Θέμα: «Απεργία – αποχή από την αξιολόγηση. Μπορούμε !!! »
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται με βάση το νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση(ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)..
Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει Απεργία –Αποχή από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του παραπάνω νομοθετικού πλαισίου
Για το τυπικό του θέματος τονίζουμε ότι η Απεργία – Αποχή είναι σύμφωνη με το Νόμο 1264/82, είναι σύμφωνη με το καταστατικό της ΟΛΜΕ και όπως η νομοθεσία απαιτεί, το περιεχόμενο της απόφασης για Απεργία Αποχή έχει γνωστοποιηθεί έγκαιρα στο ΥΠΑΙΘ.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1–30–09–2014) και το ΠΔ 152/2013. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
Συγκεκριμένα:
Α. Καλούμε τους διευθυντές (και υποδιευθυντές) των σχολείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μη μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, τους καλούμε να απέχουν: από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση, από τον ορισμό ομάδων εργασίας, από τον προγραμματισμό δράσης ή τα σχέδια δράσης, από τις διαδικασίες αξιολόγησής τους, και
από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου τους και γενικότερα από όλες τις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Πρακτικά,
οι διευθυντές μπορούν να ενημερώσουν την Υπηρεσία τους, με σχετικό έγγραφο ότι συμμετέχουν στην Απεργία – Αποχή που προκήρυξε η ΟΛΜΕ αναφέροντας ότι «Δε συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας (σύμφωνα με το καταστατικό κεφ. Ε, άρθρα 32, 34, 35, 37) στις 27-09-2014, την οποία εξωδίκως κοινοποίησε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών». Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να μη συμμετέχουν σε καμία από τις δραστηριότητες της Αξιολόγησης, πράγμα το οποίο έχουν ήδη πράξει πολλοί διευθυντές Σχολείων και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης της χώρας αλλά και της περιοχή μας.
Β. Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, να απέχουν:
από τη συγκρότηση ομάδων εργασίας, από τον προγραμματισμό, την κατάθεση σχεδίου εργασίας και την παράδοση του όποιου υλικού μπορεί να αναρτηθεί στο «Παρατηρητήριο» της αξιολόγησης, από την «εθελοντική» αξιολόγηση, από τη σύνταξη έκθεσης ατομικής αξιολόγησης, από κάθε διαδικασία αξιολόγησής τους από τον σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή του σχολείου, από τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών ανά νομό, ως παραρτημάτων της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση).
Πρακτικά,
Στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων που πραγματοποιούνται για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης οι συνάδελφοι δηλώνουν (προφορικά) ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ και απέχουν από τη συνεδρίαση για το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης ενώ συμμετέχουν κανονικά στη συνεδρίαση για τα υπόλοιπα θέματα που (τυχόν) υπάρχουν για συζήτηση.
Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και ο σύλλογος διδασκόντων δεν προχωρά στην υλοποίηση της όποιας διαδικασίας σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση. Σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε συνάδελφος, ανεξαρτήτως του αν η πλειοψηφία συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία - αποχή.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
δεν συμβάλλουμε στην κατηγοριοποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο. Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.
Απέχουμε από όλα τα παραπάνω και οτιδήποτε άλλο γίνεται για να υλοποιηθεί το νομοθετικό πλαίσιο (αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών). Η στάση μας αυτή έχει την απόλυτη και πλήρη κάλυψη από την απεργία – αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας το καλοκαίρι τη διαδικασία, ενώ, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης, αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους. Ήδη, πάνω από 20 Ομοσπονδίες του δημόσιου τομέα έχουν κηρύξει απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης με εξώδικα που έχουν αποστείλει στα αντίστοιχα υπουργεία.
Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης!
Ο Πρόεδρος
της ΕΛΜΕ Μαγνησίας
Η Γραμματέας
Σωκράτης Σαβελίδης Μαρία Γιαννουλή
Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας
Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21
Τηλέφωνα: 24210)20483 (Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00) – 6936)584278
Fax: 24210)20483
e-mail: [email protected]
Ιστοσελίδα: www.elme-mag.gr
Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014
Αρ. Πρωτ. 116
Προς
Σχολεία & Υπηρεσίες
Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μαγνησίας
Κοινοποίηση
MME
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη