Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηλείας

Να δοθεί ένα τέλος στο στοίβαγμα των μαθητών μας Σε έγγραφο του Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας με ημερομηνία 14-10-2015 και θέμα «Δίνονται οδηγίες» αναγράφεται: «Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων (Γυμνασίων, ΓΕ.Λ., Μουσικών Σχολείων, ΕΠΑ.Λ.) να τηρούν τον προβλεπόμενο αριθμό μαθητών για την δημιουργία τμημάτων ανά τάξη. Ειδικότερα στα Γυμνάσια η κατανομή των μαθητών να γίνεται με βάση τους φοιτούντες και όχι τους αυτεπάγγελτα εγγεγραμμένους.»

Ουσιαστικά δηλαδή ζητείται να γίνει διαχωρισμός εγγεγραμμένων και φοιτώντων μαθητών. Θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτο τον διαχωρισμό σε εγγεγραμμένους και φοιτώντες σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα από την έναρξη των μαθημάτων. Όπως ξέρουμε η μοναδική διαδικασία χαρακτηρισμού της φοίτησης προβλέπεται από άρθρο 2 του Π.Δ 485/83 όπου εκεί σαφώς ορίζεται ότι «Η φοίτηση όλων των μαθητών των Σχολείων Δ.Ε. χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των Διδασκόντων Καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής, ελλιπής και ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών…». Για δε τα γυμνάσια προβλέπεται μια άλλη διαδικασία για τους μαθητές που δεν φοιτούν και όχι να προστρέχουμε να τους θεωρούμε ουσιαστικά ως μη εγγεγραμμένους.

Ο διαχωρισμός αυτός είναι νομικά αβάσιμος και ηθικά απαράδεκτος. Εντάσσεται στη λογική των μνημονίων με βάση των οποίων μεγαλύτερη σημασία έχουν οι λογιστικές πράξεις των δανειστών παρά η διασφάλιση των παιδαγωγικών συνθηκών των μαθητών μας. Και σε αυτό το πλαίσιο κινούνται με οδηγίες τέτοιου τύπου και τα διοικητικά στελέχη της εκπαίδευσης, όπως έχουμε καταγγείλει από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Ζητούμε την άμεση ακύρωση του εν λόγω εγγράφου.

Καλούμε τους διευθυντές να μην εφαρμόσουν την εν λόγω αβάσιμη οδηγία, καθώς επίσης και τους συλλόγους διδασκόντων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο περικοπής του αριθμού των τμημάτων τους σχολείου τους να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ. Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα μαζί και με τους γονείς θα πρέπει να δώσει αγώνα απέναντι στο παράλογο στοίβαγμα των μαθητών που οδηγεί σε έκρυθμες παιδαγωγικές συνθήκες μάθησης.

Συνεχίζουμε τον ανυποχώρητο αγώνα για τη διασφάλιση του δημόσιου σχολείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kato-i-xounta.jpg
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
Πώς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στοχοποιούνταν ως «μιασμένα» και «αντεθνικά στοιχεία» κατά τη διάρκεια της δικτατορίας
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
μητσοτακης
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος
Πενήντα οκτώ χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967.
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος