Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κορινθίας

Κόρινθος 14-06-2014                   

Αρ. Πρωτ:77

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                                            

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Κολοκοτρώνη  52,  201 00  Κόρινθος

Tηλ. 6977625684 

[email protected]                                                 

http://www.sepek.gr/                                             
Προς τα Μέλη μας

Και έρχεται η στιγμή που πρέπει να αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις …

Στις 2 και 3, 11 και 12 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν τα σεμινάρια επιμόρφωσης για την αξιολόγηση η διά­λυ­ση του νοή­μα­τος των λέ­ξεω­νη διά­λυ­ση του νοή­μα­τος των λέ­ξεω­νη διά­λυ­ση του νοή­μα­τος των λέ­ξεω­ν στην Κόρινθο.

Συνολικός απολογισμός: Από τους 37 διευθυντές ΔΕΝ συμμετείχαν και ΔΗΛΩΣΑΝ  την Αντίθεση τους Απεργώντας, το 40% των Διευθυντών.

Οι Διευθυντές των Δημοτικών σχολείων:   1ο Κορίνθου,  2ο Κορίνθου,  10ο Κορίνθου,  11ο Κορίνθου,  Βοχαϊκού ,  1ο Νεμέας,  2ο Νεμέας, Αρχαίας Κορίνθου, Εξαμιλίων, Ξυλοκέριζας , Χιλιομοδίου, Σοφικού, Περαχώρας , 3ο Λουτρακίου, είναι αυτοί που  με την επιλογή τους έμπρακτα δήλωσαν ότι θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο, την δημοκρατική λειτουργία των συλλογών διδασκόντων , την αξιοπρέπεια της εκπαιδευτικής κοινότητας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τους,  την εναντίωση τους  στην ανεργία των συναδέλφων αναπληρωτών και   δεν θα συνδράμουν προσωπικά, στην επιβολή της πιο ολοκληρωτικής και οπισθοδρομικής εκδοχής της αξιολόγησης που έχει διατυπωθεί στη μεταπολιτευτική ιστορία της  ελληνικής εκπαίδευσης , όπως αυτή προωθείται με το Π.Δ.152 /2013.

Τα παράδοξα :

Α΄ ομάδα

Στις 2 Ιουνίου, από τους 20  Διευθυντές οι 15 απήργησαν, οι 5 μπήκαν από τη διπλανή πόρτα, μη θέλοντας να έρθουν αντιμέτωποι με τους συναδέλφους!!!
    Στις 11 Ιουνίου μπήκαν οι 13, όλοι μαζί, περνώντας μέσα από τους διαδηλωτές Δασκάλους.

Από τις 2 Ιουνίου μέχρι τις 11 Ιουνίου τι μεσολάβησε και άλλαξε την απόφαση τους?

Ακούστηκε ότι ήθελαν να ενημερωθούν!!! Δηλαδή δεν κατάλαβαν ότι με την συμμετοχή τους στα σεμινάρια νομιμοποίησαν  τη διαδικασία και ότι χρήστηκαν ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ?

Β΄ ομάδα

Η ιστορία είναι πιο θλιβερή ! Από τους 17 την πρώτη μέρα μπήκαν οι 10,  κάποιοι  μαζί ( «η ισχύς εν τη ενώσει»), κάποιοι από την πίσω πόρτα!

Την δεύτερη μέρα μία από τα ίδια !!

 

Με τις επιλογές σας  θέσατε τον εαυτό σας απέναντι από τον Δάσκαλο της τάξης   και στραφήκατε  ανοιχτά ενάντια στον κλάδο και τις θέσεις του, ενάντια στην δημόσια εκπαίδευση , στους μαθητές και τους εργαζόμενους γονείς.

Σας δηλώνουμε και να το καταλάβετε καλά,  οι Δάσκαλοι που στηρίζουμε  το δημόσιο  σχολείο  είμαστε  οι πολλοί και χωρίς εμάς  σχολείο δεν υπάρχει.

   Εμείς είμαστε η ραχοκοκαλιά και δεν θα δεχτούμε, τη φυσική  μας εξόντωση, την  οικονομική μας  εξαθλίωση, ούτε την  απρόσωπη εκπαιδευτική διαδικασία και διάλυση των παιδαγωγικών αλλά και των ανθρώπινων σχέσεων μεταξύ μας.

   Εσείς, αφού δεν διαλέξατε τον ρόλο του εμπνευσμένου ηγέτη, που τον διακρίνει η διορατικότητα, η πρωτοπορία, η συμμετοχή, η συναδελφικότητα

- ετοιμαστείτε τον Σεπτέμβριο να βιώσετε την απομόνωση

-ετοιμαστείτε τον Σεπτέμβριο να έχετε απέναντι σας τον Σύλλογο Διδασκόντων

-ετοιμαστείτε τον Σεπτέμβριο να αντιμετωπίσετε τη δυσφορία των Δασκάλων.

   Εσείς ισχυρίζεστε

-              πως δεν θα ισχύσουν οι απολύσεις για την εκπαίδευση

-              θα πάρουν  πίσω την ποσόστωση

-              θα βάλετε σε όλους άριστα.

   Εμείς αναρωτιόμαστε πως θα βγείτε με καθαρά χεριά όταν βάσει του Π.Δ 152 και των νόμων που το ακολουθούν … 

ΥΠΑΡΧΕΙ …

1. Η σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθολόγιο - βαθμολόγιο.

2. Η εφαρμογή των ποσοστώσεων, οι οποίες θα επιβάλουν  κλίμα σκληρού ανταγωνισμού στα σχολεία και η σοβαρή πιθανότητα οι ποσοστώσεις αυτές να ανοίξουν ένα νέο κύκλο διαθεσιμότητας - κινητικότητας και απολύσεων εκπαιδευτικών.

3. Η υποχρεωτικότητα των ποσοστώσεων με βάση τον ν. 4250/2014 που προβλέπει: «Η μη τήρηση των ποσοστών αυτών από τους αξιολογητές συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος κατά τα οριζόμενα στην παρ. 1 περίπτωση β ́ του άρθρου 107 του Υπαλληλικού Κώδικα και ελέγχεται με ευθύνη του αρμόδιου οργάνου έκδοσης της σχετικής απόφασης.»

4. Η αριθμητική - βαθμολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών ανεξάρτητα ποιοτικού χαρακτηρισμού και στον τρόπο που αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον από το Υπουργείο.

5. Το ενδεχόμενο να επεκταθεί άμεσα η αξιολόγηση των διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας, με βάση το έγγραφο του Υπουργού Μητσοτάκη (ΑΔΑ: ΒΙΦ2Χ-8Τ9), και στους εκπαιδευτικούς. Το έγγραφο, που στάλθηκε σε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης στις 14-05-2014 (ΑΠ 74587/Η), προβλέπει ρητά ότι: «……Δ. οι Εκθέσεις Αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων πρέπει να έχουν συνταχθεί έως τις 29 Αυγούστου 2014……».

6. Η αναντιστοιχία των κριτήριων και δεικτών αξιολόγησης με τη σχολική πραγματικότητα.

7. Η  πιθανότητα  η όλη  διαδικασία να εξελιχθεί σε δημιουργία μιας «βιομηχανίας» ενστάσεων και συγκρούσεων που θα δυναμιτίζει καθημερινά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Εμείς θα είμαστε στις θέσεις μας -και στα επαναληπτικά 18 και 20 Ιουνίου  και όταν  αξιολογήσετε -  με τα πανό μας, τα τραγούδια μας και κυρίως με την αξιοπρέπεια του αγωνιζομένου και όχι του υποτακτικού στην εξουσία, με την αγάπη στο δημόσιο σχολείο και στους μαθητές μας.

 Γιατί αξιολόγηση σημαίνει δάσκαλος σκυφτός, αμόρφωτος λαός

 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;