Thumbnail
των αιρετών Δημήτρη Αποστολάκη και Θεόφιλου Λαμπρογιαννάκη

ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Εκλεγμένος με την Ανεξάρτητη

Αριστερή Κίνηση “ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ”

ΚΙΝ. 6944285669 [email protected]

ΛΑΜΠΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΚΙΝ. 6972495042 [email protected]

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ  ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΘΕΜΑ 1ο

Στη χθεσινή μαραθώνια συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου τοποθετήθηκαν στα ΕΑΕΠ οι εξής ειδικότητες: ΠΕ08(ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ), ΠΕ32(ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ), ΠΕ16(ΜΟΥΣΙΚΗΣ), ΠΕ06(ΑΓΓΛΙΚΩΝ). Δυστυχώς, δεν καλύφθηκαν όλες οι ανάγκες μας και παραμένουν αρκετά κενά σε όλες αυτές τις ειδικότητες.

ΘΕΜΑ 2ο

Ολοκληρώθηκε ο κύκλος των αποσπάσεων για τους δασκάλους και έγιναν δεκτές στο σύνολό τους οι αιτήσεις βελτίωσης των αναπληρωτών Α Φάσης. Στις νηπιαγωγούς εκκρεμεί η ολοκλήρωση τεσσάρων αποσπάσεων, οποίες ευελπιστούμε ότι θα κλείσουν την άλλη βδομάδα. Έγιναν δεκτές δέκα αιτήσεις βελτίωσης για τις συνεδέλφισσες μέσω ΕΣΠΑ και μία για τις συναδέλφισσες που έχουν προσληφθεί μέσω κρατικού. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν κενά σε  κλασικά τμήματα εντός ή κοντά στην πόλη του Ηρακλείου. Οι βελτιώσεις έγιναν με πρώτο κριτήριο τους ιατρικούς λόγους, δεύτερο κριτήριο  την οικογενειακή κατάσταση και τρίτο τη σειρά τοποθέτησης του πίνακα.

ΘΕΜΑ 3ο

                Δυστυχώς παρότι οδεύουμε προς το τέλος του Σεπτέμβρη, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτή τη στιγμή οι ανάγκες  μας σε δασκάλους είναι 74 και σε νηπιαγωγούς 50..Είναι ντροπή ο νομός Ηρακλείου να έχει πολλά πρωινά τμήματα χωρίς δάσκαλο και πάνω από 25 τμήματα με πάνω από 25 μαθητές. Απαιτούμε από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας ίση μεταχείριση και άμεση κάλυψη ΟΛΩΝ των αναγκών μας σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Καλούμε τους εκπροσώπους μας στο κοινοβούλιο να αναλάβουν άμεσα πρωτοβουλία γιαν να γίνει επιτέλους το αυτονόητο..

 

Κενά Δημοτικών Σχολείων

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΠΕ 70

Δημοτικό Αμιρών

1

Δημοτικό Αρκαλοχωρίου 1ο

3

Δημοτικό Αρκαλοχωρίου 2ο ΕΑΕΠ

2

Δημοτικό Ασημίου ΕΑΕΠ

2

Δημοτικό Γκαγκαλών

1

Δημοτικό Εμπάρου

1

Δημοτικό Ζαρού

2

Δημοτικό Ηρακλείου 47ο ΕΑΕΠ

1

Δημοτικό Καπαριανών

2

Δημοτικό Καστελίου ΕΑΕΠ

3

Δημοτικό Κρότου

1

Δημοτικό Μεγάλης Βρύσης

3

Δημοτικό Μεσοχωριού

1

Δημοτικό Μεταξοχωρίου

2

Δημοτικό Μοχού

3

Δημοτικό Πόμπιας

4

Δημοτικό Πύργου

3

Δημοτικό Σκινιά

1

Δημοτικό Σκουρβούλων

1

Δημοτικό Τσιφούτ Καστελλίου

2

Δημοτικό Τυμπακίου 1ο

2

Δημοτικό Τυμπακίου 2ο

2

Δημοτικό Τυμπακίου 3ο

4

Δημοτικό Χάρακα

1

ΣΥΝΟΛΟ

48




















 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».