Thumbnail

ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Δήλωση των εκπροσώπων

των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ–ΚΙΝΗΣΕΩΝ–ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ της ΔΟΕ

Ηλία Σμήλιου (6975308409),  Δημήτρη Πολυχρονιάδη (6974750410)

Μετά τη μαζική αντίσταση των εκπαιδευτικών στη λαίλαπα της αξιολόγησης,

το Υ.ΠΑΙ.Θ. (ξανα)δίνει παρατάσεις…

Α Λ Λ Α Ζ Ε Ι    Σ Τ Ρ Α Τ Ο Π Ε Δ Ο   Ο   Φ Ο Β Ο Σ !

Από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη κι από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο οι εκπαιδευτικοί αποφασίζουν μαζικά τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ-ΑΔΕΔΥ, με αποτέλεσμα να μη γίνονται συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων  ούτε σχέδια εργασίας να  κατατίθεται και ούτε ο προγραμματισμός να αναρτάται στο παρατηρητήριο της αξιολόγησης ενώ την ίδια στιγμή έχουν ακυρωθεί σχεδόν όλες οι προαξιολογικές και αξιολογικές συναντήσεις των διευθυντών/ριών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων. Ο προγραμματισμός του Υ.ΠΑΙ.Θ. για την επιβολή της αξιολόγησης φαίνεται να τινάζεται για άλλη μια φορά στον αέρα. Όπως σε όλο το δημόσιο από το καλοκαίρι δεν έχει προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης έτσι και στην εκπαίδευση βαδίζουμε στο δρόμο της μαζικής αντίστασης και ανυπακοής στη λαίλαπα της αξιολόγησης.

Το μόνο που κατάφερε το ΥΠΑΙΘ είναι να δημιουργήσει έναν στρατό πραιτοριανών από σχολικούς συμβούλους και διευθυντές εκπαίδευσης που σαν πειθήνια όργανα προσπαθούν να περάσουν την πολιτική της κυβέρνησης εκβιάζοντας, τρομοκρατώντας και εκφοβίζοντας τους εκπαιδευτικούς. Αλλά ούτε ο καλλιεργούμενος φόβος φαίνεται να φέρνει την υποταγή των εκπαιδευτικών αλλά αντίθετα τη συσπείρωση στα σωματεία και τη μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή. Όλοι πλέον κατανοούμε την ανάγκη της συλλογικής δράσης και απάντησης στην προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. (στα πλαίσια της συνολικότερης αντιδραστικής αναδιάρθρωσης του κράτους που προωθούν κυβέρνηση-Ε.Ε.-κεφάλαιο) για την απαξίωση της παιδείας ως κοινωνικού δικαιώματος, την αμφισβήτηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου και την προώθηση τότε του «νέου», «ψηφιακού» ή «έξυπνου», σήμερα του «κοινωνικού» και πάντα του σχολείου της αγοράς, του σχολείου που θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Η παράταση που δόθηκε από το ΥΠΑΙΘ  για την κατάθεση του portofolio  των διευθυντών και των προϊσταμένων (3/12/2014) και την ανάρτηση του προγραμματισμού στο παρατηρητήριο (15/12/2014) δείχνει ότι η μαζική αντίσταση του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην ατομική αξιολόγηση-σφαγείο και την αυτοαξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων μπορεί να έχει αποτελέσματα, ότι η επιβολή της αξιολόγησης δεν είναι μονόδρομος. Δείχνει ότι το “παιχνίδι” όχι μόνο δεν έχει κριθεί αλλά υπάρχουν βάσιμες πιθανότητες να λήξει υπέρ μας.

Δείχνει ταυτόχρονα τις τεράστιες ευθύνες της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., η οποία μήνες τώρα δε δέχεται να αναλάβει την οργάνωση αυτού του αγώνα, αλλά εξαντλήθηκε στην προκήρυξη της απεργίας-αποχής και σε μονότονες γενικόλογες ανακοινώσεις για την ανάγκη συμμετοχής σ’ αυτήν, χωρίς όμως καμιά συγκεκριμένη πρόταση υλοποίησής της, κανένα συγκεκριμένο μέτρο στήριξής της. Αν είχε υιοθετήσει τις προτάσεις που και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Π.Ε. αλλά και δεκάδες τοπικοί Σύλλογοι είχαν καταθέσει, αυτά ακριβώς δηλ. που σήμερα, κάτω από την πίεση των εκπαιδευτικών και μέσα από διαδικασίες Γεν. Συνελεύσεων αποφασίζονται και υλοποιούνται σ’ όλη τη χώρα, είναι σίγουρο ότι θα είχαμε καταφέρει και στην εκπαίδευση αυτό που φαίνεται να γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο: το υπουργείο να αναστέλλει την εφαρμογή της αξιολόγησης, όπως δήλωσε ο Μητσοτάκης, και να αποσύρει το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.

Συνάδελφοι/φισσες,

Διανύουμε ιστορικές στιγμές! Το εκπαιδευτικό κίνημα, μετά από ένα ολόκληρο χρόνο πολύμορφης δράσης ενάντια στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση, φαίνεται να βρίσκεται κοντά στη νίκη και την απόκρουση αυτής της πολιτικής δίνοντας έτσι προοπτική και στον αγώνα για τη συνολική ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής-αντιλαϊκής πολιτικής.

Καλούμε:

-    τους συλλόγους διδασκόντων να απέχουν από κάθε διαδικασία  αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας συμμετέχοντας στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ

-    τους/τις διευθυντές/τριες και προϊσταμένους σχολικών μονάδων να μη συμπληρώσουν το portfolio, να καταθέσουν δήλωση συμμετοχής στην απεργία–αποχή και να απέχουν από κάθε αξιολογική διαδικασία συμμετέχοντας και αυτοί στο μεγάλο ρεύμα που δημιουργείται ενάντια στην αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση

-    τις/τους προϊσταμένες/ους νηπιαγωγείων να μη γίνουν οι πρώτοι εκπαιδευτικοί της τάξης-θύματα της αξιολόγησης, να μην μπουν στη διαδικασία αξιολόγησης συντασσόμενες με τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδελφισσών/ων τους

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να συνεδριάσει άμεσα και σε συνεργασία με τους τοπικούς Συλλόγους:

-    να οργανώσει την με μαζικούς όρους κατάθεση στις κατά τόπους Δ/νσεις Π.Ε. των δηλώσεων άρνησης συμμετοχής των διευθυντών/ριών και προϊσταμένων στην αξιολόγηση

-    να σχεδιάσει την ενημέρωση των γονιών και των τοπικών κοινωνιών για τις επιπτώσεις της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης στα μορφωτικά δικαιώματα και με στόχο τη συστράτευσή τους

-    να ορίσει ως πρώτο σταθμό κορύφωσης της αντίστασής μας τη μέρα πανελλαδικής δράσης τη Δευτέρα 15/12 (νέα καταληκτική ημ/νία για την ανάρτηση του προγραμματισμού) με την οργάνωση συλλαλητηρίου στο Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Αττική και τους γύρω νομούς και τις περιφερειακές διευθύνσεις για την επαρχία,  για τη μαζική κατάθεση των αποφάσεων άρνησης των Συλλόγων Διδασκόντων να καταθέσουν σχέδιο δράσης και προγραμματισμό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»