Thumbnail
Ομάδα Αναπληρωτών Γεωλόγων

Ανακοίνωση της Ομάδας Αναπληρωτών Γεωλόγων για την α φάση προσλήψεων αναπληρωτών (28/09/15)

Στις χθεσινές πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών δευτεροβάθμιας (28/09/15) το υπουργείο παιδείας κάλεσε μετά από 3 χρόνια και γεωλόγους ΠΕ04.05, 10 στον αριθμό, μεταξύ 92 ΠΕ04.01, 57 ΠΕ04.02 και 188 ΠΕ04.04.

Ίσως με τα υπομνήματα, πειθαρχικές και μηνυτήριες αναφορές και τα εξώδικα δημιουργήθηκε η λανθασμένη εντύπωση για τους υποψήφιους αναπληρωτές γεωλόγους- από ορισμένους διοικητικούς του υπουργείου- ότι πρόκειται για κάποιο μπουλούκι που προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις και το οποίο θα ξεγελαστεί με ένα ξεροκόμματο στις σχετικές προσλήψεις.

Τα λειτουργικά κενά ΠΕ04.05 που δηλώθηκαν για την α φάση αναπληρωτών -όσο και αν προσπάθησαν να τα εξαφανίσουν τοποθετώντας κάθε πιθανή και απίθανη ειδικότητα-, ήταν 47 ΜΟΝΟ στις περιφέρειες Κεντρικής, Αν. Μακεδονίας-Θράκης, Αττικής, Κρήτης και Ηπείρου (χωρίς να υπολογίζονται Στερεά, Δυτ. Μακεδονία, Θεσσαλία, Ιόνιο, Πελοπόννησος και Αιγαίο). Έτσι, η  αναλογία προσλήψεων-κενών για την ειδικότητά μας διαμορφώθηκε σε ποσοστό μικρότερο του 1 προς 5. Αναρωτιόμαστε αν ισχύει το ίδιο και για τις υπόλοιπες ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04 (πράγμα απίθανο καθώς τα τελευταία στοιχεία myschool που δημοσιεύθηκαν μέσω αιρετών ΚΥΣΔΕ ανέφεραν ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 233 ΠΕ04.01, 57 ΠΕ04.02 και έλλειμμα 283 ΠΕ04.04, 73 ΠΕ04.05).

Αλλά πλέον το myschool θεωρείται αναξιόπιστο…οι διευθυντές των σχολείων, τα ΠΥΣΔΕ, οι διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η γενική διευθύντρια διεύθυνσης προσωπικού α/θμιας και β/θμιας κ. Καρδαμίτση (και 29 κατασκευαστές πλυντηρίων!!) ξέρουν καλύτερα.

Για αυτό καταλήξαμε να υπάρχουν μόλις 730 μόνιμοι γεωλόγοι εκπαιδευτικοί για πάνω από 20594 ώρες μαθημάτων τους (Γεωλογία-Γεωγραφία, Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Διαχείριση Φυσικών Πόρων).

Για αυτό και 12247 ώρες από τις 18709 του μαθήματος γυμνασίου Γεωλογία-Γεωγραφία, διδάχθηκαν πέρσι από Μαθηματικούς, Φυσικούς, Χημικούς, Βιολόγους και Οικιακής Οικονομίας. Με αυτό τον τρόπο η κ. Καρδαμίτση και οι φωστήρες του υπουργείου δίνουν προτεραιότητα κάλυψης των κενών στα λύκεια και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα; Βάζοντας «βασικές» ειδικότητες να κάνουν μάθημα στα γυμνάσια;!;

Για αυτό και στην ειδική αγωγή, για δομές όπως παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης προσελήφθησαν την περσινή χρονιά, 140 Φυσικοί, 32 Χημικοί, 14 Βιολόγοι και μόλις 7 Γεωλόγοι. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις επισκέψεις μας στις περιφερειακές δ/νσεις εκπαίδευσης, όταν μεταξύ άλλων επισημαίναμε και το συγκεκριμένο γεγονός, οι διευθυντές έκπληκτοι ζητούσαν εξηγήσεις από τους υπεύθυνους του myschool…αλλά είπαμε, το myschool είναι αναξιόπιστο!

Άραγε φέτος, πόσοι από τους 337 αναπληρωτές των «βασικών» του κλάδου ΠΕ04 θα τοποθετηθούν όντως σε λύκεια; Σημειωτέων ότι την περσινή χρονιά, τα αρχικά 52 λειτουργικά κενά ΠΕ04.05 (03/09/14), με 06 προσλήψεις αναπληρωτών γεωλόγων στο ενδιάμεσο, κατέληξαν σε 11 στις 08/10/14.

Αλλά τι κι αν καταλήγει να δουλεύει (και να κάνει Γεωλογία-Γεωγραφία στο γυμνάσιο) ο 300ος σε κατάταξη Φυσικός ή ο Βιολόγος μηδενικής προϋπηρεσίας και μένει εκτός ο 30ος Γεωλόγος;

Και γιατί να έχει αξιώσεις να διδάξει στην τελική των περιπτώσεων;

Μήπως ο γεωλόγος διδάχθηκε στο πρόγραμμα σπουδών του Φυσική ή Χημεία πέρα από την επιστήμη του; Μήπως προέρχεται από σχολή θετικών επιστημών;

Μήπως εξετάστηκε στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ στα μαθήματα αυτά- όπως οι Μαθηματικοί και οι Οικιακής στην Γεωλογία -εδώ γελάμε!-;

Μήπως ζητά να κάνει το μάθημά του το οποίο διδάσκουν κατά 66% με β ανάθεση πέντε ειδικότητες;

Φαίνεται πως στη  Γενική Διεύθυνση Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εκτός από το myschool, έχουν ξεχάσει και έννοιες όπως αξιοκρατία και παροχή ίσων ευκαιριών!

Αλλά τέτοια μεταχείριση, διακριτική, άνιση και μεροληπτική, υπέρ μιας ειδικότητας έναντι άλλης, που δεν βασίζεται σε κανένα νόμο παρά σε αυθαιρεσίες -οι οποίες όπως αποδεικνύεται ακράδαντα από τα παραπάνω, καταρρέουν σαν γίγαντος φορέματα εις την ράχιν νάνου κλέπτου! !-θα συνεχίσουμε να την αντιμαχόμαστε!

Ομάδα Αναπληρωτών Γεωλόγων          

email: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskaloi-2-ipopgr.jpg
Πώς θα γίνουν οι 10.000 διορισμοί εκπαιδευτικών: Βήμα βήμα η διαδικασία
H διαδικασία που θα ακολουθήσει το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να ολοκληρώσει τους 10.000 διορισμούς εκπαιδευτικών πριν από νέα σχολική χρονιά
Πώς θα γίνουν οι 10.000 διορισμοί εκπαιδευτικών: Βήμα βήμα η διαδικασία
perpatima_2912019_743.jpeg
Πόσα ακριβώς βήματα πρέπει να κάνουμε την ημέρα για να ζήσουμε περισσότερα χρόνια
Μπορεί να έχουμε διαβάσει ότι ο «χρυσός αριθμός» είναι 10.000 την ημέρα, όμως αυτό δεν είναι τόσο εύκολο, ιδιαίτερα αν έχουμε ένα γεμάτο καθημερινό...
Πόσα ακριβώς βήματα πρέπει να κάνουμε την ημέρα για να ζήσουμε περισσότερα χρόνια
Ηλιοθεραπεία
Αυτές είναι οι επιπτώσεις του ήλιου στο δέρμα μας – Πώς θα προστατευτούμε
«Δεν έχουμε εκπαιδευτεί να αντέχουμε περισσότερο τον ήλιο. Ο ήλιος είναι ο ίδιος και λίγο χειρότερος από ό,τι ήταν παλιά. Έχουν αλλάξει άλλα πράγματα...
Αυτές είναι οι επιπτώσεις του ήλιου στο δέρμα μας – Πώς θα προστατευτούμε