Thumbnail
του Β. Τσάμη 

Όσοι βρίσκονται σε άμεση σχέση με το σχολικό σύστημα της χώρας γνωρίζουν ότι την προηγούμενη δεκαετία μια σειρά απο παράνομες πολιτικές αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας δημιούργησαν ανυπέρβλητα προβλήματα σε εκατοντάδες εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής που εργάζονταν ως ωρομίσθιοι στο δημόσιο σχολείο, ωφελώντας παράλληλα με τον τρόπο αυτό κάποιους άλλους οι οποίοι είχαν προσληφθεί ως αναπληρωτές στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας και στα ΤΑΔ- ΕΤΑΔ.

Συγκεκριμένα:
Το σχολικό έτος 2004 έγινε πρόσληψη 1.350 εκπαιδευτικών του προγράμματος της ολυμπιακής παιδείας στο κανονικό σχολείο χωρίς να έχουν υποβάλει αίτηση να προσληφθούν ως αναπληρωτές, χωρίς να υπολογιστούν οι εκτεταμένες συνέπειες που προέκυπταν για τους ωρομίσθιους απο την ένταξη και αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, δεδομένου οτι ενας ωρομίσθιος δικαιούνταν 3,5 περίπου μόρια προϋπηρεσίας κ ενας αναπληρωτής περίπου 9.

Αυτό έχει σημασία επειδή στο αρχικό στάδιο πρόσληψης ένα τμήμα όσων προσλήφθηκαν στο πρόγραμμα της ολυμπιακής παιδείας είχαν λιγότερα μόρια στον ενιαίο πίνακα απ όσους προσλήφθηκαν εκείνα τα χρόνια ως ωρομίσθιοι με βάση την σειρά τους στον ενιαίο και στους περιφερειακούς πίνακες ωρομισθίων.
Παραβίαση της νομοθεσίας μέσω αυθαίρετων πολιτικών αποφάσεων συντελέστηκε και στις προσλήψεις στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ.
Η πολιτική ηγεσία με εγκυκλίους-φαντάσματα παρέκαμπτε κατά την διαδικασία πρόσληψης τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών καθώς οι προσλήψεις αναπληρωτών για τα ΤΑΔ- ΕΤΑΔ (τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης ) πραγματοποιούνταν με βάση ειδικά - υποκειμενικά, εξωσχολικά μη ελέγξιμα για την φερεγγυότητά τους κριτήρια επιλογής.
Το πρόβλημα με τις εν λόγω προσλήψεις είχε να κάνει με το γεγονός οτι για κάποιες ώρες εργάζονταν στο κανονικό σχολείο αν και ειχαν προσληφθεί με ειδικά κριτήρια για ειδικό σκοπό και η προϋπηρεσία 500-1000 αναπληρωτών ΤΑΔιτων το χρόνο αναγνωρίζονταν ως προϋπηρεσία του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών με οτι αυτό συνεπάγονταν σε θέσεις εργασιας για τους ωρομίσθιους και σε διολίσθηση προς τα πίσω στον πίνακα αναπληρωτών και στην διαδικασία μόνιμου διορισμού για όσους εργαζόμασταν ως ωρομίσθιοι.
Στην περίπτωση, (βαζω ως σημειο αναφοράς τον εαυτο μου)κάθε σχολική χρονιά με προσπερνούσαν στον ενιαίο πίνακα τουλάχιστον 500 εως 1000αναπληρωτές των ΤΑΔ- ΕΤΑΔ
(Τα ανωτέρω ζητήματα είχαν απασχολήσει, το ΣΕΕΔΔ, το συνήγορο του πολίτη και τα διοικητικά δικαστήρια)
Στον παρόντα χρόνο, η κατάργηση των ΤΑΔ -ΕΤΑΔ και το πάγωμα του ενιαίου πίνακα το 2010 ομαλοποίησε τη σειρά κατάταξης, όμως δεν αποκατάστησε τις αδικίες του παρελθόντος επειδή πάγωσαν οι διορισμοί, ξανά εις βάρος των ωρομισθίων. Οι ωρομίσθιοι καταργήθηκαν και οι όποιες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών γίνονταν με το σταγονόμετρο απο τους πρώτους του ενιαίου πίνακα οι οποίοι είχαν κτίσει την προϋπηρεσία τους σε βάρος των ωρομισθίων.
Κατά την κατάρτιση του πίνακα αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά και εξαιτίας του ξεπαγώματος των πινάκων χωρίς να εχει ομαλοποιηθεί η ροή προσλήψεων -διορισμών προστέθηκαν στον ενιαίο πίνακα ΠΕ11όσοι προέρχονται απο ιδιωτικά σχολεία και όσοι προέρχονται απο την ειδική αγωγή με αποτέλεσμα να ξανα εμφανιστεί στον ενιαίο πίνακα το φαινόμενο της διολίσθησης προς τα πίσω.
Η εξέλιξη σε περίπτωση που δεν τρέξει σε μεγάλο αριθμό ο ρυθμός των προσλήψεων αδικεί βάναυσα πολλούς αδιόριστους εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία ωρομσθίου καθώς προκαλεί μη αναστρέψιμες αρνητικές συνέπειες στην σειρά πρόσληψης και στην σειρά διορισμού. 
Με βάση τα παραπάνω πραγματικά γεγονότα γίνεται φανερό οτι το Υπουργείο Παιδείας και γενικότερα η πολιτεία δεν έχουν το δικαίωμα, με τις αποφάσεις τους, να εξοντώνουν εργασιακά κάποιους για να ικανοποιήσουν κάποιους άλλους και αυτο να συμβαίνει για μια 15ετια σα να είναι μια προδιαγεγραμμένη μοίρα.
(Για όλα αυτά υπάρχουν ντοκουμέντα κ αποδείξεις)
Είναι ενα διαρκές πολιτικό έγκλημα δεδομένου οτι περιφρονεί κάθε έννοια δικαίου,παρακάμπτει το πλαίσιο του Συντάγματος, δεν υπάρχει ισότιμη μεταχείριση. Και ασφαλώς δεν φταίει το υπουργείο παιδείας δεδομένου ότι είναι ένα απρόσωπο πλάσμα δικαίου, δεν είναι άτομο. Πίσω όμως από τις αποφάσεις υπάρχουν άτομα, συμφέροντα, κ.α.
Από την σύντομη περιγραφή των πραγματικών δεδομένων που προηγήθηκε το μόνο που μπορεί να κάνει ο κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος είναι να ζητήσει απο την πολιτική υγεσία του Υπουργείου Παιδείας, έρευνας και θρυσκευμάτων την εδώ και τώρα αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του κλάδου ΠΕ11, όπως αυτά έχουν προκύψει μέσα από το υφαντό παράνομων κ άδικων αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας. 


Τσάμης Βασίλειος
Αδιόριστος εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής με προϋπηρεσία ωρομίσθιου
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;