους εκπαίδευση. Ζητάμε να βελτιωθούν οι υποδομές των σχολείων και όχι να κριθούν ακατάλληλες. Να έχουμε εκπαιδευτικούς όπου θα ανανεώνουν τις γνώσεις τους και θα βελτιώνουν τη διδακτική τους ικανότητα μέσα από διαδικασίες ουσιαστικής και επιστημονικής επιμόρφωσης, και δεν συμφωνούμε με την απόλυση τους.
• Διεκδικούμε αναλυτικά προγράμματα που θα βοηθούν τα παιδιά μας να αποκτούν ουσιαστικές γνώσεις σε όλα τα μαθήματα, και όχι μονό δεξιότητες κατάλληλες για την αγορά εργασίας.
• Το σχολείο να σταματήσει να αποτελεί ένα τεράστιο εξεταστικό κέντρο. Να γίνεται σωστή διδασκαλία των μαθημάτων μέσα στην τάξη ώστε να καταργηθεί επιτέλους η παραπαιδεία.
Για όλους τους παραπάνω λογούς, για να σταματήσει η ολοένα και μεγαλύτερη κατηφόρα της εκπαίδευσης είμαστε αντίθετοι με το σύστημα της αξιολόγησης που επιχειρείται να εφαρμοστεί στα σχολεία
Αρνούμαστε την αξιολόγηση των παιδιών μας μέσω της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και δεν μπαίνουμε στην διαδικασία κατηγοριοποίησης των σχολείων άρα και των παιδιών μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη