Thumbnail
Κριτήρια

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ V

  1. Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη
  1. Δεύτερο ή και τρίτο πτυχίο Α.Ε.Ι./Τ.Ε.Ι. ή αναγνωρισμένο πτυχίο αλλοδαπής.
  1. Πτυχίο Μετεκπαίδευσης Διδασκαλείου.
  1. Κάτοχος διπλώματος σπουδών από αναγνωρισμένο δημόσιο φορέα σε αντικείμενα που αφορούν στην τέχνη, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την επιστήμη ή την τεχνολογία.
  1. Πιστοποίηση στις Τ.Π.Ε. οποιουδήποτε επιπέδου.
  1. Ξένες γλώσσες .
  1. Μεταπτυχιακές Σπουδές
  1. Διδακτορικό
  1. Επαγγελματική ανάπτυξη

Β1 υποκριτήρια επιμόρφωσης σχετική με την εκπαίδευση

  1. ΣΕΛΜΕ ή ΣΕΛΔΕ
  1. Ετήσια επιμόρφωση Δημόσιου φορέα (ΑΕΙ, ΠΑΚΕ κ.λ.π.)
  1. Εξάμηνη επιμόρφωση Δημόσιου φορέα
  1. Τρίμηνη επιμόρφωση Δημόσιου φορέα (ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ. κλπ)
  1. Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  1. Επιμόρφωση σε Πρόγραμμα Δημόσιου φορέα 30 ωρών και άνω
  1. Επιμόρφωση σε Πρόγραμμα Δημόσιου φορέα έως 30 ώρες
  1. Επιμορφωτικές Ημερίδες στελεχών εκπαίδευσης, αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών φορέων, ΑΕΙ/ΤΕΙ, ή επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών. (συμπληρώστε τα επιμορφωτικά σεμινάρια που έχετε παρακολουθήσει)

Β2   υποκριτήρια άσκησης καθηκόντων ευθύνης

  1. Άσκηση καθηκόντων στελέχους της εκπαίδευσης (συμπληρώστε τη προϋπηρεσία σας ως προϊσταμένη Νηπιαγωγείου )
  1. Άσκηση καθηκόντων Διευθυντή ή Υποδιευθυντή ΠΕΚ
  1. Άσκηση καθηκόντων Μέντορα
  1. Συμμετοχή σε Προγράμματα του Υπουργείου (π.χ. ΣΕΠΠΕ)
  1. Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών ή Υπεύθυνου μαθητικών θεμάτων
  1. Άσκηση καθηκόντων Υπευθύνου ΚΕΔΔΥ ή ΚΠΕ
  1. Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου Προγραμμάτων (Αγωγής Υγείας, Πολιτισμού, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης)
  1. Άσκηση καθηκόντων ΚΕΠΛΗΝΕΤ ή ΕΚΦΕ
  1. Άσκηση καθηκόντων διευθύνοντος συμβούλου ή μέλους Δ.Σ. σε οργανισμούς εποπτευόμενους από το Υ.ΠΑΙ.Θ.
  1. Μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου ή Συμβουλίου επιλογής Προσωπικού
  1. Μέλος Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων, ή Πρόεδρος Βαθμολογικού Κέντρου Πανελλαδικών Εξετάσεων Μέλος Επιτροπής Βαθμολογικού, ή Πρόεδρος Ειδικού εξεταστικού Κέντρου πανελλαδικών Εξετάσεων ή Βαθμολογητής/εξεταστής, ή μέλος Γραμματείας Κέντρου Π.Ε.
  1. Συμμετοχή σε Διοικητικά Συμβούλια επιστημονικών σωματείων ή ενώσεων της ειδικότητάς τους
  1. Μέλος Σχολικής Επιτροπής, Δημοτικής Επιτροπής ή Νομαρχιακής Επιτροπής Παιδείας

Β3   υποκριτήρια γενικής επιστημονικής και εκπαιδευτικής δράσης

  1. Συμμετοχή σε δράσεις που προάγουν το σχολείο στην ευρύτερη κοινωνία ή την εκπαιδευτική κοινότητα, π.χ. δράσεις Αριστείας,

(Πχ. Συμμετοχή σε προγράμματα της Unicef, Δράσεις της Helmepa, συμμετοχή σε πολιτιστικά δρώμενα της τοπικής κοινότητας, σχολικές εφημερίδες κλπ.)

  1. Συμμετοχή σε δειγματικές διδασκαλίες των ΠΕΚ ή επιμορφωτικές Ημερίδες δημοσίων φορέων.
  1. Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές/ επιμορφωτικές ημερίδες ως εισηγητής/ επιμορφωτής
  1. Επιμορφωτής σε εκπαιδευτικά επιμορφωτικά προγράμματα σε φορείς όπως ΑΕΙ/ΤΕΙ, ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ, ΠΙ, ΟΕΠΕΚ, ΙΕΠ κ.λ.π.
  1. Διδασκαλία σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (ν. 407)
  1. Συμμετοχή σε δημοσιευμένες εκπαιδευτικές έρευνες
  1. Εισήγηση σε Επιστημονικά Συνέδρια με Πρακτικά
  1. Δημοσίευση άρθρων σε Επιστημονικά Περιοδικά με κριτές
  1. Συμμετοχή σε ομάδες Σύνταξης Προγραμμάτων Σπουδών
  1. Μέλος Οργανωτικής ή Επιστημονικής Επιτροπής επιστημονικών Ημερίδων ή Συνεδρίων οργανωμένων από ΑΕΙ/ΤΕΙ, επιστημονικές ενώσεις και επιμορφωτικούς φορείς
  1. Μέλος Συγγραφής Διδακτικών Εγχειριδίων ή σχολικού εποπτικού υλικού (μπορείτε να συμπεριλάβετε τις καλές πρακτικές που έχετε αποστείλει και έχουν συμπεριληφθεί στις σημειώσεις που έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα. Πχ. Δεξιότητες φιλίας, Διαμόρφωση ομάδας, Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο κλπ.)
  1. Συμμετοχή σε ομάδες κρίσης Διδακτικών εγχειριδίων ή σχολικού εποπτικού υλικού
  1. Συγγραφέας βιβλίου, Επιμελητής βιβλίου ή Πρακτικών επιστημονικών συνεδρίων με κριτές
  1. Συμμετοχή στην υλοποίηση ενός (1) τουλάχιστον, καινοτόμου προγράμματος σε συνεργασία ή υπό την εποπτεία ή αιγίδα ελληνικών ή διεθνών επιστημονικών φορέων

Π.Δ. 152/2013 (Φ.Ε.Κ. τ.Α΄ 240/5-11-2013)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Κατηγορία Ι: Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου (άρθρο 10 §1).

Αξιολογητής: Διευθυντής Εκπαίδευσης.

Περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια:

α)        Υλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου.

β)        Οργάνωση του έργου του Συλλόγου Διδασκόντων.

Ο/Η εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως προς την κατηγορία Ια:

αα) Ελλιπής, εφόσον αρκείται στην τυπική και διεκπεραιωτική τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας των σχολικών μονάδων χωρίς να αξιοποιεί ούτε κατ’ ελάχιστον τις δυνατότητες αποδοτικής οργάνωσης και διοίκησης.

ββ) Επαρκής, εφόσον τηρεί απαρέγκλιτα το προβλεπόμενο σχολικό ωράριο και το ωρολόγιο πρόγραμμα συγκαλεί τακτικά τα συλλογικά όργανα, αξιοποιεί αποδοτικά τις δυνατότητες οργάνωσης και διοίκησης, μεριμνά ιδιαίτερα για την υγιεινή και την ασφάλεια των μαθητών καθώς και για την τακτική και έγκαιρη ενημέρωση των γονέων και, γενικώς, αξιοποιεί δημιουργικά τις δυνατότητες του νομοθετικού πλαισίου.

γγ)  Πολύ καλός, εφόσον, εκτός των προϋποθέσεων της προηγούμενης περίπτωσης, ασκεί με δημοκρατικό τρόπο τη διευθυντική του εξουσία, ενημερώνει τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων για κάθε θεσμική αλλαγή και παρέχει ανάλογες διευκρινίσεις, παρακολουθεί την ορθή εφαρμογή των εγκυκλίων, στηρίζει εμπράκτως τις θεσμοθετημένες εκπαιδευτικές καινοτομίες, εμπλέκει ενεργά τα μέλη του συλλόγου στις δράσεις του σχολείου, παρέχοντας πεδίο πρωτοβουλιών εντός του θεσμικού πλαισίου.

δδ) Εξαιρετικός, εφόσον, πλέον των προϋποθέσεων της προηγούμενης υποπερίπτωσης, εισηγείται καινοτομικές ή άλλων ειδών προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων.

Η/Ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως προς την κατηγορία Ιβ:

αα) Ελλιπής, εφόσον διαχειρίζεται πλημμελώς ή με ακατάλληλο τρόπο τους υλικούς και ανθρώπινους πόρους της σχολικής μονάδας.

ββ) Επαρκής, εφόσον μεριμνά για την οργάνωση του αρχείου της σχολικής μονάδας και τη γραμματειακή λειτουργία της, την ανταπόκρισή της στις υπηρεσιακές υποχρεώσεις, την αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων καθώς και για την ορθολογική και δίκαιη κατανομή και τον συντονισμό του μη διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών.

γγ)  Πολύ καλός, εφόσον μεριμνά για πρόβλεψη έγκαιρης διευθέτησης και διεκπεραίωσης του μη διδακτικού έργου που έχουν αναλάβει οι εκπαιδευτικοί, και συνεργάζεται με όλους τους εκπαιδευτικούς και τοπικούς φορείς με σκοπό την καλύτερη και πιο αποδοτική λειτουργία της σχολικής μονάδας.

δδ) Εξαιρετικός, εφόσον, πλέον των προϋποθέσεων της προηγούμενης υποπερίπτωσης, μεριμνά για την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών με βάση τις ιδιαίτερες κλίσεις και ικανότητές τους και διοικεί αποκεντρωτικά, εκχωρώντας αρμοδιότητες, εκτός από τον υποδιευθυντή και σε άλλους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, προς τους οποίους παρέχει ρητές οδηγίες και κατευθύνσεις και το έργο των οποίων στηρίζει συστηματικά.

Κατηγορία ΙΙ: Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης (άρθρο 10 §2).

Αξιολογητής: Σχολικός Σύμβουλος.

Στην παρούσα αξιολόγηση θα περιλαμβάνεται μόνο το ακόλουθο κριτήριο:

β)   Οργάνωση των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, προγραμματισμού και υλοποίησης των δράσεων και τεκμηρίωσης των αποτελεσμάτων.

Η/Ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως προς την κατηγορία ΙΙβ:

αα) Ελλιπής, εφόσον δεν μεριμνά με συστηματικό και έγκυρο τρόπο για την τήρηση των προδιαγραφών και των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

ββ) Επαρκής, εφόσον μεριμνά με συστηματικό και έγκυρο τρόπο για την τήρηση των προδιαγραφών και των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και, επίσης, εφόσον συγκαλεί τον σύλλογο διδασκόντων, τον κατευθύνει οργανωμένα και τον καθοδηγεί στη διαδικασία αξιολόγησης των υποδομών της σχολικής μονάδας, των σχολικών βιβλίων και της αποτύπωσης των αναγκών και των προβλημάτων, στη χάραξη και υλοποίηση δράσεων, στην ανάθεση ρόλων και αρμοδιοτήτων και στην τεκμηρίωση της τελικής αποτίμησης της όλης λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

γγ)  Πολύ καλός, εφόσον, επιπλέον των προϋποθέσεων της προηγούμενης υποπερίπτωσης, προβλέπει, προλαμβάνει και διαχειρίζεται με πνεύμα δημοκρατικό τις δυσκολίες και τις πιθανές τριβές, αντιπαραθέσεις και αρνήσεις κατά τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών.

δδ) Εξαιρετικός, εφόσον, πλέον των προϋποθέσεων των δύο προηγούμενων υποπεριπτώσεων, καταθέτει τις προσωπικές του απόψεις και προτάσεις στον σύλλογο διδασκόντων, σε ομοτίμους του και στους ανωτέρους του για αποτελεσματικές βελτιωτικές παρεμβάσεις στο έργο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Κατηγορία V: Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού (άρθρο 10 §5).

Αξιολογητής: Σχολικός Σύμβουλος.

Περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια:

α)        Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

β)        Επαγγελματική ανάπτυξη.

Ανάπτυξη κριτηρίων κατηγορίας V:

α)   Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη (άρθρο 10 §5α)

  1. Έχει δεύτερο ή και τρίτο πτυχίο Α.Ε.Ι./Τ.Ε.Ι. ή αναγνωρισμένο πτυχίο αλλοδαπής.
  2. Έχει πτυχίο Μετεκπαίδευσης Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης.
  3. Είναι κάτοχος διπλώματος σπουδών από αναγνωρισμένο δημόσιο φορέα σε αντικείμενα που αφορούν στην τέχνη, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την επιστήμη ή την τεχνολογία.
  4. Διαθέτει πιστοποίηση τις Τ.Π.Ε. οποιουδήποτε επιπέδου.
  5. Γνωρίζει μία ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2740/1999.
  6. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.
  7. Έχει διδακτορικό με εμφανή τη συνεχή παρακολούθηση των επιστημονικών εξελίξεων μέσω συνεδρίων, εισηγήσεων, δημοσιεύσεων κ.λπ.

 

Η/Ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως προς τα τυπικά προσόντα και την επιστημονική ανάπτυξη:

αα) Επαρκείς, όλοι οι διορισμένοι.

ββ) Πολύ Καλός, εφόσον συντρέχουν δύο (2) τουλάχιστον κατηγορίες (από το i μέχρι το v).

γγ)  Εξαιρετικός, εφόσον συντρέχουν δύο(2) τουλάχιστον κατηγορίες (από το i μέχρι το v) και επιπλέον τις κατηγορίες (vi ή/και vii).

β)        Επαγγελματική ανάπτυξη (άρθρο 6 §4β).

β1                    υποκριτήρια επιμόρφωσης σε θέματα σχετικά με την εκπαίδευση.

  1. ΣΕΛΜΕ ή ΣΕΛΔΕ.
  2. Ετήσια επιμόρφωση δημόσιου φορέα (ΑΕΙ, ΠΑΚΕ κ.λπ.).
  3. Εξάμηνη επιμόρφωση δημόσιου φορέα.
  4. Τρίμηνη επιμόρφωση δημόσιου φορέα (ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ κ.λπ.).
  5. Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης.
  6. Επιμόρφωση σε πρόγραμμα δημόσιου φορέα 30 ωρών και άνω.
  7. Επιμόρφωση σε πρόγραμμα δημόσιου φορέα έως 30 ώρες.
  8. Επιμορφωτικές ημερίδες στελεχών εκπαίδευσης, αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών φορέων, ΑΕΙ/ΤΕΙ, ή επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών.

β2                    υποκριτήρια άσκησης καθηκόντων ευθύνης.

  1. Άσκηση καθηκόντων στελέχους της εκπαίδευσης.
  2. Άσκηση καθηκόντων Διευθυντή ή Υποδιευθυντή ΠΕΚ.
  3. Άσκηση καθηκόντων Μέντορα.
  4. Συμμετοχή σε Προγράμματα του Υπουργείου (π.χ. ΣΕΠΠΕ).
  5. Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών ή Υπευθύνου μαθητικών θεμάτων.
  6. Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου ΚΕΔΔΥ ή ΚΠΕ.
  7. Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου προγραμμάτων (Αγωγής Υγείας, Πολιτισμού, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, κ.λπ.).
  8. Άσκηση καθηκόντων ΚΕΠΛΗΝΕΤ ή ΕΚΦΕ.
  9. Άσκηση καθηκόντων διευθύνοντος συμβούλου ή μέλους Δ.Σ. σε οργανισμούς εποπτευόμενους από το ΥΠΑΙΘ.
  10. Μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου ή Συμβουλίου επιλογής προσωπικού.
  11. Μέλος Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων, ή Πρόεδρος Βαθμολογικού Κέντρου Πανελλαδικών Εξετάσεων, Μέλος Επιτροπής Βαθμολογικού, ή Πρόεδρος Ειδικού εξεταστικού Κέντρου πανελλαδικών Εξετάσεων ή Βαθμολογητής/εξεταστής, ή μέλος Γραμματείας Κέντρου.
  12. Συμμετοχή σε Διοικητικά Συμβούλια επιστημονικών σωματείων ή ενώσεων της ειδικότητάς τους.
  13. Μέλος Σχολικής Επιτροπής, Δημοτικής Επιτροπής ή Νομαρχιακής Επιτροπής Παιδείας.

β3                    υποκριτήρια γενικής επιστημονικής και εκπαιδευτικής δράσης.

  1. Συμμετοχή σε δράσεις που προάγουν το σχολείο στην ευρύτερη κοινωνία ή την εκπαιδευτική κοινότητα, π.χ. δράσεις Αριστείας.
  2. Συμμετοχή σε δειγματικές διδασκαλίες των ΠΕΚ ή επιμορφωτικές ημερίδες δημοσίων φορέων.
  3. Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές/ επιμορφωτικές ημερίδες ως εισηγητής/ επιμορφωτής.
  4. Επιμορφωτής σε εκπαιδευτικά επιμορφωτικά προγράμματα σε φορείς όπως ΑΕΙ/ΤΕΙ, ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ, ΠΙ, ΟΕΠΕΚ, ΙΕΠ κ.λπ.
  5. Διδασκαλία σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (ν. 407).
  6. Συμμετοχή σε δημοσιευμένες εκπαιδευτικές έρευνες.
  7. Εισήγηση σε Επιστημονικά Συνέδρια με Πρακτικά.
  8. Δημοσίευση άρθρων σε Επιστημονικά Περιοδικά με κριτές.
  9. Συμμετοχή σε ομάδες Σύνταξης Προγραμμάτων Σπουδών.
  10. Μέλος Οργανωτικής ή Επιστημονικής Επιτροπής επιστημονικών Ημερίδων ή Συνεδρίων οργανωμένων από ΑΕΙ/ΤΕΙ, επιστημονικές ενώσεις και επιμορφωτικούς φορείς.
  11. Μέλος Συγγραφής Διδακτικών Εγχειριδίων ή σχολικού εποπτικού υλικού.
  12. Συμμετοχή σε ομάδες κρίσης Διδακτικών εγχειριδίων ή σχολικού εποπτικού υλικού.
  13. Συγγραφέας βιβλίου, Επιμελητής βιβλίου ή Πρακτικών επιστημονικών συνεδρίων με κριτές.
  14. Συμμετοχή στην υλοποίηση ενός (1) τουλάχιστον, καινοτόμου προγράμματος σε συνεργασία ή υπό την εποπτεία ή αιγίδα ελληνικών ή διεθνών επιστημονικών φορέων.

Η/Ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως προς την επαγγελματική ανάπτυξη:

αα) Ελλιπής, εφόσον έχει κάτω των τριών (3) από τα προαναφερόμενα ανεξαρτήτως υποκριτηρίου.

ββ) Επαρκής, εφόσον συνολικά έχει τουλάχιστον τρία (3) από τα προαναφερόμενα ανεξαρτήτως υποκριτηρίου.

γγ)  Πολύ Καλός, εφόσον συνολικά έχει τέσσερα (4) τουλάχιστον από τα προαναφερόμενα στοιχεία προερχόμενα από δύο (2) τουλάχιστον επιμέρους υποκριτήρια ή επτά (7) συνολικά στοιχεία ανεξαρτήτως υποκριτηρίων που δηλώνουν συνεχή φροντίδα για την επαγγελματική ανάπτυξη.

δδ) Εξαιρετικός, εφόσον συνολικά έχει έξι (6) τουλάχιστον από τα προαναφερόμενα στοιχεία προερχόμενα από τα τρία (3) επιμέρους υποκριτήρια ή δέκα (10) συνολικά κριτήρια ανεξαρτήτως υποκριτηρίων.

Στη συνολική αξιολογική αποτίμηση λαμβάνεται υπόψη το ενδιαφέρον του αξιολογούμενου για συνεχή επαγγελματική ενημέρωση, όπως αυτό προκύπτει από το σύνολο των παραστατικών (άρθρο 10 §5β περ. δδ).

 

ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ 47Ης ΕΚΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΧΙΟΥ-ΣΑΜΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες