Thumbnail
Ομάδα Αναπληρωτών Γεωλόγων

Σχετικά με το δελτίο τύπου του ΥΠΟΠΕΘ 10/09/2015 για τα θέματα που αφορούν την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Με λύπη και απογοήτευση πληροφορηθήκαμε τη δήλωσή σας στο σχετικό δελτίο τύπου σύμφωνα με την οποία θα δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στους αναπληρωτές βασικών ειδικοτήτων (φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών) κάτι που μας θίγει τόσο ως πολίτες αλλά και ως εκπαιδευτικούς.

Αν είναι δυνατόν εν έτη 2015 να αναπαράγετε κακέκτυπα και παρωχημένες αντιλήψεις από εποχές που έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Εποχές στις οποίες επικρατούσε ο μύθος του παντογνώστη πανεπιστήμονα, του ειδικού επί παντός επιστητού. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση κ. Κιάου ΔΕΝ είναι πρωτοβάθμια όσο κι αν βολεύει κάποιους να προωθούν αυτή τη νοοτροπία και να ανάγουν τους φιλόλογους, τους μαθηματικούς και τους φυσικούς στον αντίστοιχο ρόλο του δασκάλου. Απασχολούνται πάνω από 100 ειδικότητες εκπαιδευτικών σε γυμνάσια, λύκεια, επαλ, μουσικά, καλλιτεχνικά κ.α. σχολεία, με στόχο τόσο την σφαιρική μόρφωση όσο και την διαμόρφωση του χαρακτήρα και της προσωπικότητας των μαθητών. Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας προτεραιότητα σε τρεις «βασικές» ειδικότητες; Το να εκφράζεται ο απόλυτος ηγέτης της εκπαίδευσης κατ’ αυτό τον τρόπο διαχωρίζοντας ειδικότητες σε «βασικές» και μη, όχι μόνο δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με τα παραπάνω αλλά θίγει και τους εκπαιδευτικούς που καλούνται να κατορθώσουν τους  στόχους αυτούς.

Ή μήπως έχετε παραπάνω υποχρέωση στο γονιό που το παιδί του δίνει πανελλήνιες από αυτόν που το δικό του φοιτά σε κάποιο γυμνάσιο, σε επαλ, σε ειδικό σχολείο ή ακόμα και από τον ίδιο τον γονιό σε περίπτωση που αυτός είναι μαθητής σχολείου δεύτερης ευκαιρίας; Ποιος είναι αυτός ο νόμος που διαχωρίζει τα μαθήματα σε κύρια και δευτερεύοντα και τους εκπαιδευτικούς σε πολίτες α και β κατηγορίας;

Αλλά και πάλι, ακόμα κι αν ενστερνιζόμασταν τη λογική σας να δοθεί προτεραιότητα κάλυψης κενών σε λύκεια για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, πως θα μπορούσαμε να σας πιστέψουμε από τη στιγμή που θυσιάζετε μόνιμο προσωπικό από τις λεγόμενες «βασικές» ειδικότητες για να διδάξουν μαθήματα γυμνασίου με β ανάθεση; Αν αυτές ήταν όντως οι προθέσεις σας τότε θα έπρεπε να κάνετε μάλλον το αντίθετο, δηλαδή να αφαιρέσετε τη β ανάθεση από τις «βασικές»  ειδικότητες ώστε να απασχοληθούν αποκλειστικά σε λύκεια, στα κατεξοχήν - πανελλαδικώς εξεταζόμενα - μαθήματα τους.

Θα μπορούσατε να επικαλεστείτε την δικαιολογία της οικονομικής κρίσης και της έλλειψης κονδυλίων μόνο που η εικόνα, της προτεραιότητας κάποιων «βασικών» ειδικοτήτων, υπάρχει χρόνια τώρα πριν το πρώτο μνημόνιο. Γιατί άραγε, δεν ανακοινώνονται ποτέ δημόσια τα κενά ανά διεύθυνση και ανά ειδικότητα; Ούτε εσείς, ούτε οι προηγούμενοι έκαναν ποτέ το λογικό, το αυτονόητο και το οικονομικό, έναν απλό υπολογισμό που γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, πόσους εκπαιδευτικούς έχουμε, πόσους χρειαζόμαστε, ανά ειδικότητα.

Ποιος σας δίνει το δικαίωμα να αγνοείτε τα κενά και να επιλέγετε αυθαίρετα ποιος εκπαιδευτικός θα δουλέψει και ποιος θα πεινάσει; Φτάσατε μέχρι το σημείο να αμφισβητείτε τη βάση δεδομένων του myschool, για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα! Πως απαξιώνετε τα πτυχία, επιτυχίες ΑΣΕΠ και τα χρόνια προϋπηρεσίας που έχουν οι λοιπές «μη βασικές» ειδικότητες; 

Το θέμα λοιπόν είναι ότι μάλλον δεν μπορείτε να ελέγξετε και να διαχειριστείτε σωστά το μόνιμο προσωπικό που διαθέτετε. Δεν μπορείτε να αποτυπώσετε τα αληθινά κενά στην εκπαίδευση οπότε χρειάζεται να χρίσετε κάποιους «βασικούς» για να τους χρησιμοποιείτε κατά το δοκούν αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες και τους εκπαιδευτικούς - πολίτες των υπολοίπων ειδικοτήτων. Λογική που δεν έχει θέση στο υπουργείο παιδείας.

Εν κατακλείδι, δεν σας έχει δοθεί κανένα θεϊκό δικαίωμα να κάνετε αυτές τις επιλογές ενώ έχετε ηθική υποχρέωση λόγω της θέσης σας να λειτουργείτε προς όφελος των ΟΛΩΝ μαθητών και του ΣΥΝΟΛΟΥ των εκπαιδευτικών επιστημόνων οι οποίοι δυστυχώς εξαρτώνται από τις δικές σας αποφάσεις κάθε χρόνο. Δεν είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού! Όσο υπάρχει ακόμα Δημοκρατία σε αυτή την ταλαίπωρη χώρα θεωρούμαστε όλοι ίσοι.

Ομάδα Αναπληρωτών Γεωλόγων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»