Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τι γίνεται με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών;

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ έχει τονίσει επανειλημμένα πως η εργασία των εκπαιδευτικών σε σχολεία μακριά από τον τόπο διαμονής και τις οικογένειές τους, η πολυετής «περιήγηση ανά την Ελλάδα», έχει τεράστιο οικονομικό και ψυχικό κόστος για τους ίδιους αλλά και αρνητικές συνέπειες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για μια ακόμη χρονιά χιλιάδες εκπαιδευτικοί αγωνιούν αν θα πάρουν μετάθεση και ρωτούν γιατί έχει παγώσει η διαδικασία. Η εγκύκλιος υπολογισμού των κενών από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχει καθυστερήσει και, όπως φαίνεται, μέσα στο κατακαλόκαιρο θα διαπιστώνουν αν θα «απεγκλωβιστούν» και πού θα βρεθούν.

Σήμερα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα και «αυγαταίνουν» οι συνταξιοδοτήσεις. Για να αντιμετωπιστεί ριζικά και αποτελεσματικά η κατάσταση απαιτούνται μαζικοί μόνιμοι διορισμοί και ικανοποίηση για το σύνολο των αιτήσεων μετάθεσης. Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζει την πραγματικότητα των κενών και κάνει τους δικούς του υπολογισμούς. Προσπαθεί να καθορίσει τα κενά και βάσει αυτών να ρυθμίσει τις μεταθέσεις, στριμώχνοντάς τα στο οικονομικό πλαίσιο του «ό,τι περισσέψει από τις υποχρεώσεις μας προς τους δανειστές». Δηλώνει ότι προτίθεται να κάνει διορισμούς με το σταγονόμετρο και ταυτόχρονα διακινεί πως τα σχολεία θα δουλέψουν «με τα λιγότερα δυνατά κενά». Δηλαδή και η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κινείται στη γραμμή «επάρκεια και όχι πληρότητα» της προηγούμενης. Τα παραπάνω σημαίνουν ότι δεν θα υπάρξει ουσιαστική διαφοροποίηση στην εγκύκλιο όσο αφορά τον υπολογισμό του αριθμού μαθητών - τμήμα (25 και πάνω μαθητές) και στις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν από αυτό («ροκάνισμα» πραγματικών κενών). Επομένως, η κυβέρνηση - αντί των μαζικών διορισμών και της ικανοποίησης των μεταθέσεων - προετοιμάζει συνέχιση των συμπτύξεων τμημάτων, νέα επέκταση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων και νέο χτύπημα στη μονιμότητα - οργανικότητα. Αυτή είναι, άλλωστε, η πολιτική κεφαλαίου – ΕΕ που υπηρετεί.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θεωρεί επείγουσα ανάγκη τον υπολογισμό των κενών με 20 μαθητές το πολύ ανά τμήμα, με μείωση του αριθμού των μαθητών στους 15 για δημοτικό – εργαστήρια – κατευθύνσεις και με λιγότερο όταν υπάρχουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με δεύτερο καθηγητή στα εργαστήρια. Να παρθούν πίσω συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων – σχολείων. Να επανιδρυθούν τώρα όλες οι καταργημένες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ. Να ανακληθεί η αύξηση του ωραρίου. Αυτή τη βάση να περιλάβει η εγκύκλιος για τα κενά, με αυτή να γίνουν οι υπολογισμοί στα υπηρεσιακά συμβούλια. Σε κάθε περίπτωση απαιτούμε οι αιρετοί σε ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ - ΚΥΣΔΕ να καθορίσουν τις πραγματικές ανάγκες και να μην υπερψηφίσουν – νομιμοποιήσουν την επίπλαστη πραγματικότητα που θέλει να διαμορφώσει και η νέα συγκυβέρνηση.

Να διαμορφωθεί κοινό μέτωπο γονιών – εκπαιδευτικών – μαθητών για τους όρους διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, άρρηκτα δεμένων με το χτύπημα της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας αλλά και με το χτύπημα τους αίσχους της παγίωσης της «εξορίας» των εκπαιδευτικών.

Αργοστόλι 16/04/2015

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ

 

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristoteleio panepistimio thessalonikis
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Τρία βραβεία απέσπασε το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Σχολικός Νοσηλευτής
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας
Ομάδα εργασίας Σχολικού Νοσηλευτή: Aπαρτίζεται από εκπροσώπους του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Παιδείας
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας