Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Στ Θεσσαλονίκης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ – ΝΗΠ/ΓΩΝ ΣΤ΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΚΟΝΤΟΣΟΓΛΟΥ, 56626, ΣΥΚΙΕΣ
Τηλ-Fax: 2310-610845
e-mail: [email protected]

 Συκιές, 19-11-2014               ΠΡΟΣ:  ΜΕΛΗ  ΜΑΣ

  ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

(με βάση τις αποφάσεις της ΔΟΕ)

     Τι κάνουμε με τον Προγραμματισμό.

(Υλοποίηση αυτοαξιολόγησης Αρ. Πρωτ.: 155922 / Γ1  30/09/2014)

ΔΟΕ   Αρ. Πρωτ.1025   Αθήνα 12/9/2014

ΘΕΜΑ : Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  έχει γίνει αποδέκτης ερωτημάτων πολλών συναδέλφων νηπιαγωγών σχετικά με την υποχρέωσή τους ή  όχι να αναρτούν τον ετήσιο προγραμματισμό του νηπιαγωγείου τους στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

Είναι σαφές ότι οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον ετήσιο προγραμματισμό ορίζονται με τις διατάξεις του Π.Δ. 200/1998, το οποίο σαφέστατα προϋπήρχε των διαδικασιών της αξιολόγησης.

Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση ανάρτησης στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και καλούμε τους σχολικούς συμβούλους που πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Κάνουμε τον Προγραμματισμό όπως κάθε χρόνο, τον κρατάμε στο σχολείο και τον καταθέτουμε στη/στο σχολική σύμβουλο αν μας τον ζητήσει. ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΡΤΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.


ΔΟΕ

  1. Για την απεργία - αποχή

Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ με κοινή τους επιστολή  στις 8-10-14 προς τους εκπαιδευτικούς  μας καλούν σε απεργία- αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά την αξιολόγηση, ενώ συνεχίζουμε να ασκούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντα μας, μετά από αποφάσεις και εξώδικη δήλωση.

ΔΟΕ, Αρ. Πρωτ. 1201 - 31/10/2014

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

 Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

ΠΡΟΣ

1)   Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,

2)   Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα

Το Διοικητικό  Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε., σε συνεδρίασή του στις 22-10-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:

1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.

2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου. 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ: 

Την προκήρυξη Απεργίας - «Αποχής»: Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).

Η απεργία θα εκκινήσει την 2η Νοεμβρίου 2014 και σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων μας θα συνεχιστεί μέχρι την 23-12-2014.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ους αύτη απευθύνεται προς γνώσιν τους και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.


ΔΟΕ

  1. Πώς υλοποιούμε την απεργία – αποχή

Αρ. Πρωτ.1211                             Αθήνα 13/11/2014           Προς : Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

ΘΕΜΑ : Διευκρινίσεις για την υλοποίηση της απόφασης για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

  Όπως αναφέραμε και στο έγγραφό μας της Δευτέρας 10-11-2014 σε σχέση με την εφαρμογή της αξιολόγησης μετά από την εγκύκλιο του υπουργού Παιδείας, η απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλύπτει τους συναδέλφους, οι οποίοι και δε διατρέχουν πειθαρχικό κίνδυνο με το να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικοί απέχουν μόνο από τις διαδικασίες φάρσα που συνεχίζει να υλοποιεί σε καθεστώς νομικά έωλο το Ι.Ε.Π. και όχι από την εκτέλεση όλων των άλλων εκπαιδευτικών και υπηρεσιακών καθηκόντων τους.

   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επισημαίνει, διευκρινιστικά, τα παρακάτω  :

   Στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων  που πραγματοποιούνται για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης οι συνάδελφοι  δηλώνουν (προφορικά) ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και απέχουν από τη συνεδρίαση για το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης ενώ συμμετέχουν κανονικά στη συνεδρίαση για τα υπόλοιπα θέματα που (τυχόν) υπάρχουν για συζήτηση.

  Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και ο σύλλογος διδασκόντων δεν προχωρά στην υλοποίηση της όποιας διαδικασίας σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση. Σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε συνάδελφος, ανεξαρτήτως του αν η πλειοψηφία συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία - αποχή.

  Σε ότι αφορά τους διευθυντές δημοτικών σχολείων και προϊστάμενες – προϊσταμένους νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων σχολείων που το ΥΠΑΙΘ τους καλεί να αξιολογηθούν, μπορούν να καταγράψουν τη συμμετοχή στους στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στο βιβλίο πράξεων διευθυντή – προϊσταμένου ως εξής : «Δε συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την με α.π. 1201/31-10-2014  απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. την οποία εξωδίκως κοινοποίησε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών.»


ΔΟΕ

  1. Για τη Λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων

Αρ. Πρωτ. 1202     31/10/2014

ΘΕΜΑ: Λειτουργία Συλλόγου Διδασκόντων

  Με αφορμή έγγραφο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νομού Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος» σχετικά με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται  για την Α.Ε.Ε. (περίπτωση 2ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας), το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:

Σε όλη τη διάρκεια της περσινής χρονιάς δόθηκε ένας μεγάλος αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της Α.Ε.Ε. η οποία σαφώς συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση των νόμων 3848, 4024 και του ΠΔ 152. Στον αγώνα αυτό αναδείχτηκε ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων ως του οργάνου που αποκλειστικά αποφασίζει για τη στάση που ακολουθεί η σχολική μονάδα.

Η άποψη που έχει εκφράσει ο Σύλλογος «Αλέξανδρος Δελμούζος» με το από 11/9/2014 έγγραφό του είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη στάση της Δ.Ο.Ε. και τις αποφάσεις του Κλάδου και θέτει το ζήτημα στη σωστή βάση.

Διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι με ενέργειές τους παραχαράσσουν τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων είναι έκθετοι απέναντι στους συναδέλφους του σχολείου τους αλλά και των μελών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών αφού με αυτόν τον τρόπο αντιστρατεύονται τους σκοπούς του συνδικαλιστικού τους οργάνου και, επί της ουσίας, θέτουν τους εαυτούς τους εκτός του συνδικάτου. Παραβιάζουν επίσης και τα διοικητικά καθήκοντά τους, αγνοώντας τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.

Ο αγώνας ενάντια στην εφαρμογή της ΑΕΕ και της αξιολόγησης – χειραγώγησης κορυφώνεται από την αρχή της φετινής χρονιάς με την κήρυξη, από τη Δ.Ο.Ε., της απεργίας – αποχής η οποία καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΕΕ και αξιολόγησης. Σε αυτόν τον αγώνα είναι εξαιρετικά σημαντικός ο ρόλος του συλλόγου διδασκόντων, τις αποφάσεις του οποίου κανείς δε νομιμοποιείται να παραχαράσσει.


ΔΟΕ

  1. Για τις ενημερωτικές συναντήσεις  για την αξιολόγηση

Αρ. Πρωτ.1212                       Αθήνα 13/11/2014             

Ενημερωτικές συναντήσεις με θέμα «Αξιολόγηση Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων - Σύνταξη του portfolio»

 Στο πλαίσιο εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης, Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικοί Σύμβουλοι σε όλη την Ελλάδα καλούν τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, προϊσταμένους -ες ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων σε ενημερωτικές συναντήσεις.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλύπτει με την απόφασή του για απεργία - αποχή όλους τους παραπάνω συναδέλφους ώστε να μην συμμετέχουν στις συναντήσεις αυτές.

Οι συνάδελφοι παραμένουν στις σχολικές τους μονάδες εκτελώντας κανονικά τα καθήκοντά τους και αφού συμμετέχουν στην απεργία - αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης δεν είναι υποχρεωμένοι να παρευρεθούν στις συναντήσεις και δε διατρέχουν κίνδυνο πειθαρχικών κυρώσεων (σύμφωνα και με την άποψη της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κας. Τσίπρα).

Οι τοπικοί Σύλλογοι (ή όπου είναι απαραίτητο η Δ.Ο.Ε.) μπορούν να κηρύσσουν στάσεις εργασίας ώστε να καλύπτουν και τους υπόλοιπους συναδέλφους ώστε να συμμετέχουν σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας που αποφασίζουν.


ΔΟΕ

5.. Για τη συλλογική μας στάση

Αρ. Πρωτ.1207                    10/11/2014»

«Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1-30-09-2014) και το ΠΔ 152/2013.

Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.

Πιο συγκεκριμένα:

Α. Καλούμε τους διευθυντές (και υποδιευθυντές) των σχολείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μη μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, τους καλούμε να απέχουν:

 -  από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση,

 -  από τον ορισμό ομάδων εργασίας,

 -  από τον προγραμματισμό δράσης (ανάρτηση στην ΑΕΕ) ή τα σχέδια δράσης,

 -  από τις διαδικασίες αξιολόγησής τους, και

 - από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου τους και γενικότερα από όλες τις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.»

Στα πλαίσια αυτών των αποφάσεων καλούμε:

  • Τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Διευθυντές και τους προϊσταμένους να μην νομιμοποιήσουν την εφαρμογή της αξιολόγησης με τις ενέργειες τους, να μην  επιβεβαιώσουν τα στοιχεία στην πλατφόρμα, και να μην αναρτήσουν το βιογραφικό τους (portfolio).  Να αξιοποιήσουν την απεργία αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και να το δηλώσουν εγγράφως, στην υπηρεσία και στο Σύλλογο, όπως κάνουν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι με την καθολική συμμετοχή τους έχουν μπλοκάρει τις  διαδικασίες από το περασμένο καλοκαίρι.
  • Τους εκπαιδευτικούς όταν καλούνται σε συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων όπου έχει θέμα  σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, δηλώνουμε συμμετοχή στην απεργία-αποχή που  έχει κηρύξει η ΔΟΕ.  Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο  θέμα, της ημερήσιας διάταξης.
  • Επισημαίνουμε ότι κανενός είδους πειθαρχική δίωξη ή διοικητική κύρωση δεν υφίσταται  για συμμετοχή σε απεργία που έχει κηρύξει η ΔΟΕ.

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ

                                           Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
                                                                 ΤΟ Δ.Σ.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

autismos_paidia_vrefi.jpg
Ειδικά σχολεία: «Ντροπή! Αυτιστικοί μαθητές που σπάνε κάτι, θα κρίνονται υπεύθυνοι – Θα πληρώνουν οι γονείς»
«Ένας αυτιστικός μαθητής ή ένας μαθητής με νοητική υστέρηση που σπάει κάτι στο σχολείο θα κρίνεται υπεύθυνος για την αποκατάσταση του και ο...
Ειδικά σχολεία: «Ντροπή! Αυτιστικοί μαθητές που σπάνε κάτι, θα κρίνονται υπεύθυνοι – Θα πληρώνουν οι γονείς»