ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΣΙ, θέλοντας να συμβάλει στο διάλογο για τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς, ενόψει και της επανασύστασης των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν, προχώρησε σε συναντήσεις με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων για ανταλλαγή απόψεων. Στις δυο συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν διερευνήθηκε το πλαίσιο κατανομής των ειδικοτήτων που επανέρχονται και συζητήθηκαν οι απόψεις που εξέφρασαν τόσο οι διευθυντές, όσο και οι σύλλογοι εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων της Σιβιτανιδείου, ενώ παρουσιάστηκαν και τα κριτήρια, εκπαιδευτικής και διοικητικής φύσης, που το Δ.Σ. του συλλόγου μας θεωρεί ότι πρέπει να προταχθούν για τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης. Συνοπτικά οι θέσεις μας συνοψίζονται στα ακόλουθα καίρια σημεία:
- Η κατανομή των μαθητών και των τμημάτων σε όλες τις σχολικές μονάδες να γίνει με γνώμονα την ισοβαρή τους παρουσία, ώστε να δημιουργηθούν σχολεία ίδιου περίπου μεγέθους και να μην ευνοηθούν κάποια σε βάρος κάποιων άλλων.
- Οι ομάδες προσανατολισμού μαζί με τους αντίστοιχους τομείς και ειδικότητες να μη διασπαστούν σε δυο ή περισσότερα σχολεία, αλλά κάθε σχολείο να έχει τις δικές του ξεχωριστές ομάδες.
- Όλες οι νεοσυσταθείσες όσο και οι ήδη λειτουργούσες ειδικότητες να στηρίζονται στην ύπαρξη έστω και ενός μέλους εκ του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Περιορισμό των τμημάτων που δεν υποστηρίζονται από μόνιμο προσωπικό και διερεύνηση της ένταξής τους στο ΙΕΚ.
- Η χωροθέτηση των εργαστηρίων να ληφθεί υπόψη στον προγραμματισμό των νέων σχολικών μονάδων.
- Το ΙΕΚ να μην έχει ίδιες, παρεμφερείς και ανταγωνιστικές ειδικότητες με αυτές που προβλέπονται στα ΕΠΑΛ, αλλά να περιοριστεί σε εκείνες η ίδρυση των οποίων είτε δεν προβλέπεται για τα ΕΠΑΛ, είτε δεν υπάρχει διδακτικό προσωπικό για την κάλυψή τους. Ιδιαίτερα για τις ειδικότητες που ήδη υφίστανται ή πρόκειται να ιδρυθούν στα ΕΠΑΛ, το ΙΕΚ να λειτουργεί περιορισμένο αριθμό τμημάτων εξειδίκευσης, διασφαλίζοντας έτσι την εκπαιδευτική συνέχεια.
- Για τη συγκρότηση των τμημάτων ειδικότητας στη Β΄ και Γ΄ τάξη των ΕΠΑΛ να ληφθεί υπόψη τόσο ο αριθμός των μαθητών κάθε τμήματος, όσο και η ύπαρξη του σχετικού προσωπικού στις τάξεις των μονίμων εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν δυσλειτουργίες από την έλλειψη καθηγητών.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΣΙ θεωρεί πως τα κριτήρια που προτάσσει αποτελούν μια ρεαλιστική πρόταση και επιθυμεί να θεωρηθούν ως βάση διαλόγου μεταξύ της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Διοίκησης προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα σύνθετα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Σχολή.
Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε.Σ.Ι.
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.Σ.Ι.)
Θεσ/νίκης 151, Καλλιθέα, τ.κ. 17610 Καλλιθέα, 26 Μαΐου 2015
ΠΡΟΣ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη