Thumbnail
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών

Ενημερωτικό των αιρετών του ΠΑΜΕ στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά (αρ.34 – Σεπτέμβρης 2014)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ  ΟΡΓΑΝΙΚΑ  ΚΕΝΑ, ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ,

ΤΙΣ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις (ρύθμιση υπεραριθμίας, οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις) και τις σχετικές ενστάσεις σας ενημερώνουμε για την όλη διαδικασία και τις προτάσεις- θέσεις μας.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ στις 24/7 και 30/7 (κενά και ρύθμιση υπεραριθμίας):

Η πρώτη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τα παραπάνω θέματα έγινε στις 24/7, αμέσως μετά την καθυστερημένη ανακοίνωση των μεταθέσεων από το υπουργείο Παιδείας. Στις συνεδριάσεις αυτές δηλώσαμε ότι δεν εγκρίνουμε τον πίνακα κενών και πλεονασμάτων, «γιατί αυτά διαμορφώθηκαν με βάση την αντιεκπαιδευτική πολιτική της αύξησης του ωραρίου, των συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων, το 25+10% μαθητές στο τμήμα, του προγράμματος του “Νέου Λυκείου”, την κατάργηση των ΕΠΑΣ και τομέων-ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ».

            Επαναλάβαμε τη διαφωνία μας με το θεσμό της υπεραριθμίας (σύμφωνα με το Π.Δ.50/96 οι υπεράριθμοι προηγούνται, έναντι των άλλων εκπαιδευτικών, στις τοποθετήσεις). Δηλώσαμε για άλλη μια φορά ότι «ο θεσμός της υπεραριθμίας πρέπει να καταργηθεί και όλοι οι εκπαιδευτικοί να τοποθετούνται με τα μόριά τους. Η υπεραριθμία πρέπει να ισχύει μόνο σε περίπτωση συγχώνευσης-κατάργησης σχολείων». Για να περιοριστεί το φαινόμενο, ο αιρετός του ΠΑΜΕ πρότεινε, ως άμεση λύση, να γίνει (το Σεπτέμβρη) ανακαθορισμός των ομάδων σχολείων στην κατεύθυνση να περιοριστεί ο αριθμός των σχολείων ανά ομάδα (δεν είναι δυνατόν να αποτελούν ομάδα 38 σχολεία!).

Υπενθυμίζουμε ότι ο υπεράριθμος μετακινείται, τοποθετείται σε άλλο σχολείο μόνο μετά από αίτησή του. Η ρύθμιση υπεραριθμίας τείνει να γίνει προνόμιο και προκαλεί στρεβλώσεις και αδικίες στις άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών. Γι’ αυτό αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ζητάνε να χαραχτηριστούν υπεράριθμοι, για να προηγηθούν στις τοποθετήσεις. Στην ουσία με το θεσμό της υπεραριθμίας χάνονται οργανικές θέσεις με αποτέλεσμα να συντηρείται (και να αυξάνει) το απαράδεχτο φαινόμενο των εκπαιδευτικών που είναι στη Δ.Π. και να γίνεται απαγορευτική η μετάθεση (βελτίωση) εντός της ίδιας περιοχής.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ στις 20/8 (οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις)

«Σχετικά με τη σημερινή συνεδρίαση για τις οριστικές τοποθετήσεις και τις βελτιώσεις τονίζω ότι ισχύει η δήλωσή μου, τα όσα κατέθεσα στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ 30/7/14, με την οποία δεν ενέκρινα, για συγκεκριμένους λόγους, τον πίνακα των κενών-πλεονασμάτων. Σε συνέχεια της δήλωσης αυτής, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι το Υπουργείο ανακοίνωσε συγχωνεύσεις σχολείων,  δεν μπορώ να εγκρίνω τον πίνακα των οριστικών τοποθετήσεων και βελτιώσεων. Επιπλέον επισημαίνω τα εξής:

-          Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε για άλλη μια χρονιά, μετά από εισήγηση της Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο απαράδεχτο και αντιεκπαιδευτικό μέτρο των  συγχωνεύσεων σχολείων. Οι συγχωνεύσεις δημιουργούν σοβαρές επιπτώσεις στα εργασιακά των εκπαιδευτικών και στην εκπαιδευτική-παιδαγωγική διαδικασία. Η δε ανακοίνωσή τους μετά την ανάρτηση απ’ το ΠΥΣΔΕ των οργανικών κενών και την έναρξη των δηλώσεων προτίμησης σχολείων από τους εκπαιδευτικούς για τοποθέτηση δημιούργησε πολλά προβλήματα, αδικίες σε βάρος εκπαιδευτικών  και γενικά ένα αλαλούμ στην όλη διαδικασία. Για να μη χαθούν επιπλέον οργανικές θέσεις, προτείνω να κληθούν οι Διευθυντές των συγχωνευμένων σχολείων να επικαιροποιήσουν τους πίνακες Α΄ και να γίνουν τοποθετήσεις όπου υπάρχουν  κενά. 

Η απόφαση της Διοίκησης (της πλειοψηφίας του  ΠΥΣΔΕ) να μη γίνει καμία τοποθέτηση εκπαιδευτικού στα σχολεία που προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις (7ο ΓΕΛ Πειραιά, 3ο ΕΠΑΛ Πειραιά, 1ο ΕΣΠ  ΓΣ Πειραιά), ακόμη και εκεί που, παρά τις συγχωνεύσεις, εμφανέστατα υπάρχουν ακόμη κενά (π.χ. κενό ΠΕ04 στο 1ο ΕΣΠ ΓΣ Πειραιά  κ.ά.)  επιδείνωσαν τα προβλήματα και τις αδικίες.

Και γι’ αυτούς τους λόγους δεν δίνω θετική ψήφο για τον σχετικό πίνακα των οριστικών τοποθετήσεων- βελτιώσεων.

-          Επίσης τα στενά χρονικά περιθώρια δεν άφησαν τον απαραίτητο χρόνο για επαλήθευση των τοποθετήσεων με αποτέλεσμα να ανακοινωθούν εκ νέου, δυο μέρες μετά, οι τοποθετήσεις, αφού έγινε καθυστερημένα ο έλεγχος και η επαλήθευση των τοποθετήσεων.

-          Επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά ότι τάσσομαι κατά των αυτοδίκαιων τοποθετήσεων.

-          Πάγια θέση μου είναι οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του ΠΕ04 να γίνονται ενιαία (οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι να  επιλέξουν το σχολείο που θέλουν να διδάξουν) και όχι κατά ειδικότητα. Η απόφαση  της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ να γίνουν οι τοποθετήσεις με βάση την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, παραβιάζει τη σειρά με βάση τα μόρια».

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΔΕ στις 27/8 (ενστάσεις-εναπομείναντα κενά):

«Οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών για τοποθετήσεις σε κενά των σχολείων από συγχώνευση είναι δίκαιες. Το πρόβλημα το δημιούργησαν οι συγχωνεύσεις σχολείων απ’ το Υπουργείο Παιδείας. Επαναφέρω την πρόταση να κληθούν οι Διευθυντές των συγχωνευθέντων  σχολείων να επικαιροποιήσουν, έστω και καθυστερημένα,  τους πίνακες Α΄. Σε κάθε περίπτωση όπου, και μετά τις συγχωνεύσεις, υπάρχουν κενά, θα πρέπει να γίνουν τοποθετήσεις εκπαιδευτικών».

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙAΣΗ ΠΥΣΔΕ στις 29/8 (τοποθετήσεις σε εναπομείναντα κενά)

«Επαναφέρω και σήμερα την πρόταση να γίνουν, όπου υπάρχουν κενά (π.χ. ΠΕ04 στο 1ο Εσπ. ΓΣ Πειραιά), τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία από συγχώνευση. Να μη γίνουν αυτοδίκαιες τοποθετήσεις σε οργανικά κενά, γιατί  δεσμεύουν για χρόνια τους εκπαιδευτικούς».  Η πρόταση αυτή έγινε τελικά δεκτή από το ΠΥΣΔΕ.

Στη συνέχεια τονίσαμε ότι είναι αδύνατον να συγκεντρωθούν τα κενά μέχρι τις 2/9, όπως προτεινόταν στο έγγραφο της Διοίκησης. Ζητήσαμε να μη σταλεί το έγγραφο, και «στην επόμενη συνεδρίαση (Τετάρτη 3/9)  το ΠΥΣΔΕ να διαμορφώσει το πρόγραμμα-χρονοδιάγραμμα των εργασιών του».  Το ΠΥΣΔΕ ομόφωνα υιοθέτησε τη θέση αυτή.

Την απόφαση αυτή παραβίασε η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έστειλε, Δευτέρα (1/9) μεσημέρι, έγγραφο προς τους διευθυντές των  σχολείων  να την ενημερώσουν για τα κενά και υπεραριθμίες έως την Τρίτη 2/9 στις 12 το μεσημέρι!

Μετά από ενημέρωση και πρότασή μας η ΕΛΜΕ Πειραιά αντέδρασε άμεσα και προχώρησε σε  παραστάσεις προς τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας. Ύστερα μάλιστα από την κατάληψη της Διεύθυνσης την ώρα που υποτίθεται συνεδρίαζε το ΠΥΣΔΕ (κεκλεισμένων των θυρών, χωρίς τους αιρετούς και σε άλλο χώρο απ’ αυτόν που είχε οριστεί ως τόπος συνεδρίασης) και τη γενική κατακραυγή, η Διευθύντρια δεσμεύτηκε στο Δ.Σ. ενώπιον των συναδέλφων ότι θα δοθεί παράταση για τα κενά μέχρι τις 10/9, οπότε τουλάχιστον θα έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα των μετεξεταστέων, που λόγω του «Νέου λυκείου» είναι ιδιαίτερα αυξημένοι και θα υπάρχει μια πρώτη εικόνα της μετακίνησης-εγγραφών σε ΕΠΑΛ και των τμημάτων.

Παρά τη δέσμευσή της η Διευθύντρια αποδείχνοντας για άλλη μια φορά την αναξιοπιστία της διοίκησης έστειλε έγγραφο που ζητούσε τα κενά να δοθούν στις 9/9! Η απάντηση πρέπει να είναι  και πάλι η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων, από κοινού με γονείς και μαθητές, στην κινητοποίηση της ΕΛΜΕ που έχει οριστεί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, την Πέμπτη 11 του Σεπτέμβρη στις 13μ.μ. στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.

ΚΑΛΗ –ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ–   ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

                                Σάββας Σάββα – Κώστας Άννινος   

                                             (τακτικό και αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Πειραιά,

                   εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;