ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: “Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ
” Η κυβέρνηση προχωρά ανερυθρίαστα στην υλοποίηση του στόχου της για μαζικό διωγμό των μαθητών από το Λύκειο (Γενικό και ΕΠΑΛ), προκειμένου να οδηγήσει τους 15χρονους μαθητές στη μεταγυμνασιακή κατάρτιση των ΣΕΚ και τη μαθητεία – απλήρωτη εργασία. Τρεις ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων το Υπουργείο Παιδείας άνοιξε τη διαβόητη Τράπεζα Θεμάτων, παρά την έντονη απαίτηση για μη εφαρμογή της από την ΟΛΜΕ, από γονείς και μαθητές! Μέσα σ' αυτές τις 3 μέρες δεκάδες καταγγελίες είδαν το φώς της δημοσιότητας, είτε για τυπική κάλυψη της ύλης, είτε για τα ίδια τα θέματα της τράπεζας [λανθασμένα ή πρόχειρα, εκτός ύλης, με ανερμάτιστες εκφωνήσεις, μεγάλο βαθμό δυσκολίας, απαιτήσεις αποστήθισης - απομνημόνευσης ακόμη και σε βάρος των ίδιων των οδηγιών διδασκαλίας, χρονικών απαιτήσεων διαπραγμάτευσης που αντιστοιχούν σε αυτά των πανελλαδικών εξετάσεων κλπ], θέματα που αποκλειστικό στόχο έχουν να «κόψουν» τους μαθητές, κάνοντας ταυτόχρονα τους φροντιστές – εμπόρους εκπαίδευσης να τρίβουν τα χέρια τους.
Με την κλήρωση του 50% τέτοιων θεμάτων από την Τράπεζα για την εξέταση 13 μαθημάτων της Α ' Λυκείου μέσα σε 11 ημέρες, μαζί με ένα σκληρότερο σύστημα προαγωγής (που απαιτεί τη βάση του δέκα ανά διακριτό γνωστικό αντικείμενο σε γλώσσα και μαθηματικά και 8 στα υπόλοιπα, στα δε ΕΠΑΛ τη βάση του 10 για όλα τα μαθήματα (!), η μαζική απόρριψη των μαθητών είναι αναπόφευκτη. Η επιλογή της κυβέρνησης είναι σαφής και ταξική. Τα σχολεία πρέπει “να ξεσκαρτάρουν” από προβληματικούς πελάτες - μαθητές και στη συνέχεια από το αντίστοιχο προσωπικό, ώστε το 30% της νεολαίας να περνά στη πεντάμηνη “μαθητεία” των 300 ευρώ χωρίς δικαιώματα, με σκυμμένο το κεφάλι, παραδομένο στην ασυδοσία των εργοδοτών. Για τους φτωχούς εργαζόμενους, τους άνεργους και τα πλατιά λαϊκά στρώματα η μόρφωση των παιδιών τους είναι επικίνδυνη πολυτέλεια.
Για να υλοποιηθεί αυτή η αθλιότητα θα χρησιμοποιηθεί προπαγανδιστικά η “αυτοαξιολόγηση” των σχολείων και η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών [με βάση και τις επιδόσεις των μαθητών]. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι «αξιολογητές θεμάτων» προς ανάρτηση στην Τράπεζα, οι επιτροπές, η Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή του ΙΕΠ και κάθε λογής ωφελούμενοι από τα 1.570.000 ευρώ του ΕΣΠΑ για το στήσιμο της Τράπεζας Θεμάτων, “νίπτουν τας χείρας τους” σα γνήσιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι, αποποιούμενοι και τυπικά το ρόλο του επιστήμονα και του παιδαγωγού. Το εκπαιδευτικό κίνημα μαζί με μαθητές και γονείς, αλλά και όλο το εργατικό κίνημα πρέπει και μπορούν να δώσουν την αγωνιστική τους απάντηση.
--ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ τώρα Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, που οδηγούν σε μαζική ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ την Α΄ Γενικού ΛΥΚΕΙΟΥ και ΕΠΑΛ
--Να καταργηθεί ο αντιδραστικός ν. 4186/13 για το “Νέο Λύκειο” και την ΤΕΕ
--ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΣΦΑΓΗ
--ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ Περιστέρι,
29/5/2014 Η Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας Αγγελική Φατούρου Γιώργος Καρτελιάς
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη