Συνάδελφοι,
Ενώ ήταν σε εξέλιξη η διαδικασία κατάθεσης από τους συλλόγους διδασκόντων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων που στηρίζουν μια άλλη παιδαγωγική προσέγγιση, με τα οποία οι εκπαιδευτικοί είτε συμπληρώνουν ωράριο είτε προσφέρουν απλήρωτη εργασία(!) πέραν του ωραρίου τους(!),
Με τις βιβλιοθήκες των σχολείων για ακόμη μια χρονιά κλειστές,
Με την ενισχυτική και την πρόσθετη διδασκαλία για ακόμη μια χρονιά καταργημένες,
Με τα σχολεία να στενάζουν από την ασφυκτική αύξηση της γραφειοκρατικής δουλειάς και την παντελή έλλειψη γραμματειακής υποστήριξης,
Ο υπουργός αποφάσισε να στελεχώσει τα Δημόσια ΙΕΚ (Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης) εσπευσμένα (20-11-2015) – κάτι που έπρεπε να είχε συμβεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς- και μάλιστα να τα στελεχώσει με τον χειρότερο τρόπο. Δηλαδή, χωρίς να λάβει καθόλου υπόψη τις προαναφερθείσες (και άλλες) ανάγκες των σχολείων. Η στελέχωση, όμως, των ΔΙΕΚ απ’ την αρχή της σχολικής χρονιάς απαιτούσε (ανάμεσα στ’ άλλα) και αυξημένες δαπάνες στον προϋπολογισμό. Κι αυτό δεν συνέβη ούτε στον περσινό προϋπολογισμό ούτε σ’ αυτόν που κατατέθηκε φέτος.
Η όλη διαδικασία έγινε με αδιαφανείς διαδικασίες και χωρίς αίτηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών, κάτι που θα μπορούσε να διαμορφώσει διαφορετικά την διάθεση εκπαιδευτικών στα ΔΙΕΚ. Διατέθηκαν, δηλαδή, κάποιοι που δεν ήθελαν, ενώ αποκλείστηκαν αυτοί που θα ήθελαν.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής εισηγήθηκε στο Υπουργείο τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών χωρίς αίτησή τους όπως είχε δεσμευτεί στο συντονιστικό των ΕΛΜΕ που τον επισκέφτηκε. Επίσης δεν εξασφάλισε τις διαδικασίες που ο νόμος ορίζει, ότι οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το ωράριό τους «…α) σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και β) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού.» νόμος 4203/2013 άρ. 25 παρ. 1 εδ.6.
Μας προκαλεί εντύπωση ο αριθμός των εκπαιδευτικών και οι ώρες που έχουν διατεθεί ανά Διεύθυνση και ο τρόπος που χειρίστηκε το θέμα η Περιφέρεια. Μια πρόχειρη ματιά στους πίνακες είναι ενδεικτική.
Η ΔΙΔΕ Δ Αθήνας για άλλη μια φορά αγνόησε τις προτάσεις των αιρετών για συμπλήρωση ωραρίου με προγράμματα και γραμματειακή υποστήριξη και έστειλε ονόματα συναδέλφων που ήδη είχαν διατεθεί σε τρία σχολεία ή συναδέλφων με σοβαρά προβλήματα υγείας.
Για όλους αυτούς τους λόγους δεν αποδεχόμαστε τις συγκεκριμένες διαθέσεις των συναδέλφων σε ΔΙΕΚ και καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να παρέμβουν στην κατεύθυνση να ανακληθούν οι συγκεκριμένοι πίνακες.
Καλούμε τους συναδέλφους να συσπειρωθούν στις ΕΛΜΕ και να μη διστάσουν να καταθέσουν ενστάσεις.
Όλοι μαζί υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Όλοι μαζί υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο.
Οι αιρετοί στο ΠΥΣΔΕ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ
Φανή Πύρζα
τηλ 6944530079
Μαρία Δανιήλ
τηλ 6974109660
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη