Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Αθήνας

Γ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ                                        

ΤΑΫΓΕΤΟΥ 60, ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΘΗΝΑ                                                                                    

ΤΗΛ – ΦΑΞ: 210 2012013

[email protected]

ΑΡ. ΠΡΩΤ.: 43

05/06/2015

ΨΗΦΙΣΜΑ

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ

  Το δικαίωμα στην ιθαγένεια είναι αδιαπραγμάτευτο για όλους όσους γεννιούνται ή ήρθαν και ζουν, κατοικούν, εργάζονται και σπουδάζουν στην εδαφική επικράτεια της Ελλάδας. Δεν μπορεί να κουτσουρεύεται για να προσαρμοστεί στα κριτήρια του Συμβουλίου της Επικρατείας, το οποίο πραξικοπηματικά στράφηκε κατά του νόμου 3838/10 και κατάργησε το δικαίωμα στην ιθαγένεια και την ψήφο των μεταναστών.

 Ούτε βήμα πίσω από την δημοκρατική αρχή ότι δεν απαιτείται εθνική συνείδηση για την απόκτηση ιθαγένειας, αλλά απλή απόδειξη των δεσμών με την ελληνική κοινωνία. Θεωρούμε λοιπόν λάθος την απαίτηση της νομιμότητας των γονέων και την εξάρτηση της απόδοσης ιθαγένεια με την επιτυχία στην φοίτηση στα σχολεία, τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ. Αυτά τα κριτήρια απόκτησης της ιθαγένειας δημιουργούν μια νέα γενιά αποκλεισμένων παιδιών.

  Γιατί άραγε τα παιδιά να  κουβαλάνε κληρονομικά τον στιγματισμό του «παράτυπου» («λαθρομετανάστη») που επέβαλαν ρατσιστικοί νόμοι αποκλεισμού; Γιατί άραγε, όταν οι γονείς απολύονται και εκπίπτουν της νομιμότητας να την πληρώνουν και τα παιδιά;

  Έτσι χιλιάδες παιδιά μένουν ξανά αποκλεισμένα! Το σχολείο, εκτός από εξεταστικό σφαγείο που πετάει έξω χιλιάδες παιδιά, ιδιαίτερα από τα στρώματα των εργαζόμενων, τώρα θα αξιολογεί τη δυνατότητα πρόσβασης σε ελευθερίες και δικαιώματα των παιδιών, αποδίδοντας ή όχι ιθαγένεια με την βαθμολογία! Τα σχολεία θα έχουν παιδιά δύο κατηγοριών, έλληνες επιτυχόντες ή αποτυχόντες, με πλήρη δικαιώματα και μετανάστες με πλήρη δικαιώματα, μόνο για επιτυχόντες. Πρόκειται για συστηματοποίηση του αποκλεισμού.

  Στα σχολεία μας, θέλουμε όλα τα παιδιά να έχουν ίσα δικαιώματα και όχι να διαχωρίζονται με βάση την εθνικότητά τους!

  Διεκδικούμε μαζί με το ξήλωμα των μνημονίων της φτώχειας, να μπει τέλος στη ρατσιστική κληρονομιά της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Να δοθεί νέα ευκαιρία για τη νομιμοποίηση των μεταναστών, με απόδοση πλήρων δικαιωμάτων ψήφου και θρησκευτικής λατρείας, με χτίσιμο τζαμιών για τους μουσουλμάνους. Να κλείσουν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Να φύγει ο φράχτης του θανάτου στον Έβρο και η FRONTEX.  Άσυλο στους πρόσφυγες. Καμιά εφαρμογή των κανονισμών του Δουβλίνου-Σέγκεν. Καμιά συμμετοχή στα νέα δολοφονικά σχέδια για βομβαρδισμό των σαπιοκάραβων των προσφύγων στη Λιβύη.

Διεκδικούμε ιθαγένεια για όλα τα παιδιά που γεννιούνται και μεγαλώνουν στη χώρα χωρίς αποκλεισμούς. Γι' αυτό, απαιτούμε να φτάσει στην Ολομέλεια της Βουλής ένα νομοσχέδιο αναγνώρισης πλήρους δικαιώματος στην ιθαγένεια, χωρίς την εξάρτησή του από τη νομιμότητα των γονέων και την επιτυχή φοίτηση στην εκπαίδευση.

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ 

ΚΟΚΛΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ

Για το ΔΣ  της Γ ΕΛΜΕ

 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

ΠΕΤΑΛΑ ΒΙΒΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κοριοί
Κοριοί στο στόχαστρο: ποιο χρώμα σεντονιού τους «τραβάει» περισσότερο
Έρευνες δείχνουν ότι οι κοριοί έχουν χρωματικές προτιμήσεις – και αυτό μπορεί να σας κοστίσει ύπνο και... νεύρα
Κοριοί στο στόχαστρο: ποιο χρώμα σεντονιού τους «τραβάει» περισσότερο
tameio.jpg
Εκπαιδευτικοί-Δημόσιο: Τα νέα εφάπαξ - Πού έχουμε αυξήσεις και πού μειώσεις
Η προσαρμογή του τρόπου υπολογισμού μετά το 2015 έπληξε κυρίως όσους αποχωρούν με λιγότερα έτη πριν τη συνταξιοδότηση, ενώ ωφελεί όσους έχουν...
Εκπαιδευτικοί-Δημόσιο: Τα νέα εφάπαξ - Πού έχουμε αυξήσεις και πού μειώσεις