Ενημερωτικό των αιρετών του ΠΑΜΕ στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά (αρ.35– Οκτώβρης 2014)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ( ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ)
Μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά- προσωρινές θέσεις και τις σχετικές ενστάσεις, σας ενημερώνουμε για την όλη διαδικασία και τις προτάσεις- θέσεις μας.
Παρατηρήθηκε το απαράδεχτο φαινόμενο να υπάρχουν αλλαγές στα κενά μεταξύ της πρώτης μέρας των αιτήσεων και της ημέρας που συνεδρίαζε το ΠΥΣΔΕ για κάνει τις τοποθετήσεις, Αυτό οφείλεται σε τρείς λόγους α) στην επιμονή της Διοίκησης να γίνουν γρήγορα οι τοποθετήσεις, β) σε λάθη Διευθυντών, γ) στις εντολές της Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας για μείωση του αριθμού των τιμημάτων με βάση το δόγμα «27 μαθητές στο τμήμα» !
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΔΕ 10 ΚΑΙ 11/9/2014:
«ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΕΣ:
Δεν μπορεί να επανέρχεται το θέμα της αυτοδίκαιης τοποθέτησης σε οργανικά κενά, αφού στην προηγούμενη συνεδρίαση το ΠΥΣΔΕ αποφάσισε ( μετά από πρότασή μου) ομόφωνα να μη γίνουν αυτοδίκαιες τοποθετήσεις. Καταψηφίζω και πάλι τις αυτοδίκαιες τοποθετήσεις. Είναι απαράδεχτο να δεσμεύονται για χρόνια εκπαιδευτικοί σε μια θέση, χωρίς τη θέλησή τους.
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΕΕΕΚ:
Διαφωνώ να αποσπώνται στα ΕΕΕΕΚ εκπαιδευτικοί που είναι στη Δ.Π. Δεν πρόκειται για απόσπαση αλλά για τοποθέτηση και πρέπει να δοθεί σε όλους της Δ.Π. η δυνατότητα να δηλώσουν αν επιθυμούν, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις, να τοποθετηθούν στα ΕΕΕΕΚ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ:
Σχετικά με τον πίνακα των λειτουργικών κενών ισχύουν οι λόγοι για τους οποίους καταψήφισα τον πίνακα με τα οργανικά κενά και επιπρόσθετα τα λειτουργικά κενά συγκεντρώθηκαν βιαστικά, πριν ολοκληρωθούν οι εγγραφές (ΕΠΑΛ), πριν ολοκληρωθούν τα αποτελέσματα των μετεξεταστέων και πριν σταθεροποιηθούν τα τμήματα με ευθύνη της Διοίκησης.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ:
Η τοποθέτηση των αναπληρωτών πρέπει να γίνεται αφού έχουν τοποθετηθεί όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί σε κάθε περιοχή. Γι’ αυτό η Διευθύντρια εκπαίδευσης πρέπει να φέρνει την τοποθέτηση των αναπληρωτών στο ΠΥΣΔΕ, για να αποφευχθούν αδικίες και άσκοπες μετακινήσεις.».
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 22/9
«Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός τοποθετήθηκε σε σχολείο που δεν υπάρχει κενό θα πρέπει να γίνεται επανατοποθέτηση του εκπαιδευτικού. Διαφωνώ με την πρόταση της Διοίκησης να διατεθούν σήμερα στην Πρωτοβάθμια εκπαιδευτικοί του ΠΕ06 και ΠΕ11, πριν γίνουν οι τοποθετήσεις στη Δευτεροβάθμια». Τελικά κάτω από την αντίδραση και τα αδιέξοδα της πρότασης η διάθεση στην Πρωτοβάθμια έγινε μετά τις τοποθετήσεις στη Δευτεροβάθμια.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 25/9
«Με αφορμή ενστάσεις εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν σε ανύπαρκτο, όπως αποδείχθηκε, κενό θα πρέπει να κληθούν οι Διευθυντές των σχολείων να αιτιολογήσουν την πρότασή τους. Να δοθεί οδηγία στα σχολεία να κατανέμουν και να αναθέτουν τις ώρες πρώτης και δεύτερης ανάθεσης σύμφωνα με όσα προβλέπονται, για να μην καταπατούνται δικαιώματα εκπαιδευτικών και κλάδων.
Εκπαιδευτικοί που είναι στη φθίνουσα της Δ.Π. και συνεχίζουν να μη δηλώνουν σχολεία, ενώ υπάρχουν κενά στον κλάδο τους, θα πρέπει να κληθούν να δηλώσουν σχολεία και να τοποθετηθούν». Είναι απαράδεκτο και το καταγγέλλουμε, εκπαιδευτικοί να μην τοποθετούνται σε σχολεία, ενώ υπάρχουν κενά, με το επιχείρημα ότι περιμένουν απόσπαση σε Γραφεία ( το ΠΥΣΔΕ δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα).
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 1/10
«Μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που ήταν στη Δ.Π. να γίνουν αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ με βάση τα κενά που υπάρχουν (αφού ληφθεί υπόψη ο αριθμός των αποσπασμένων από άλλο ΠΥΣΔΕ). Να δοθεί προτεραιότητα στις αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή και κυρίως από τη Β’ προς Α’. Με βάση τα κενά π.χ. του ΠΕ02 στην Α’ περιοχή μπορούν να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις απόσπασης από Β’ σε Α’ περιοχή και να ζητηθούν αντίστοιχα αναπληρωτές για τη Β’ περιοχή». Η πρόταση αυτή δεν έγινε δεκτή από τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ. Μετά από επιμονή και προσπάθεια έγιναν 3 αποσπάσεις ΠΕ02 και 1 ΠΕ08 από Β’ σε Α’. Εμείς θα επαναφέρουμε συνεχώς το θέμα.
Στις επόμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ ( 8 και 16/10) καταψηφίσαμε και καταγγέλλουμε τη διάθεση εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου, χωρίς αίτηση τους και χωρίς να το γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί. Ταυτόχρονα προτείναμε τα όποια κενά υπάρχουν να είναι συνεχώς αναρτημένα στη ιστοσελίδα της Δ.Ι.Δ.Ε. Πειραιά.
Σάββας Σάββα – Κώστας Άννινος
(τακτικό και αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Πειραιά,
εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη